EXPO 2015 MEDIOLAN 18-24.05.2015. „POLAND. COME AND FIND ALL COLOURS OF LIFE” Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
i naszego miasta Tarnowa
Advertisements

2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
PREZENTACJA NA TEMAT MIASTA KATOWICE
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
Ryszard Solski, Sigma International
KAMPANIA SPOŁECZNA „ŻYJ ZDROWO”.
Chopin 2010 w województwie łódzkim rola Urzędu Marszałkowskiego Dorota Wodnicka.
Szlak Wisły – projekt społeczno-edukacyjny
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Spotkanie inaugurujące projekt – r. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU VII PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007 – Działanie 7.3.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Gdańsk miastem wolności.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Województwo pomorskie –
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
NAJWIĘKSZE MIASTA POLSKI
Jagna Marczułajtis-Walczak – Poseł na Sejm RP
Warszawa 2010.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Promocja terenów inwestycyjnych
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Łokietka w Lublinie
Odwiedź WWL Projekt geocachingowy turystyka piesza wykorzystująca narzędzia geocachingowe Projekt realizowany przez Fundację Mamy Wołomin, dzięki dofinansowaniu.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
X Posiedzenie ZR ds. koordynacji wdrażania SUE RMB
Województwo Zachodniopomorskie
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Wybrane miasta Polski Tymon Płóciennik.
Wybrane miasta Polski Magdalena Osińska.
Największe miasta POLSKI.
Wybrane Miasta Polski Julia Sieczkowska.
Współpraca pomiędzy Powiatem Tarnogórskim a Powiatem Erlangen – Höchstadt w latach
Wybrane miasta polski Natalia Munik.
WYBRANE MIASTA POLSKIE
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
FINAŁ KONKURSU O INDEKS POD PATRONATEM MAŁOPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY „Znaczenie turystyki w rozwoju regionalnym”- Projekt UWOLNIJ WYOBRAŹNIĘ Czy znasz.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Emilia Kozłowska. Spis treści Gdańsk Kraków Poznań Warszawa Wrocław.
Aleksandra Nowocińska
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Przygotowali Jakub Bronisz i Adrian Hablak
Gdańsk, 29 maja 2015 PIERWSZE KONKURSY W REGIONALNYM PROGRAMIE OPERACYJNYM WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA Regionalny Program Operacyjny dla.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczecin, marzec Konserwacja i odbudowa kompozycji figuralnej fontanny - pomnika Sedina wraz z remontem skweru Placu Tobruckiego.
Ola Siwek Weronika Wójtowicz 6d
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
WARSZAWA MOJE MIASTO.
DNI OTWARTE FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Katowice! Były kopalnie, jest kulturalnie!
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
Moja wymarzona wycieczka rowerowa po Europie.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

EXPO 2015 MEDIOLAN

„POLAND. COME AND FIND ALL COLOURS OF LIFE” Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come and find your story”. Polskie wystąpienie na EXPO jest kontynuacją kampanii na rynku włoskim. Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come and find your story”. Polskie wystąpienie na EXPO jest kontynuacją kampanii na rynku włoskim. Polska turystyka na EXPO 2015

Polskie regiony i miasta na EXPO 2015

Promocja polskiej turystyki TURYSTYKA KULTUROWA Kraków i Małopolska – Camper Małopolski Kroke Kraków i Małopolska – oferta kulturalna („Camper Małopolski” - stanowi formę bezpośrednio nawiązującą do częstej formy podróży rodzinnych Włochów po Europie. Występy zespołu Kroke – magia dawnego Krakowa w klezmerskich utworach, Teatru KTO –krakowski teatr uliczny, pokazy laserowe: Magia Krakowa). Wrocław i Dolny Śląsk - Mosty Wrocław i Dolny Śląsk - oferta kulturalnej m.in. bogactwo szlaków kulturowych regionu jak Szlak Doliny Pałaców i Ogrodów oraz Szlak Cysterski oraz promocja Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. (Prezentacja multimedialna na ekranie LCD „Mosty”, pokazy laserowe: Magia Wrocławia). Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawa Chopina Miasto Stołeczne Warszawa - oferta kulturalna, w tym z wykorzystaniem atrakcyjności przyrodniczej ostatniej nieuregulowanej rzeki Unii Europejskiej – Wisły. („Newsy znad Wisły” –Mapping 3D z wykorzystaniem prawie 4m łódki oraz wody (w kulkach) prosto z Wisły; Warszawa Chopina – połączenie relaksu z kulturą, czyli odpoczynek przy historii i utworach Fryderyka Chopina na ławeczce multimedialnej zaopatrzonej także w okulus 3D).

Promocja polskiej turystyki TURYSTYKA AKTYWNA i PRZYRODNICZA Szlak Greenvelo Kapsuła 5D Szlak Greenvelo - najdłuższa trasa rowerowa w Polsce przebiegająca przez 5 regionów Polski Wschodniej. (Elementami kluczowymi prezentacji jest Kapsuła 5D oraz symulator jazdy w 3D i możliwość przejechania fragmentu trasy - prawie 2000km). Podlaskie - Województwo Podlaskie - aktywne wykorzystanie potencjału przyrodniczego regionu m.in. Podlaski Szlak Bociani. (Występy zespołu tanecznego Fair Play Crew – duża dawka pozytywnej energii z Podlaskiego!)

Promocja polskiej turystyki Miasta i Gminy Morski e- Miasta i Gminy Morski e- realizowana będzie poprzez skarb Morza Bałtyckiego oraz polskiego Wybrzeża, czyli bursztyn. Artystyczna prezentacja wyrobów polskich bursztynników dostępna będzie w „żywy” i bezpośredni sposób dzięki hostessom „ubranym” w artystyczne kreacje z bursztynu. TURYSTYKA KULTUROWA Lublin Lublin i Lubelskie - zachęcać będzie zarówno do odkrywania klimatycznych zaułków Starego Miasta w Lublinie jak i do aktywnego czerpania z oferty kulturalnej tego miasta, w którym odbywa się wyjątkowy, międzynarodowy Carnaval Sztukmistrzów. (Pokazy Lubelskich Sztukmistrzów – Slackline oraz występy Teatru lubelskich Sztukmistrzów „Cafe Variete” ).

Działania w strefach miejskich Strefa Turystyki Aktywnej i Natury – promocja turystki aktywnej i przyrodniczej Jest to strefa, w której osoby odwiedzające będą mogły zapoznać się z atrakcjami aktywnego podróżowania po Polsce, w tym poczuć, usłyszeć i zobaczyć piękno terenów przyrodniczych. PlAZZA PAGANO Strefa turystyki kulturowej PIAZZA GRAMSCI Jest to miejsce, gdzie polska kultura nabiera nowego znaczenia przez inspirujące w swojej formie przekazy artystyczne, które angażują przechodniów oraz przestrzeń publiczną, dając namiastkę Polski i zachęcając do lepszego poznania naszego kraju.

Flash mob Listonosze Wśród podróżujących tramwajem z grafiką Polski, znajdzie się grupa listonoszy. Osoby wyposażone w torby z logotypem listu w kolorze biało-czerwonym będą podchodzić do pasażerów oraz wręczać im pocztówki ze słowami: „Mam dla Pana/Pani przesyłkę”. Pocztówki z pozdrowieniami będą sugerowały, że autor właśnie odwiedził Polskę, jest z wyjazdu zadowolony oraz zachęca odbiorcę do wizyty w kraju nad Wisłą. Na pocztówce znajdzie się również zaproszenie do odwiedzenia stoiska Polski i stref oraz mała mapka z jego lokalizacją.Kopernik Z tłumu osób znajdujących się w okolicy stref wyłoni się kilka osób, które będą patrzyć na jeden punkt na niebie i wzajemnie sobie coś na nim pokazywać. Ludzie ci będą patrzeć na niebo przez małe elementy ciemnej folii, przypominające filtry do oglądania zaćmienia słońca. Osoby, które zainteresują się wydarzeniem, otrzymają od oglądających ciemną folię. Po otrzymaniu jej będą wiedziały, o co chodzi: po uniesieniu jej w górę zauważą znajdujący się tam napis: To dzięki Kopernikowi wszechświat, na który patrzysz, ma kształt, który znasz. Poznaj Polskę. Odwiedź Strefę Polski na EXPO 2015.

Działania towarzyszące Reklama w telewizji: spot 30 sek w TV RAI I, II, III, C5, I1, R4 Termin: r. Eurotram Czas emisji: 1 maj – 30 wrzesień (maj – 2 tramwaje, czerwiec, lipiec, sierpień – 3 i wrzesień 2 Viale Certosa Czas emisji – , Kampania outdoorowa PARP – autobusy i bilbordy (maj-lipiec) Nośniki niestandardowe. Wystawa na Via Dante

Działania w Internecie Czas trwania – 5 – 30 maj 2015 r. Rodzaj – display - advertoriale - Facebook Strony: Meteo, Oggi Cucina, Corriete, libero, Virgilio, Funweek, Kayak, Agrodolce, Ode Al Vino, ginger and tomato, torte, Al Ciocolatte Advertoriale: Bursztyn + konkurs, Wywiad z KROKE, Włosi bawią się w Warszawie, Green velo, Włoch gotuje - filmiki Linkowanie do Facebook

Inauguracja Tygodnia Turystyki Polskiej Data: 18 maja 2015 r. Godz.: 19:30 Miejsce: Magna Pars, sala Quintessenza, parter Adres: Via Tortona 15, Mediolan Uczestnicy: dziennikarze prasowi, radiowi i telewizyjni – konsumenccy i branżowi, bloggerzy, touroperatorzy, przedstawiciele regionów, Ministerstwa Sportu i Turystyki – maks.150 osób

Dziękuję za uwagę