S POTKANIE Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNY MI 24 kwietnia 2016r Centrum Kształcenia Sportowego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
AGENDA SPOTKANIA 12 maja 2016 r. 16:00 – Przywitanie Uczestników Przewodniczący WZ LZS Opole – Gerard Halama 16:05 – Przedstawienie i omówienie Programu.
Advertisements

Przyjaciele Zippiego 2015/2016. Ogłosiliśmy konkurs dla rodziców na uszycie patyczaka.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Tryb.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Z ESPÓŁ S ZKÓŁ S PECJALNYCH NR 8 TWORZĄ SZKOŁY MIESZCZĄCE SIĘ NA TERENIE SZEŚCIU ŁÓDZKICH SZPITALI W jego skład wchodzą: Publiczne Gimnazjum nr 62 Szkoła.
Sposób oraz zakres gromadzonych informacji regulują następujące przepisy prawne: 1.ustawa z dnia 19 lutego 2004 r. o systemie informacji oświatowej (Dz.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
NAJWAŻNIEJSZA ZMIANA W USTAWIE O SYSTEMIE OŚWIATY DOTYCZĄCA ROKU SZKOLNEGO 2016/2017  5 – latek (ur r.) ma prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego.
Ul. Lermontowa Łódź
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
O CO CHODZI? Kampania polega na zebraniu i ułożeniu najdłuższego ciągu stworzonego z jednonominałowych monet. Monety te muszą pozostawać ze sobą w ścisłym.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Realizowany w Chorzowie od do r. autor: Karolina Piwczyk.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
Numer identyfikacyjny: Opiekun: Danuta Piękoś- Janulis ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.STANISŁAWA STASZICA I CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W OSTRÓDZIE.
T: Kafarnaum wystarczy wierzyć
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Łukasz Socha KL1cT – Rejestracja uczniów  Ja i mój kompan Mateusz Z. zarejestrowaliśmy się o godz w II Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy.
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MŁODZIEŻY Projekt dofinansowany ze środków MRPiPS w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
„ Telefon w naszej rzeczywistości szkolnej”. C ZY SZKOŁA JAKO STREFA WOLNA OD TELEFONÓW MIAŁABY SENS ?
Belgia.
Projekt „Lekki tornister”
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Szkoła Podstawowa nr 61 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
Ucz i ucz się z TIK!.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
Informacja dla rodziców.
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
ARENA MŁODYCH.
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
PRYWATNY DOM OPIEKI „OSTOJA” WOLA BATORSKA
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
Eksperyment edukacją przyszłości
„Sześciolatek w szkole”
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zapis prezentacji:

S POTKANIE Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNY MI 24 kwietnia 2016r Centrum Kształcenia Sportowego

N A WEJŚCIU PRZYWITAŁA N AS P ANI I WONKA, KOORDYNATORKA SPOTKANIA Z RAMIENIA F UNDACJI A KTYWNEJ REHABILITACJI

P O PRZYWITANIU SIĘ I PRZELICZENIU USIEDLIŚMY ABY WYSŁUCHAĆ KILKU UWAG OD P ANA K RZYSZTOFA - INSTRUKTORA

P OPROSZONO NAS ABYŚMY PODESZLI SWOBODNIE I PRZYWITALI SIĘ Z NIEPEŁNOSPRAWNYMI UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

N ASTĘPNIE BYŁA ROZGRZEWKA

T RZEBA DOOBRZE SIĘ ROZGRZAĆ

I ZABAWY : OGONKI I MURARZ

K TO ZDOBYŁ NAJWIĘCEJ OGONKÓW ?

K OMU UDA SIĘ PRZEJŚĆ PRZEZ MUR ?

P OTEM PODZIELILIŚMY SIĘ NA GRUPY I KAŻDA MIAŁA INNĄ AKTYWNOŚĆ

W TEJ GRUPIE BYŁY ZABAWY USPRAWNIAJĄCE

T UTAJ NALEŻAŁO POKONAĆ SLALOM … ALE NA WÓZKU

W TEJ GRUPIE BYŁO WSPÓŁZAWODNICTWO SPORTOWE

A KTO POWIEDZIAŁ, ŻE W PIŁKĘ MOGĄ GRAĆ OSOBY TYLKO CHODZĄCE ?

N A KOLEJNEJ STACJI MOŻNA BYŁO NAUCZYĆ SIĘ JAK WŁAŚCIWIE PIELĘGNOWAĆ WÓZEK DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

P RZY PRACY LUDZIE SIĘ DO SIEBIE ZBLIŻAJĄ

NAUKA BOKSOWANIA?

B YŁY TEŻ PRZERWY – DLA WZMOCNIENIA CIAŁA I DUCHA, WIADOMO, CZEKOLADA !

A POTEM DALEJ, DO BOJU !

I ZMIANA STANOWISK, NAWET NAUCZYCIELE CHCIELI SPRÓBOWAĆ SWOICH SIŁ W NIEŁATWEJ KONKURENCJI

T O BYŁ DZIEŃ PEŁEN WRAŻEŃ. N AWIĄZAŁA SIĘ POMIĘDZY NAMI NIĆ SYMPATII. M AMY NADZIEJĘ NA WIĘCEJ SPOTKAŃ.

D ZIĘKUJEMY ! Fundacji Aktywnej Rehabilitacji za zaproszenie Nas na Wasz trening. Wszystkim osobom niepełnosprawnym za życzliwość i wyrozumiałość. Instruktorom za wprowadzenie i cierpliwość. Uczniom za udział, chęć uczenia się bycia blisko osób z niepełnosprawnością. Rodzicom za przyprowadzenie dzieci i udział w zajęciach. Nauczycielom za uwrażliwianie uczniów na osoby niepełnosprawne. Na zdjęciach podopieczni Fundacji Aktywnej Rehabilitacji oraz instruktorzy, uczniowie Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie, ich rodzice i nauczyciele D. Politewicz, E. Janyst, D. Buczkowska, A. Gierlik Agnieszka Gierlik - zdjęcia i wykonanie prezentacji