Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Przyjmowanie telefonów i interesantów.
Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków.
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
TEORIA MOLTYLI CZYLI JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
10 RÓŻ DLA CIEBIE.
"TRZEBA ROZMAWIAĆ" SPOTKANIE WARSZTATOWE Z RODZICAMI Kraków,15 marca 2006r. Szkoła Podstawowa Nr 113.
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Copywriter.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
Każdy może ŚWIĘTYM być! TY również! Czy chcesz?.
Bezpiecznym w sieci być!
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Bezpieczeństwo w SiECi
Bezpiecznego Internetu Jak bezpiecznie korzystac z Internetu?
Punkt 4 kodeksu 2.0 NIE PODAJEMY SWOICH DANYCH I NIE ZAWIERAMY ZNAJOMOŚCI Z NIEZNANYMI OSOBAMI W INTERNECIE. STOSUJEMY ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA.
B e z p i c n y I n t e r.
Sztuka rozmowy przez telefon
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Sztuka prezentacji wymaga doświadczenia. Im częściej występujesz publicznie, tym lepiej radzisz sobie ze stresem. Jednak do wszystkiego trzeba dojść małymi.
Konferencja przedsezonowa sędziów LZKosz Biała Podlaska Pion Szkolenia Kolegium Sędziów LZKosz przedstawia:
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
To fundamentalny element procesu naprowadzającego ludzi w stronę zachowań i działań najbardziej odpowiednich w danej sytuacji.
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
Bezpieczeństwo w sieci
BARIERY W KOMUNIKACJI I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
Bezpieczeństwo w Internecie.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Tańsze sposoby na przekazywanie życzeń świątecznych
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Dla lidera SZTUKA PERSWAZJI Zygmunt Korzeniewski.
Naucz się mowy dłoni MD: uściski – kto inicjuje, w jaki sposób podaje dłoń, ile razy potrząsa, kto kontroluje przebieg powitania, czy towarzyszy mu uśmiech,
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Zygmunt Korzeniewski. O co prosimy? W pierwszej chwili wydawać się może, że prosić można tylko o coś, czego zyskanie zależy tylko od dobrej woli osoby,
J AK BUDOWAĆ SKUTECZNE KOMUNIKATY ? Wskazówki, które pomogą budować skuteczne komunikaty.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
8 LUTY 2011 – DZIAŁANIA TOWARZYSZĄCE ODBYWAJĄ SIĘ PRZEZ CAŁY MIESIĄC LUTY.
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
METODY KOMUNIKACJI.
Szkoła bez przemocy.
Metody komunikacji.
Metody komunikacji.
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
JAK TY MNIE, TAK JA TOBIE Zygmunt Korzeniewski. „DŁUGI” Często otrzymujesz prezenty, jesteś obdarowywany komplementami, ktoś był dla Ciebie uprzejmy.
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Biurko a efektywne wykorzystanie czasu pracy Zmieniając niewiele, możemy w ciągu roku zaoszczędzić nawet kilka tygodni.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
TAJNIKI POZYTYWNEJ MOWY CIAŁA
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
DEBATA KODEKS 2.0.
Kodeks klasowy klasa IIIa.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Proste sposoby manipulowania ludźmi
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Zapis prezentacji:

Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Prowadzenie interesów przez telefon  To ważna umiejętność, w której niewiele organizacji celuje.  Duża grupa klientów nawiązuje jednak pierwszy kontakt z… przez telefon.  Ci ludzie najczęściej nie mają dużej wiedzy o miejscu do którego dzwonią.  Rozmowa telefoniczna może zmienić wyobrażenie klienta o statusie firmy: mała - sprawić niezwykłe wrażenie, a gigant - wypaść fatalnie i zniechęcająco. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Upodobania i uprzedzenia w komunikacji telefonicznej 1. Telefon nie jest odbierany dostatecznie szybko. (Ponad trzy dzwonki uważane są za zbyt długie oczekiwanie). 2. Telefon jest odbierany, ale potem czeka się w długiej kolejce na podjęcie rozmowy. (Dlaczego mamy płacić za oczekiwanie na rozmowę?). 3. Ktoś podnosi słuchawkę, ale zwleka z rozpoczęciem rozmowy. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Upodobania i uprzedzenia w komunikacji telefonicznej 4. W kółko odtwarzana jest muzyka. (Potrafi doprowadzić do szału nawet najbardziej cierpliwych klientów). 5. Rozmówca jest przekazywany kilku osobom po kolei – w efekcie krąży po całym budynku. 6. Klientowi nie proponuje się, że ktoś z firmy do niego zatelefonuje. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Upodobania i uprzedzenia w komunikacji telefonicznej 7. Zgłasza się system elektronicznego odbioru rozmów, nakazujący przyciskanie kilkunastu klawiszy po kolei. 8. Pojawiają się reklamy w czasie oczekiwania na połączenie. 9. Ludzie, którzy podnosząc słuchawkę, mówią tylko „Halo”. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Upodobania i uprzedzenia w komunikacji telefonicznej 10. Rozmówca robi wrażenie znudzonego, poirytowanego lub niekompetentnego. 11. Niepytanie klienta, czy chciałby zostawić wiadomość lub życzy sobie, żeby do niego zatelefonować. 12. Osoby jedzące lub pijące w trakcie rozmowy 13. Osoby próbujące prowadzić dwie rozmowy naraz. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Upodobania i uprzedzenia w komunikacji telefonicznej 14. Osoby, które nie dają sobie przerwać. 15. Ludzie, którzy traktują Cię jak kogoś, kto nie ma nic do roboty, więc opowiadają bez końca. 16. Głosy w tle rozmowy. 17. Ludzie, którzy odkładają słuchawkę bez powiedzenia „Do widzenia”. 18. Ludzie, którzy ględzą w kółko, nie mówiąc, o co im chodzi. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Upodobania i uprzedzenia w komunikacji telefonicznej 19. Ludzie, którzy obiecują, że zatelefonują, ale nigdy tego nie robią. 20. Ludzie, którzy używają telefonu jako środka przekazu agresji, której nigdy nie mieliby odwagi okazać twarzą w twarz. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Unikanie problemów w rozmowach telefonicznych 1. Planuj rozmowy z wyprzedzeniem, spisując podstawowe problemy, jakie chcesz poruszyć, tak, abyś mógł panować nada konstrukcją i przebiegiem rozmowy, i aby wszystkie najważniejsze punkty zostały w niej poruszone. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Unikanie problemów w rozmowach telefonicznych 2. Podnoś słuchawkę telefonu bez zwłoki i zawsze staraj się brzmieć energicznie, grzecznie, i z zainteresowaniem dla rozmówcy, niezależnie od tego, jak bardzo jesteś zajęty. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Unikanie problemów w rozmowach telefonicznych 3. Kiedy telefonujesz do współpracownika lub klienta, by omówić dłuższą sprawę, zawsze spytaj, czy nie są zajęci i czy dzwonisz w odpowiedniej porze. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Unikanie problemów w rozmowach telefonicznych 4. Podaj odbiorcy cel swojego telefonu, zanim wdasz się w długą konwersację. Traktuj taką rozmowę jak list zawodowy, w którym przedmiot sprawy wyjawia się w oddzielnej linii na wstępie. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Unikanie problemów w rozmowach telefonicznych 5. Stosuje te same zasady słuchania, co w rozmowie twarzą w twarz. Nie przerywaj, uważnie słuchaj i podsumowuj. Nie zmieniaj nagle tematu rozmowy, by kierować ją na siebie. Nie stosuj techniki kolejki, trzymając ludzi przy telefonie w oczekiwaniu, aż skończysz pozostałe rozmowy. Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Zamiast podsumowania  Naucz się robić właściwy użytek z telefonu; może być pierwszą – a także ostatnią – drogą kontaktu klienta z twoją organizacją (firmą). Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze

Korzystałem z…  Książki Judi Jamesa „Rozmowa z klientem”.  Własnych materiałów szkoleniowych.  Gify ściągnąłem z internetu (wiele adresów) Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze