Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Procedura zmiany zawodników w rozgrywkach krajowych od sezonu Wydział Sędziowski ŚZPSMąchocice
Advertisements

Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Aukcja o dolara $$$ P. Jaworska W. Filipowicz.
PROJEKT „ GRA W KLASY. NA TROPIE GIER DAWNYCH ”
„Moje i oboWWWiązki” Natalia Gałka II f
Wykonał : Jakub Świątkowski
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Sport w szkole.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
PROJEKT „ GRA W KLASY. NA TROPIE GIER DAWNYCH ”
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
GRY W ŚWIECIE KOMPETENCJI KOMPETENCJE W ŚWIECIE GIER
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
Gry strategiczne Plusy i minusy grania KAROLINA DUDA.
Gry dydaktyczne z fizyki
Henk Mariman Copyright Henk Mariman. Długoterminowy rozwój zawodnika…Różne szkoły poruszania się…judo…centrum aktywności... Więcej i więcej ogólnego.
Piłka nożna.
Dwa ognie Katarzyna Walczyk.
Dołącz do nas i… …NIEŚ POMOC INNYM !!.
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
MARTA KOŚCIELNIAK #I LIKE IT. O mnie Cześć! Nazywam się Marta Kościelniak i chodzę do klasy 3f. Interesuję się naukami ścisłymi, piłką nożną oraz grafiką.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Piłka nożna GRA ZESPOŁOWA
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami:
Kim jesteśmy? Uczymy tworzyć gry Tworzymy gry.
Wolontariat Wolontariat. TO TAKIE PROSTE!. POMOC BEZ WYCHODZENIA Z DOMU. Każdy z nas lubi siedzieć na komputerze i przeglądać internet, prawda? Chcemy.
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
Prezentacja 1.
Monopol Wykonały: Natalia Tyburska Marcelina Falkowska.
Joanna Tyrowicz Podsumowanie – co z tego wynika? Ekonomia instytucjonalna.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
Źródło: Microsoft Clip Organizer Zacznijmy od samego początku… Do czego używamy komputera?
Diabeł tkwi w szczególe. Nasze miniprzedsiębiorstwo zajmuje się produkcją i sprzedażą sznurówek do butów. Pragniemy podążać za duchem mody i projektować.
Nowa Jakość Gry III Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Bielsku-Białej Opiekun: prof. Anna Janczewska
„Qfer” jest to nazwa naszego miniprzedsięborstwa. Można nas znaleźć w I Liceum Ogólnokształcącym im. Henryka Sienkiewicza w Łańcucie.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo TOURtle I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki, Jaworzno.
ZASADY GRY: Kierunki programowe ZHP. CEL GRY Zrealizowanie (zdobycie) wszystkich kierunków programowych, poprzez cechy metody harcerskiej.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Miniprzedsiębiorstwo – Bellaginio II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka Bielsko-Biała.
Surprise Powstało w Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego w Olecku. W skład zespołu wchodzą: Monika Borys Aleksandra Nazaruk Gabriela Cieślukowska.
Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO
III Liceum Ogólnokształcące w Bielsku-Białej im. Stefana Żeromskiego
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo IV Liceum Ogólnokształcące w Toruniu
Konrad Cackowski Kacper Piotrowski Janek Jabłoński Mateusz Wierzbowski
Bonawentura Miniprzedsiebiorstwo
Firma: MINE Strona internetowa:
Liceum Ogólnokształcące nr VII
OFFICE II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
Pangea Jesteśmy miniprzedsiębiorstwem ulokowanym w II Liceum Ogólnokształcącym w Gdańsku przy ulicy Pestalozziego 7/9. Naszym zadaniem jest prowadzenie.
Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Kozach
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
IV LO Games.
Miniprzedsiębiorstwo Tea and Coffee
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
MUFFERNIK III LO im. Mikołaja Kopernika w Kalisz.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo MocArt II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM
School Shirt Team I Liceum Ogólnokształcące im
Zapis prezentacji:

Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game

Naszym produktem jest kolekcjonerska gra karciana o naszym liceum. Nasz wyrób powstał z myślą o miłym spędzaniu czasu wolnego ze znajomymi w duchu przyjaźni i rywalizacji, podczas krótkich rozgrywek w kolekcjonerską grę karcianą. Chcemy, aby każdy dobrze się bawił w trakcie przerw, jak i również aby absolwenci naszego IV Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu mieli możliwość posiadania pamiątki, ażeby w późniejszych etapach ich życia, mogli oni powspominać naszą kochaną szkołę. O produkcie:

Pomysły na zdjęcia i cytaty użyte w naszych kartach są w większości inspirowane prawdziwymi wydarzeniami, bądź też jako przedmioty są po prostu znane i rozpoznawane w naszym liceum. Na zdjęciach znajdują się na przykład: kserokopiarka, radiowęzeł, próbny alarm przeciwpożarowy, zamknięta frontowa brama, automat z kawą i tym podobne. Na kartach znajdują się również cytaty, takie jak: „I co z tego, że masz szczęśliwy numerek?”, „Nie patrz prosto w słońce.”, „W góry i na Mazury.”, „Nie wiem co robię, ale zaczyna wychodzić.” Wygląd kart: Awers karty Rewers karty

Dwaj gracze grają talią po minimum 30 kart każdy z limitem maksymalnie 3 identycznych kart w talii. Celem gry jest uzyskanie 20 punktów nauki w 2 dziedzinach zanim zrobi to przeciwnik lub zanim skończą się karty. Punkty można zdobywać poprzez zagrywanie kart wydarzeń, przedmiotów i pomocy naukowych. Wydarzenia i przedmioty zazwyczaj dają punkty jednorazowo, natomiast pomoce naukowe generują je co turę. Jest to gra pełna strategii, począwszy od składania talii na samej grze kończąc. Zasady w skrócie:

Można zakupić u nas zestawy startowe. Każdy taki zestaw to 2 paczki po 15 kart z 2 różnych dziedzin nauki, które wybiera się przy zakupie. Różne dziedziny mają różne specjalności: Biol-chem - niszczenie sal lekcyjnych i dobieranie kart. Językowa - dodatkowe punkty i zwiększenie limitu kart na ręce. Humanistyczna - dodatkowe punkty i przejmowanie punktów przeciwnika. Mat-fiz - dodatkowe punkty i blokowanie sal lekcyjnych. WF - spowalnianie przeciwnika i przejmowanie jego punktów. Sprzedajemy również zestawy dodatkowe, w których znajduje się 5 losowych kart z puli 80 różnych wzorów. Rozmaitość zestawów: