Analiza rynku i konsumpcji semestr letni 2016 Uniwersytet Wrocławski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing Usług - WYKŁAD
Advertisements

POJĘCIE I FUNKCJE FINANSÓW
1. NOWOCZESNA TEORIA KONSUMPCJI
1. NOWOCZESNA TEORIA KONSUMPCJI
Dariusz Kwapuliński studium doktoranckie AE Katowice
dr hab. Katarzyna Kreczmańska-Gigol Instytut Finansów SGH
LOGISTYKA W USŁUGACH prowadzenie: dr R. Piniecki kontakt: ryszard
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Zachowania organizacyjne- ćwiczenia
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Blok I: PODSTAWY TECHNIKI Lekcja 6: Zjawisko tarcia i jego wpływ na pracę ciągników i maszyn rolniczych (1 godz.) 1. Zjawisko tarcia 2. Tarcie ślizgowe.
Przewodnik po raportach rozliczeniowych w Condico Clearing Station (Rynek finansowy)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.

1 Studium przypadku „Smaczek” Grzegorz Karasiewicz.
Awans zawodowy nauczycieli.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Ryzyko a stopa zwrotu. Standardowe narzędzia inwestowania Analiza fundamentalna – ocena kondycji i perspektyw rozwoju podmiotu emitującego papiery wartościowe.
Mikroekonomia dr hab. Maciej Jasiński, prof. WSB Wicekanclerz, pokój 134A Semestr zimowy: 15 godzin wykładu Semestr letni: 15.
Instytucjonalne uwarunkowania realizacji koncepcji CSR w obszarze merchandisingu – zarys problemu Dr Jarosław Plichta Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych.
Część III PIERWSZY PLAN FINANSOWY COLWAY. Czy biznesu Colway trudno się nauczyć? Prezentacja Pierwszego Planu Finansowego Colway.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Badania marketingowe w UE A.M. Zarzycka. Badania marketingowe na obszarze UE Systematyczne zbieranie i przetwarzanie informacji odnoszących się do eurorynku.
Dr Arkadiusz Góralczyk P olitolog, socjolog. Absolwent trzech uczelni. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii (Wydział Nauk Historycznych i.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
 12 marca 2012 r. – godz spotkanie Studentów z Mentorem w szkole (zbiórka przed sekretariatem szkoły)  Praktyki śródroczne: obserwacja lekcji.
Rachunkowość Wykład 0.
Zespół Ośrodków Wsparcia w Piastowie Obszary Działalności.
TEORIE OSZCZĘDNOŚCI I INWESTYCJI Wykład 6 1. Teorie oszczędności i inwestycji 2  Zainteresowanie kapitałem i jego oszczędzaniem pojawiła się w połowie.
Technologia nieorganiczna Lechowicz Jaromir, dr inż. Pok. 244 (termin konsultacji do ustalenia) Pok. 238 (zajęcia laboratoryjne) Tel
WYDZIAŁ NAUK O SPORCIE SPECJALNOŚĆ ODNOWA BIOLOGICZNA W SPORCIE WYDZIAŁ NAUK O SPORCIE SPECJALNOŚĆ ODNOWA BIOLOGICZNA W SPORCIE II stopień studiów.
MARKETING TERYTORIALNY Wykład do wyboru, II SSL, IV SSM, V SSM Sem. letni dr Marcin Wołek Konsultacje: wtorek, 14:45-15:30,
„Uszczęśliwianie innych jest marzeniem ludzi szczęśliwych” Henry Dawid Thoreau NR KRS
Logistyka – Ćwiczenia nr 1. Plan na dziś: 1.Warunki zaliczenia. 2.Literatura. 3.Wprowadzenie do logistyki.
Badania marketingowe Monika Skorek Warszawa 2014/2015.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
MIĘDZYNARODOWE RYNKI NIERUCHOMOŚCI Dr Małgorzata Zięba.
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Badania operacyjne i ekonometria semestr letni 2015/2016 Maciej Szczepankiewicz Katedra Nauk Ekonomicznych.
BADANIA STATYSTYCZNE. WARUNKI BADANIA STATYSTYCZNEGO musi dotyczyć zbiorowościstatystycznej musi określać prawidłowościcharakteryzujące całą zbiorowość.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Badania marketingowe - wprowadzenie Paweł Gałka Konsultacje: poniedziałek p. 216 godz.:
INSTYTUCJE GOSPODRKI RYNKOWEJ Jerzy Wilkin i Dominika Milczarek Wykład 1 Wiedza o instytucjach w nauczaniu ekonomii.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń.
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Człowiek w systemie transportowym
Literatura : Begg D., Fischer S., Dornbusch R., Makroekonomia, PWE, Warszawa 2007 Skawińska E., Sobiech K. G. , Nawrot K. A. (red.), Makroekonomia. Teoretyczne.
Szczegółowe zasady organizacji oraz przeprowadzania egzaminów, zaliczeń, kolokwiów za pomocą komputera i/lub oprogramowania specjalistycznego Ewelina Marć.
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
ODnRZ zasady zaliczenia
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Współczesne kierunki polityki społecznej
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Szkolenie dla WOLONTARIUSZY
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
WYSTAWA PRAC SEMESTRALNYCH
Plan Produkcji i Obrotu
Pełnosprawny Student V Kraków, 15 listopada 2011r.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych
KRYMINALISTYKA ćwiczenia gr. 1
Funkcjonalność aplikacji narzędzia do zarządzania operacyjnego własnością intelektualną i procesami komercjalizacji w ctt Autorzy Jacek Wawrzynowicz.
Zapis prezentacji:

Analiza rynku i konsumpcji semestr letni 2016 Uniwersytet Wrocławski

Sylabus 1. Przedmiot: ANALIZA RYNKU I KONSUMPCJI 2. Prowadzący dr hab. Katarzyna Szalonka 3. System studiów: dzienny 4. Liczba godzin Forma zajęć: Ćwiczenia 6. Wymagania wstępne Podstawowa wiedza z mikro- i makroekonomii, podstaw marketingu oraz statystyki. 7. Cele dydaktyczne Dostarczenie fundamentalnej wiedzy z zakresu konsumpcji i zachowań nabywców we współczesnej gospodarce oraz zapoznanie z metodyką badań rynku i zachowań nabywców

Podstawowe tematy W-1 Wprowadzenie do badań rynkowych W-2 Ilościowa i jakościowa analiza rynku i konsumpcji W-3 Badania pierwotne – definiowanie, metody W-4-5 Rodzaje badań ilościowych W-6 Rodzaje badań jakościowych charakterystyka W-7 Zasady opracowywania raportów w-8 Prezentacja projektów

Literatura podstawowa Bywalec Cz., Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania, wyd. WN PWN, Warszawa Badania marketingowe w praktyce Z. Kędzior, K. Karcz 2000.

Literatura pomocnicza Mruk H. (red.) Analiza rynku PWE Warszawa 2003 Światowy G. Zachowania konsumenckie PWE Warszawa 2006 Z. Kędzior [red.] Badania rynkowe PWE Warszawa 2004

Sposoby zaliczenia i wymagania egzaminacyjne do wyboru: Realizacja projektu indywidualnie na temat:  „Analiza rynku np. meblarskiego, mleczarskiego, farmaceutycznego- badania wtórne i pierwotne (na próbie 50 – 100 respondentów - konsumentów) ” Ostateczny termin przekazania projektu do oceny 29 maj 2016r. Realizacja grupowego projektu na temat: Niepełnosprawny - konsumentem na rynku - badania pierwotne. Termin zakończenia realizacji projektu – 29 maja Projekt grupowy (5-6 osób na próbie 500 respondentów)