MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Advertisements

Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
SZEŚCIOLATKI W SZKOLE.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
KONSPEKT LEKCJI MATEMATYKI
Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
1) D ąż y ć do tego, aby we wszystkich pracowniach by ł sprz ę t multimedialny. Na 27 sal dydaktycznych tylko w 14 salach znajdują się sprzęty multimedialne.
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
TIK w szkole podstawowej
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Pedagogika szkoły wyższej
Opracowała Agnieszka Balcerak
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Gotowość szkolna Długotrwały proces przemian psychofizycznych, które prowadzi do przystosowania się dziecka do systemu nauczania początkowego. Zawsze.
Śniadanie daje moc Stowarzyszenie św. Celestyna Mikoszów,
Co to jest spacer edukacyjny?
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Sposób na szybkie zastępstwo
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA.
WSTĘP DO LEKCJI Powtórzenie treści poznanych na poprzedniej lekcji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zabytki Krakowa 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Projekt „Dziecko – mały uczeń w świecie współczesnym”
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Staś i Zosia oraz litery i sylaby
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna

CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ SPIS TREŚCI

CELE Ogólne kształcenie wiedzy o sylabach; kształcenie umiejętności podziału wyrazu na sylaby; kształcenie umiejętności czytania i rozpoznawania liter; kształcenie umiejętności pracy z tablicą multimedialną. Szczegółowe Uczeń: potrafi podzielić wyraz na sylaby; potrafi powiedzieć, ile sylab ma dany wyraz; potrafi głośno przeczytać poszczególne wyrazy; pracuje z tablica multimedialną; jest aktywny na zajęciach.

ZAGADNIENIA Umiejętność dzielenia wyrazów na sylaby.

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracyŚrodki dydaktyczne burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ 1.Powitanie z uczniami. 2.Praca ze slajdami. Kształcenie umiejętności czytania wyrazów oraz dzielenia ich na sylaby. 3.Ćwiczenia praktyczne. Uczniowie czytają wyraz ze slajdu oraz dzielą go na sylaby. Uczniowie wskazują, ile sylab ma dany wyraz. 4.Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. Dzielimy wyraz na sylaby. Ile sylab jest w tym wyrazie? NOGA NOGA

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. MAMA MA

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. KROWA ??

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. KOTEK ??

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. PUCHAR ??

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. KUBEK ??

Rozpoznawanie poszczególnych liter i składanie ich w wyraz. NOŻYCZKI ???