AKTUALNA SYTUACJA W BRANŻY BUDOWLANEJ NA RYNKU NIEMIECKIM, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MOŻLIWOŚCI ROZWOJU DLA POLSKICH EKSPORTERÓW DRZWI I OKIEN mgr.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŚLĄSKI KLASTER DRZEWNY
Advertisements

Rola patentu w rozwoju firmy
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
GO CHINA! GO AFRICA! Ministerstwo Gospodarki
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Propozycja wspólnego projektu
Podstawowa analiza rynku
Teoria handlu międzynarodowego Heckschera - Ohlina
Podstawowa analiza rynku
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Rynek budowlany i ceny – w badaniach i statystyce Styczeń 2011 CENY W BUDOWNICTWIE Podsumowanie 2010 roku według danych systemu SEKOCENBUD Mariola Gala-Vacqueret,
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
INSPIRUJE NAS NATURA Polish Section EXPO 2010 Kielce, 24 lutego 2010 roku.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Inwestycje i projekty inwestycyjne (menedżer projektu)
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Stowarzyszenie Producentów Okuć Budowlanych
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Współpraca Przemysł spożywczy – RCIiTT:
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
Wydział Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa
PERFIL EN FRIO – Grupa Condesa Perfiles de Precisión, S.L.
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Prezentacja Firmy Pil-Building Sp. z o. o. Ul. Bydgoska 33/3
30 września 2004 rok.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata projekt: Podniesienie jakości kształcenia praktycznego poprzez modernizację i doposażenie.
Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Berlinie
FABRYKA OKIEN KONAL S.A LIDZBARK WIELKI ŁĘCK 81A.
Firmy budowlane w obecnej sytuacji rynkowej
Konrad Janicki (planowany czas prezentacji 45 minut)
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
TECHNIK HANDLOWIEC.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
Przygotował: mgr inż. Dawid Masłowski KATOWICE, r.
O nas Jesteśmy jednym z nielicznych specjalistów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i obszernym know-how w dziedzinie optymalizacji energetycznej przedsiębiorstw.
Przedsięwzięcie i idea EnzoMind.com to inteligentny portal analityczny będący odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na precyzyjne analizy wykonywane.
Tytuł prezentacji. Klaster OZE w województwie kujawsko-pomorskim Michał Szczepański – Prezes Zarządu Toruń
J. Wilkin: Ekonomia Podstawowa analiza rynku Wprowadzenie do ekonomii Wykład 4 (konspekt) Jerzy Wilkin.
Dr Sylwia Talar Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
BALTIC MASTER ® Firma BALTIC MASTER istnieje od 1993 roku, siedzibą firmy jest Wilno na Litwie a my mamy przyjemność reprezentować oddział w Polsce. BALTIC.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
1. Krajowy Instytut Energetyki Rozproszonej powstał jako odpowiedź na postępujący rozwój sektora energetyki odnawialnej i rozproszonej. Małe i średnie.
PRODUCENT WIĄZEK KABLOWYCH
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
Anna Wiraszka Łukasz Kubiś grupa SRL. Nazwa: Solid Logistics Sp. z o.o. Siedziba firmy: ul. Pokorna 2 lok. 1044, Warszawa posiada oddziały w Gdyni,
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
1 Znajomość prawa ochrony konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wśród polskich przedsiębiorców. Badanie zrealizowane dla Urzędu Ochrony Konkurencji.
Citr Centrum Innowacji Technologii i Rozwoju Sp. z o.o.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w październiku 2011 r. Joanna Jarzębowska Junior Project Manager ASM – Centrum Badań.
Firmy globalne.
Plany gospodarki odpadami – strategia na przyszłość
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Model „pięciu sił” M.Portera
Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii
Dualne kształcenie zawodowe
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
ZMIANY STRUKTURY GEOGRAFICZNEJ W POLSKIM EKSPORCIE JABŁEK
wyzwania i perspektywy rozwoju
Zapis prezentacji:

AKTUALNA SYTUACJA W BRANŻY BUDOWLANEJ NA RYNKU NIEMIECKIM, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MOŻLIWOŚCI ROZWOJU DLA POLSKICH EKSPORTERÓW DRZWI I OKIEN mgr inż. Włodzimierz Jaśniak Prezes Zarządu Metalcoop GmbH Wirtschaftsberatung, Düsseldorf Giełda Kooperacyjna Kolonia,

1.Sytuacja branży budowlanej w Niemczech.1.Sytuacja branży budowlanej w Niemczech. 2.Stan obecny eksportu towarów i usług polskiego budownictwa na rynek niemiecki. 3.Nowe formy działalności gospodarczej polskich producentów i usługodawców z branży „okien, drzwi i fasad” w Niemczech. 4.Praktyczne uwagi i wnioski dla polskich producentów i montażystów stolarki okiennej i drzwiowej, realizujących eksport do Niemiec.

1.Sytuacja branży budowlanej w Niemczech.1.Sytuacja branży budowlanej w Niemczech.  Zbliżający się koniec „dekoniunktury“ w niemieckim budownictwie.  Wzrost projektów w branży budownictwa mieszkaniowego, szczególnie wielorodzinnego.  Rosnąca konkurencja firm zagranicznych w niemieckiej branży budowlanej. Stagnacja cen dostaw i usług w Niemczech.  Perspektywy niemieckiej branży budowlanej na kolejną dekadę. 2.Stan obecny eksportu towarów i usług polskiego budownictwa na rynek niemiecki.  Stagnacja usług budowlano-montażowych firm polskich w Niemczech.  Wzrost obrotu eksportu stolarki drzwiowej i okiennej firm polskich na rynek niemiecki.  Czynniki hamujące rozwój eksportu do Niemiec w/w branży firm polskich.  Perspektywy na przyszłość aktywności polskich firm z branży okiennej, drzwiowej i fasadowej na rynku niemieckim.

3.Nowe formy działalności gospodarczej polskich producentów i usługodawców z branży „okien, drzwi i fasad” w Niemczech.  Dotychczasowa dostawa i usługa transgraniczna.  Kompleksowa usługa budowlana, forma ARGE, usługa GW.  Przedstawicielstwo handlowe firmy polskiej na rynku niemieckim.  GmbH (Sp. z o.o. według prawa niemieckiego). 4.Praktyczne uwagi i wnioski dla polskich producentów i montażystów stolarki okiennej i drzwiowej, realizujących eksport do Niemiec.  Zadowalający poziom jakości i technologii stolarki okiennej, drzwiowej i fasadowej w Polsce.  Niedoskonałość kalkulacji cen montażu w/w produktów częstą przyczyną porażki przetargowej.  Zasadność doboru niemieckiego partnera do montażu produktu, alternatywa własnego „GmbH”.  Atrakcyjna i tania metoda reprezentacji firmy w postaci „adresu handlowego”.

Dziękuję za uwagę !!! Cieszę się na kontakt z Państwa strony i stoję do dyspozycji. w przypadku jakichkolwiek pytań.