WYNIKI BADAŃ.  1. LEKTURA KSZTAŁTUJE SAMODZIELNE MYŚLENIE I FORMUŁOWANIE MYŚLI.  2. JEST NAJLEPSZYM SPOSOBEM RELAKSU.  3. KSZTAŁTUJE POSTAWĘ CIERPLIWOŚCI,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010
Advertisements

Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Pomoc dla dzieci z trudnościami w uczeniu się i nie tylko…
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
Dobre praktyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
Sztuka uczenia się: A TERAZ WYLUZUJ BO DOWIESZ SIĘ FAJNYCH RZECZY
Biblioteka szkolna powstała w roku 1964, wraz z oddaniem nowego obiektu szkolnego. Stan księgozbioru w roku szkolnym 2011/2012 to 5778 woluminów.
Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.
Zasady efektywnego uczenia się
Biofeedback – jest to metoda pozwalająca kontrolować procesy zachodzące w organizmie. Uczy panowania nad własnymi reakcjami, pomaga odpowiednio relaksować.
Regulamin Szkoły z klasą
BY ZO-HA CO BY TU POCZYTAĆ...?.
Dlaczego warto czytać dzieciom?
Harry Potter I Kamień Filozoficzny.
Między nami czytelnikami
Dlaczego warto czytać książki?
Apetyt na czytanie Jan Brzechwa „Akademia Pana Kleksa”
Środowiskowy Dom Samopomocy
Tomek w krainie kangurów
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
CARLO COLLODI – „PINOKIO”
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Copyright © 2015 Wydawnictwo Inspiracja. Wydawnictwo Inspiracja Wydawnictwo Inspiracja założone zostało w celu podtrzymywania, utrwalania i zachęcania.
PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY I A GIMNAZJUM: JULII LASZCZEWSKIEJ, PIOTRA SZCZEPANIAKA, DARII ŻUPIŃSKIEJ, ANNY GUMNEJ.
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
Książki naszych marzeń Projekt edukacyjny klasy V Szkoła Podstawowa w Bursztynowie 2016 r.
Jak sobie radzić ze stresem?
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECKA
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Dlaczego warto czytać książki dzieciom?
NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECKA
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Wpływ czytania na rozwój dzieci
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Obecnie wyraźnie zauważalny jest spadek poziomu czytelnictwa nie tylko dorosłych, ale także dzieci i młodzieży. Istnieje wiele przyczyn tego, że dzieci.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Moje ulubione książki.
Wykonała:Anna Musiałowska z klasy 5b
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Lubimy czytać.
CZYTELNICTWO ZA I SEMESTR ROKU SZKOLNEGO 2016/2017
Wychowanie przez czytanie
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Lubię czytać!.
Wpływ czytania na umysł i zachowania człowieka
Dlaczego warto czytać? Informacja od biblioteki szkolnej dla rodziców,
TOMEK W KRAINIE KANGURÓW
Dlaczego warto czytać dziecku ?
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
Co warto czytać?.
CZYTELNICTWO ZA I SEMESTR ROKU SZKOLNEGO 2016/2017
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
Czytanie wspiera rozwój dziecka
DLACZEGO WARTO CZYTAĆ KSIĄŻKI?.
I CZYTELNICTWA NA ROZWÓJ
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
PAN KLEKS AKADEMIA PANA KLEKSA
Weronika D. , Natalia H. , Agnieszka W. - uczennice klasy VI
WISŁAWA SZYMBORSKA „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
Moją ulubioną książką jest Magiczne Drzewo. Autorem książki „Magiczne Drzewo” Jest Andrzej Maleszka.
Aktywny chory. Aktywna rodzina.
Czas na relaks, czyli jak mieć zdrowe serce.
Zapis prezentacji:

WYNIKI BADAŃ

 1. LEKTURA KSZTAŁTUJE SAMODZIELNE MYŚLENIE I FORMUŁOWANIE MYŚLI.  2. JEST NAJLEPSZYM SPOSOBEM RELAKSU.  3. KSZTAŁTUJE POSTAWĘ CIERPLIWOŚCI, SKUPIENIA NAD TYM, CO SIĘ ROBI  4. UCZY KONCENTRACJI, EMPATII, WRAŻLIWOŚCI.

 1. LEKTURA TO ŹRÓDŁO WIEDZY I BOGACENIA SŁOWNICTWA. POMAGA W TEŚCIE NA INTELIGENCJĘ I CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM.  2. WPŁYWA NA EFEKTYWNOŚĆ PRACY MÓZGU, POPRAWIA KONDYCJĘ KOMÓREK MÓZGOWYCH.  OPÓŹNIA ZABURZENIA UMYSŁU O PONAD 30 PROCENT.  3. REDUKUJE STRES O 69 PROCENT.

 4. CZYTANIE TO TRENING DLA MÓZGU – STYMULUJE JEGO PRACĘ, ZMNIEJSZA RYZYKO ZACHOROWANIA NA ALZHEIMERA PONAD 2 i PÓŁ RAZA.  5. KONTAKT FIZYCZNY Z KSIAŻKĄ, DOTYK KART WPROWADZA DO MÓZGU KONTEKST, POMAGA LEPIEJ ZROZUMIEĆ, O CZYM CZYTAMY

 BIERNOŚĆ ZABIJA KOMÓRKI MÓZGOWE.

 Ponadto uczniowie zapytani zostali o swoją ulubioną książkę lub autora. Najczęściej powtarzającymi się odpowiedziami były:  „Opowieści z Narnii” C.S.Lewis;  „Magiczne drzewo ” na podstawie filmu Andrzeja Maleszki;  Seria książek o przygodach Tomka Wilmowskiego Alfreda Szklarskiego;  „Harry Potter” J.K.Rowling. 