NINIEJSZA PREZENTACJA JEST MATERIAŁEM AUTORSKIM I MOŻE BYĆ WYKORZYSTYWANA TYLKO PRZEZ UCZNIÓW GIMNAZJUM NR 81 W WARSZAWIE DO CELÓW EDUKACYJNYCH. KOPIOWANIE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Narodziłem się... Na rozstaju dróg... Sam....
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
ogólnopolski program dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych 30 miast, uczniów, nauczycieli pokazy kinowe, materiały do.
Katedra Marketingu Usług
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
Jak utworzyć Lokalną Stronę Biznesową. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Copywriter.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Instrukcja MILO moduł klienta.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
System zamawiania on-line
Ustalanie Celów Zobacz Siebie Za Udany! 1.Potwierdzają to codziennie! (Niezależnie od tego, co można przeczytać na tablicy wyników) 2.Utworzyć kilka.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dla Gimnazjum w Teresinie prezentują :. KSEON Optivum Przedstawia: Kalesanty Gwizduła Droga do szkoły ponadgimnazjalnej.
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Jak ujarzmić burzę mózgów?
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Reklama społeczna Co to jest?.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Organizacja zespołu projektowego
Dokumenty audiowizualne – warsztaty 2008 Dobór oznaczeń odpowiedzialności w opisie bibliograficznym filmu.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Microsoft® Office Word
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Innowacje w pracy – szybka ścieżka zatrudnienia Imię i nazwisko trenera.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Zapraszam na prezentację p.t ,, REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU”.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Pomysł na promocję książki.
Nazwa, logo i motto firmy
Okno na Hooptymistyczny świat
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
MÓJ ZAWÓD.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Bezpieczeństwo w sieci
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Ćwiczenia do pracy z zespołem
Jak napisać dobry konspekt?
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Miniprzedsiębiorstwo I Liceum ogólnokształcące w jaworznie
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

NINIEJSZA PREZENTACJA JEST MATERIAŁEM AUTORSKIM I MOŻE BYĆ WYKORZYSTYWANA TYLKO PRZEZ UCZNIÓW GIMNAZJUM NR 81 W WARSZAWIE DO CELÓW EDUKACYJNYCH. KOPIOWANIE LUB ROZPOWSZECHNIANIE CZĘŚCI LUB CAŁOŚCI BEZ ZGODY AUTORKI JEST ZABRONIONE. Autorka: Karolina Szurek

MODUŁ 5 - PRZEZ MUZYKĘ DO PORTFELA: MUZYKA W REKLAMIE

trening wyobraźni. Wprowadzenie. Trochę historii. Reklama to nic nowego – już w starożytności istniały różne formy reklamy: -Napisy i ulotki -Obrazy i mozaiki -Zachwalanie ustne Celem reklamy zawsze jest zysk. Twórcy reklam zawsze więc byli kreatywni i wykorzystywali wszelkie dostępne metody.

Ćwiczenie 1. Ćwiczenie 1. Opisz 3 kampanie reklam społecznych, które można było zobaczyć w Warszawie w ostatnich latach. Podaj hasło i cel. Przeczytaj Większość reklam jest komercyjna. Oprócz nich istnieją reklamy społeczne oraz reklamy polityczne. Te typy reklam mogą się też łączyć: np. reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi. (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego).

Ćwiczenie 2. Czy reklama komercyjna jest potrzebna ludziom? Podaj korzyści i zagrożenia związane z reklamą. Reklama pomaga w sprzedaży niektórych produktów Ułatwienie sprzedaży drobnym sprzedawcom Klienci dowiadują się o nowych produktach, których potrzebują Duża sprzedaż początkowa produktów Ułatwia produkcję towaru Upowszechnianie pozytywnych wzorców Manipulacje konsumentami Tworzenie zachłannego społeczeństwa Wpływ na kreowanie potrzeb Wszechobecność natarczywych reklam jest męcząca Kupowanie niepotrzebnych rzeczy, których zaczęliśmy pragnąć po obejrzeniu reklamy reklamy zaczęliśmy go pragnąć Upowszechnianie negatywnych wzorców

Przeczytaj Reklamy oddziałują na nas etapowo: 1. Tworzenie świadomości produktu, firmy lub marki. 2. Wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką. 3. Wzbudzanie pożądania oferty. 4. Wywoływanie oczekiwanej reakcji (np. zakupu, zachowania). Ćwiczenie 3 Zaplanuj społeczną kampanię reklamową adresowaną do NASZEJ SZKOŁY. Naszkicuj 3 plakaty (lub 3 scenki), wymyśl co najmniej jedno hasło.

Przeczytaj Świat reklam komercyjnych jest IDEALNY. Reklamy tworzą stereotypy szczęścia. Mogą one nieść wzorce dobrych postaw np. odpowiedzialności, zdrowego trybu życia. Mogą też być krzywdzące, gdy wykluczają pewien typ osób ze świata idealnego. Ćwiczenie 4 Przez tydzień obserwuj uważnie reklamy. Spośród poniższej listy osób i miejsc powszechnie obecnych wokół nas zakreśl te, które Twoim zdaniem nie są elementem „idealnego świata reklam” i są WYKLUCZANE. Jaki element można by zmienić w reklamie odzieży aby zapobiec wykluczeniu pewnej grupy osób?

KONTROWERSYJNA CZY POZYTYWNA? Społeczna czy komercyjna?

TYPY REKLAM Ćwiczenie 4b. Wielość i różnorodność środków społecznego przekazu sprawia, że reklamy różnych typów pojawiają się w różnych miejscach i na różne sposoby. Połącz typ reklamy z medium i przykładem. Wpisz w puste pola inne znane Ci typy, media i przykłady. typyŚrodki przekazuprzykłady Audiowizualna (dźwięk+obraz) Tekstowa (do czytania) Wizualna (jak plakat) …………. …………… InternetInternet TranzytowaTranzytowa radio …………. …………… Wyświetlacz LED spotspot Jeżdżąca przyczepa

Typy reklam - realizacje Backlight Balon Big Mamut Backlight Stand Big Mamut Backlight Stand Billboard City light Cyfrowe znaki Display plazma Dmuchaniec Freebord Frontlight Infokiosk LCD LED Megaboard Mammutboard Obrazy z projektorów multimedialnychprojektorów Plakat zewnętrzny Reklama pneumatyczna Reklama pneumatyczna Skydancer Skywizboard Słup ogłoszeniowy Sterowce reklamowe Tablica reklamowa Telebim Windman

Przydatne pojęcia Target – odbiorca, adresat reklamy. Np. rodzice, kobiety, właściciele kotów. Grono odbiorców może być wąskie albo szerokie. Slogan – hasło reklamowe, krótkie i wpadające w ucho, często rymowane. Ćwiczenie 5 Zastanów się i zapisz: co i dla jakiego odbiorcy (targetu) może reklamować podana muzyka : muzykaCo reklamujetarget J.S. Bach „Toccata i fuga” d-moll Eugeniusz Bodo „Umówiłem się z nią na dziewiątą” R. Strauss „Tako rzecze Zaratustra”

Bardzo często jako slogany wykorzystywane są przysłowia. Jakie produkty mogłyby reklamować poniższe przysłowia? Wybierz spośród obrazków lub wymyśl własne. Lepiej późno niż wcale Chcieć, to móc Kuj żelazo póki gorące Czuć się jak ryba w wodzie Nigdy nie mów nigdy ….

Długość dźwięku samotności I nawet kiedy będę sam Nie zmienię się, to nie mój świat Przede mną droga którą znam, Którą ja wybrałem sam Tak, zawsze genialny Idealny muszę być I muszę chcieć, super luz i już Setki bzdur i już, to nie ja I nawet kiedy będę sam Nie zmienię się, to nie mój świat Przede mną droga którą znam, Którą ja wybrałem sam Wiesz, lubię wieczory Lubię się schować na jakiś czas I jakoś tak, nienaturalnie Trochę przesadnie, pobyć sam Wejść na drzewo i patrzeć w niebo Tak zwyczajnie, tylko że Tutaj też wiem kolejny raz Nie mam szans być kim chcę I nawet kiedy będę sam Nie zmienię się, to nie mój świat Przede mną droga którą znam, Którą ja wybrałem sam Noc, a nocą gdy nie śpię Wychodzę choć nie chcę spojrzeć na Chemiczny świat, pachnący szarością Z papieru miłością, gdzie ty i ja I jeszcze ktoś, nie wiem kto Chciałby tak przez kilka lat Zbyt zachłannie i trochę przesadnie Pobyć chwilę sam, chyba go znam I nawet kiedy będę sam Nie zmienię się, to nie mój świat Przede mną droga którą znam, Którą ja wybrałem sam (2x) Ćwiczenie 6. Po zaśpiewaniu piosenki wybierz i podkreśl jej krótki fragment, który mógłby być sloganem reklamowym i zapisz CO mogłoby być nim reklamowane. Ćwiczenie 6. Po zaśpiewaniu piosenki wybierz i podkreśl jej krótki fragment, który mógłby być sloganem reklamowym i zapisz CO mogłoby być nim reklamowane.

MUZYKA W REKLAMIE Projekt artystyczny

MUZYKA W REKLAMIE projekt artystyczny 1. PODANIE ZADANIA DO REALIZACJI W tym projekcie będziecie mieli za zadanie wykonać reklamę wymyślonego czegoś Może to być praca plastyczna, komiks, prezentacja, animacja, lub mix. Pracujecie w grupach: od 2 do 6 osób Reklama może być komercyjna lub społeczna Używamy tylko zrobionych przez siebie obrazków i zdjęć Czas: 30 sek. – 3 min. Nie można reklamować ISNIEJĄCEJ marki lub produktu. musi to być coś z Waszej FANTAZJI może być nierealne może być nierealne Nie można reklamować ISNIEJĄCEJ marki lub produktu. musi to być coś z Waszej FANTAZJI może być nierealne może być nierealne Reklama ma być ETYCZNA, nie może nawiązywać do postaw i rzeczy zabronionych w Statucie Szkoły

2. PROJEKTOWANIE. Burza mózgów: Zapiszcie wszystkie pomysły na produkt, sposób wykonania, slogan, muzykę - wszystko co Waszej grupie przychodzi do głowy.

3. PODZIAŁ ZADAŃ. Dokonajcie podziału obowiązków. Zapiszcie nazwiska osób odpowiedzialnych za poszczególne zadania. Weźcie pod uwagę swoje umiejętności i talenty (w razie potrzeby jedno zadanie może być przydzielone dwóm osobom. Każdy członek zespołu musi być przypisany do jakiegoś zadania). Reżyseria: Rekwizyty: Montaż: Scenariusz: Inne:

Planowanie (ciąg dalszy) i wykonanie projektu. Opisz krótko jaki będzie Wasz projekt – co i jak przedstawicie. Co reklamujecie? …… … …… … ……… … …… … … Kto jest targetem reklamy? …….. ……….. …………… …………… Czego potrzebujecie? (sprzęt, programy, miejsca i in.) …… … …… … ……… … …… … ……… … …… Opis reklamy … … … … … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… W jakich środkach przekazu mogłaby pojawić się Wasza reklama? ………………………………………………… Opisz konkretnie swoje zadania – co Ty zrobiłeś / zrobiłaś? … … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … …… … ……

Planowanie (ciąg dalszy) i wykonanie projektu. Przebieg filmu (podany w minutach i sekundach) Co się dzieje? 1) 0 – 20 sek. Kot wychodzi z domu 2) Zrób scenopis. Wybierz co najmniej 4 najważniejsze sceny. Naszkicuj scenę, dodaj tekst. 3) 4)

6. Prezentacja projektu. Czas na obejrzenie efektów Waszej pracy. Każdy zespół przedstawi na forum klasy swoją prezentację lub film. Napisz recenzje trzech prac innych grup. Jakie widzisz w nich mocne i słabe strony? 7. Sprawozdanie z realizacji projektu i prezentacji. Data i miejsce prezentacji: …… … …… … …… … …… … …… … …… … Jak opiszesz współpracę w grupie? …… … …… … Jakie trudności napotkaliście w realizacji projektu? …… … …… Co było Waszą mocną stroną? …… … …… … …… … Z czego jesteście zadowoleni? Co było słabą stroną? Jak został przyjęty Wasz projekt, co się podobało? …… … …… …