Wojciech Fedyk Tourist Consulting www.ekspert.turystyka.pl Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Projekt: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji.
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Rawki Seminarium nt. Lokalna Strategia Rozwoju na lata Kaleń, 13 listopada 2007r.
Lokalna Grupa Działania Kraina Trzech Rzek jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach osi 4 – LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Województwo pomorskie –
11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 Oś Leader Krzysztof Kwatera Renata Bukowska LM Consulting, Krzysztof Kwatera.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
LGD w świetle ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków EFRROW.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Lokalna Grupa Działania DOLINA SANU Realizacja umowy Nr: UM /09
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
PROJEKT WSPÓŁPRACY FESTIWAL SMAKU. PROJEKT NA ETAPIE PRZYGOTOWANIA : ZADANIA : 1.Analiza produktów tradycyjnych- (umowa zlecenie) 2. Cztery spotkania.
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich 1 Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Zagadnienia.
PROW LEADER Wybrane zapisy z ustawy o wspieraniu obszarów wiejskich …: Lokalna grupa działania działa jako stowarzyszenie posiadające osobowość
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
1 Działalność i cele LGD Dorzecze –Wisły oraz realizacja Lokalnej Strategii Rozwoju Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Regranting jako narzędzie realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju na przykładzie LGD Wstęga Kociewia opracował: Marek Modrzejewski, Kierownik Biura Lokalnej.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Stowarzyszenie LGD "Ziemia Pszczyńska" LEADER w Powiecie Pszczyńskim.
KONFERENCJA Stowarzyszenia „Ślężanie - Lokalna Grupa Działania” Podsumowanie realizacji zadań oraz wykorzystania środków w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju.
Kętrzyn Walne Zebranie Członków Lokalnej Grupy Działania „Barcja”
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn.: „Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania,
WARSZTATY WYJAZDOWE Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Komitet Gospodarki Miejskiej Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Gospodarka miejska wobec.
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
1 Fundusz Współpracy Program Agro-Info Inicjatywa Wspólnotowa LEADER Tradycyjna formuła wspierania rozwoju: dotacja na realizację projektu Konsekwencje:
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
Janusz Wiśniewski Animator w Regionalnym Ośrodku EFS w Toruniu i Włocławku.
Lokalna Grupa Działania Rozwój przedsiębiorczości przygotowała: Patrycja Butlewska.
Media społecznościowe jako narzędzie promocji oferty dydaktycznej, czyli e-gospodarka przestrzenna na facebooku dr Piotr Trzepacz Instytut Geografii i.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Wsparcie dotacyjne w ramach
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Wsparcie aktywności gospodarczej
„Partnerstwo szansą na sukces”
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Projekt współpracy pt.: „Poznajemy naszego sąsiada”
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Seminarium informacyjne Koncepcja wdrażania przedsięwzięcia 1. 1
Opracowanie: Dagmara Lustyk
LEADER/RLKS po 2020 r. Ryszard Zarudzki Podsekretarz Stanu MRiRW
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie ze środków Unii Europejskiej z EFRROW w ramach umowy przyznania pomocy na działanie „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętność i aktywizacja” objętego PROW na lata 2007 – 2013, Oś 4 Leader Wsp ó łpraca w turystyce a efektywność lokalnej gospodarki turystycznej Krotoszyce, r. Kreowanie lokalnej marki turystycznej

Nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów. W działaniach zostaną wykorzystane kanały społecznościowe najlepiej dopasowane do zainteresowań i stopnia wykorzystania nowych technologii przez osoby z grupy docelowej – Twitter, Foursquare, Facebook, a także Google+. Kampania opierać się będzie na promowaniu hashtagu #InGdansk, a działania będą prowadzone w języku angielskim.

Kluczyki Escape to city Euphoria Sorry ITB-ogólny eFDvjVQa1PpcFPOE_o2C_EiOWo6-p4BSE4ZTr-SKHrko9k= ITB-Kultura POT-spot promocyjny (kampania) Polska 30sek Piękny Wschód MICE Polska aynext=1 Polska w Izrelu Polish success POT

Insygnia wizualne znanych marek

Promocyjne insygnia wizualne krajów

Insygnia wizualne regionów

Wewnętrznie inspiruje ludzi

Tworzy wartość PLN 38.00PLN

Dywersyfikuje grupy odbiorców

Co to jest marka

LGD

Wizerunk marki

Zarządzanie wizerunkiem marki

Strategia marki

Etapy procesu budowania marki

Pozycjonowanie marki

Możliwości pozycjonowanie marki

Wartości i osobowość marki

Pozycjonowanie marki miejsca

Wartości marki

Osobowość marki

Referencje marki

Korzyści emocjonalne marki

LGD

Komunikacja marketingowa

Rodzaje komunikacji marketingowej

Formalna komunikacja marketingowa

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Strategie

Cele promocji

Cele promocji (model AIDA)

Jak działa AIDA?

Optymalny plan procesu komunikacji

Zrozumienie grupy docelowej

Zrozumienie konsumenta

...są bardzo różni

Mniej oczywiste grupy docelowe

Profil segmentu-przykład I

Cele komunikacji

Przykład: Product insight

Proces planowania

Efekty kampanii reklamowej

Dziękuję za uwagę Wojciech Fedyk Latamy wyżej niż inni! Tourist Consulting