Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie ze środków Unii Europejskiej z EFRROW w ramach umowy przyznania pomocy na działanie „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętność i aktywizacja” objętego PROW na lata 2007 – 2013, Oś 4 Leader Wsp ó łpraca w turystyce a efektywność lokalnej gospodarki turystycznej Krotoszyce, r. Kreowanie lokalnej marki turystycznej
Nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów. W działaniach zostaną wykorzystane kanały społecznościowe najlepiej dopasowane do zainteresowań i stopnia wykorzystania nowych technologii przez osoby z grupy docelowej – Twitter, Foursquare, Facebook, a także Google+. Kampania opierać się będzie na promowaniu hashtagu #InGdansk, a działania będą prowadzone w języku angielskim.
Kluczyki Escape to city Euphoria Sorry ITB-ogólny eFDvjVQa1PpcFPOE_o2C_EiOWo6-p4BSE4ZTr-SKHrko9k= ITB-Kultura POT-spot promocyjny (kampania) Polska 30sek Piękny Wschód MICE Polska aynext=1 Polska w Izrelu Polish success POT
Insygnia wizualne znanych marek
Promocyjne insygnia wizualne krajów
Insygnia wizualne regionów
Wewnętrznie inspiruje ludzi
Tworzy wartość PLN 38.00PLN
Dywersyfikuje grupy odbiorców
Co to jest marka
LGD
Wizerunk marki
Zarządzanie wizerunkiem marki
Strategia marki
Etapy procesu budowania marki
Pozycjonowanie marki
Możliwości pozycjonowanie marki
Wartości i osobowość marki
Pozycjonowanie marki miejsca
Wartości marki
Osobowość marki
Referencje marki
Korzyści emocjonalne marki
LGD
Komunikacja marketingowa
Rodzaje komunikacji marketingowej
Formalna komunikacja marketingowa
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Strategie
Cele promocji
Cele promocji (model AIDA)
Jak działa AIDA?
Optymalny plan procesu komunikacji
Zrozumienie grupy docelowej
Zrozumienie konsumenta
...są bardzo różni
Mniej oczywiste grupy docelowe
Profil segmentu-przykład I
Cele komunikacji
Przykład: Product insight
Proces planowania
Efekty kampanii reklamowej
Dziękuję za uwagę Wojciech Fedyk Latamy wyżej niż inni! Tourist Consulting