Zakres rzeczowy projektów z oceną strategiczną ZIT Szkolenie dla potencjalnych beneficjentów WRPO 2014+ Poddziałanie 3.3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
Advertisements

Kryteria wyboru projektów
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
Przygotowanie wniosku Złożenie wniosku Ocena Umowa o dofinansowanie Realizacja działań Kontrola.
Wielkopolskie Regionalny Program Operacyjny 2007 – 2013 Priorytet II Infrastruktura Komunikacyjna Działanie 2.7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego.
Wsparcie sektora energetyki w ramach POIiŚ
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Dziękuję za uwagę Pomoc Techniczna PROW 2014 – 2020 cz. I Grupa Robocza KSOW Radziejowice,
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej Projekt dofinansowany.
Wsparcie dotacyjne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
w Regionalnym Programie Operacyjnym
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycja zmiany systematyki kryteriów obowiązujących w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – EFRR.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 18 grudnia 2015 r. Założenia konkursu dla działania Gospodarka Wodno-Ściekowa.
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Założenia konkursu dla poddziałania Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa.
Kryteria wyboru projektów Działanie 5.1 Gospodarka odpadowa osi priorytetowej Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów Regionalnego Programu.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Zasady naboru wniosków dla Działania 9.1. Transport miejski w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 10 marca 2016 r. Założenia konkursu dla działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
Kryteria wyboru projektów w ramach poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne Regionalny Program Operacyjny Województwa.
Kryteria wyboru projektów w ramach poddziałania Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego.
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwiecień 2016 r. Kryteria wyboru projektów Działanie 4.2 Infrastruktura.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Oś Priorytetowa 10 Otwarty rynek pracy
Strategia ZIT Obszaru Metropolitalnego Gdańsk–Gdynia–Sopot do 2020 roku Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na.
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA
Wsparcie dotacyjne w ramach
Główne błędy popełniane we wnioskach aplikacyjnych w zakresie opisu zgodności projektu ze Strategią ZIT AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej
Informacje w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków RPO WP Działanie 11.2 Gospodarka Odpadami Gdańsk, 14 listopada 2016.
Kryteria wyboru projektów 10. 3
Program Operacyjny Polska Wschodnia
System oceny projektów w ramach RPO WP
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego Poddziałanie : Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Szkolenie dla Wnioskodawców
Konkursy dla ABK - podsumowanie
Kryteria wyboru projektów w ramach działania Gospodarka Odpadowa
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 4
System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Podziałania
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
System wyboru projektów w ramach Działania 5. 2
Kryteria wyboru operacji w zakresie formalnym i merytorycznym
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
System wyboru projektów w ramach Działania 6. 1
Olsztyn, 14 maja 2019 r. Miejski Obszar Funkcjonalny OLSZTYNA.
System wyboru projektów w ramach Podziałania
Zapis prezentacji:

Zakres rzeczowy projektów z oceną strategiczną ZIT Szkolenie dla potencjalnych beneficjentów WRPO Poddziałanie Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania 23 marca 2016 r. STOWARZYSZENIE METROPOLIA POZNAŃ

Termin naboru: od do Termin rozstrzygnięcia konkursu – listopad 2016 r. Wnioski o dofinansowanie projektów należy składać poprzez LSI Przygotowywanie wniosków w Systemie LSI możliwe jest już od dnia ogłoszenia konkursu tj. od 29 lutego 2016 r. Konkurs dla Poddziałania Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania

Alokacja na konkurs: 50 mln PLN. Poziom dofinansowania projektów z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosi maksymalnie do 85% wydatków kwalifikowalnych. Kto może składać wnioski: Jst, ich związki, stowarzyszenia i jednostki organizacyjne, komunalne osoby prawne oraz operatorzy publicznego transportu zbiorowego z MOF Poznania, gminy Czempiń i gminy Środa Wielkopolska. Partnerstwo w projekcie jest możliwe tylko w ramach katalogu uprawnionych wnioskodawców w oparciu o porozumienie, umowę lub inny dokument równoważny.

Realizacja inwestycji funkcjonalnie powiązanych z tworzeniem systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych (ZWP) polegających w szczególności na: 1. budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji dojść i dróg dojazdowych oraz dojazdowych tras rowerowych, 2. budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji innej infrastruktury drogowej służącej wyłącznie obsłudze ZWP, 3. budowie elementów infrastruktury drogowej (tuneli i wiaduktów), eliminujących kolizje dróg z liniami kolejowymi objętymi zasięgiem Poznańskiej Kolei Metropolitalnej, Na co można uzyskać dofinansowanie:

4. budowie lub przebudowie elementów infrastruktury drogowej umożliwiających wprowadzenie priorytetów dla transportu zbiorowego w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonywania robót drogowych dotyczących infrastruktury transportu zbiorowego i uzasadnionych z punktu widzenia technologicznego, 5. budowie systemów zarządzania i organizacji ruchu (w tym systemów oznakowania i informacji pasażerskiej, gromadzenia i przetwarzania danych, dystrybucji i identyfikacji biletów, wspólny bilet i inne), 6. budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji parkingów typu P&R, B&R, K&R wraz z urządzeniami towarzyszącymi (np. system monitorowania, zarządzania), a także budowli i budynków stanowiących infrastrukturę niezbędną do obsługi podróżnych, Na co można uzyskać dofinansowanie (cd.):

7. zakupie autobusów niskoemisyjnych służących do dowożenia pasażerów do ZWP, 8. inwestycjach związanych z przygotowaniem miejsc leżących w obrębie ZWP, przeznaczonych na towarzyszące usługi transportowe (np. wypożyczalnia samochodów elektrycznych, wypożyczalnia rowerów publicznych/miejskich), 9. działaniach informacyjno-promocyjnych zachęcających do korzystania z niskoemisyjnych form mobilności miejskiej - publicznego transportu zbiorowego, rowerowego lub ruchu pieszego (wyłącznie jako dodatkowy element projektu inwestycyjnego). Na co można uzyskać dofinansowanie (cd.):

W ramach konkursu realizowane mogą być wyłącznie projekty składające się co najmniej z 2 elementów inwestycyjnych wskazanych powyżej w pkt. 1-8 oraz elementu dotyczącego informacji i promocji wskazanego w pkt. 9. Preferowane będą kompleksowe projekty obejmujące jak największą liczbę wskazanych powyżej rodzajów projektów. Zgodnie z zapisami UP, inwestycjom w infrastrukturę czy tabor transportu publicznego musi towarzyszyć szeroki wachlarz działań inwestycyjnych i „miękkich” zapewniających, że transport zbiorowy oraz niezmotoryzowany będzie wybierany częściej niż samochód jako podstawowy środek przemieszczania się w obrębie aglomeracji. Komponentem każdego projektu obligatoryjnie muszą być działania związane z promowaniem korzystania z komunikacji zbiorowej, rowerowej lub ruchu pieszego. Na co można uzyskać dofinansowanie (cd.):

 Realizacja projektu powinna zakończyć się do 31 marca 2018  W ramach konkursu nie ma ograniczeń co do liczby składanych wniosków.  Wszystkie projekty dotyczące zrównoważonej mobilności miejskiej muszą wynikać z PGN-u lub dokumentu równoważnego, pozytywnie zweryfikowanego przez doradcę energetycznego WFOŚiGW.  W ramach konkursu dopuszczalne jest składanie wniosków w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”. Informacje dodatkowe:

 Infrastruktura drogowa nienadająca priorytetu transportowi publicznemu z uwagi na brak ekonomicznego uzasadnienia dla nadania takiego priorytetu, ale poprawiająca jakość funkcjonowania systemu miejskiego transportu publicznego – może być realizowana w ramach wydatków w limicie mniejszości. np. odcinki dróg zapewniające dostęp do miejskich centrów przesiadkowych, pętli autobusowych/ tramwajowych, stacji kolejowych lub parkingów P&R, itp. łączące takie terminale z siecią dróg miejskich; odcinki dróg służące uruchomieniu transportu publicznego (na obszarach wcześniej nieobsługiwanych) / przebudowie sieci transportu publicznego. Informacje dodatkowe:

 Nie będą objęte wsparciem projekty zakończone zgodnie z art. 65 ust. 6 Rozporządzenia Ogólnego: Operacje nie mogą zostać wybrane do wsparcia z EFSI, jeśli zostały one fizycznie ukończone lub w pełni zrealizowane przed przedłożeniem instytucji zarządzającej wniosku o dofinansowanie w ramach programu operacyjnego, niezależnie od tego, czy wszystkie powiązane płatności zostały dokonane przez beneficjenta, Informacje dodatkowe:

Kryteria oceny strategicznej ZIT Poddziałanie Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania

 Ocena strategiczna – Związek ZIT  Lista rankingowa projektów – Związek ZIT  Ocena formalna – UMWW  Ocena merytoryczna – UMWW Decyzję o przyznaniu dofinansowania podejmuje Zarząd Województwa Wielkopolskiego oraz Zarząd Stowarzyszenia Metropolia Poznań. Ocena wniosków składanych w ramach konkursu

Kryteria oceny strategicznej Spełnienie wszystkich kryteriów dopuszczających (T/N) jest niezbędne dla możliwości dalszej oceny, zgodnie z kryteriami punktowymi. Dopuszczające (Tak/Nie)Punktowe W przypadku kryteriów punktowych Wniosek musi zdobyć co najmniej 60% maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów.

Kryteria dopuszczające dla P1 PKM Nazwa kryteriumDefinicja Kompletność dokumentacji aplikacyjnej. Weryfikacji podlega zgodność złożonej dokumentacji projektowej z wymogami zawartymi w Regulaminie konkursu, w szczególności: 1) czy wniosek o dofinansowanie, biznes-plan/studium wykonalności oraz załączniki obligatoryjne mają wszystkie strony i wypełniono w nich wszystkie pola obowiązkowe, 2) czy dokumentacja projektowa została przygotowana na aktualnych formularzach obowiązujących w danym konkursie, 3) czy do wniosku o dofinansowanie załączono wszystkie wymagane załączniki aktualne dla danego konkursu, 4) czy na kopiach dokumentów dokonano potwierdzenia za zgodność z oryginałem, 5) czy dokumentacja projektowa została złożona w odpowiedniej liczbie egzemplarzy zgodnie z wymogami danego konkursu, 6) czy dokumentacja projektowa w formie elektronicznej została przygotowana na właściwym nośniku informatycznym w odpowiednim pliku i możliwe jest odczytanie danych zawartych na nośniku informatycznym. Weryfikacja będzie miała charakter wstępny, pełna ocena kryterium będzie miała miejsce podczas oceny formalnej przeprowadzonej przez IZ WRPO

Kryteria dopuszczające dla P1 PKM Nazwa kryteriumDefinicja Wniosek został złożony przez podmiot uprawniony do uzyskania wsparcia w ramach Strategii ZIT dla MOF Poznania. Weryfikacji podlega Wnioskodawca pod względem zgodności z typem Beneficjenta określonym w Strategii ZIT w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Poznania dla Projektu P1 Poznańska Kolej Metropolitalna oraz prawidłowość reprezentacji Wnioskodawcy. Miejsce realizacji projektu zgodne ze Strategią ZIT Weryfikacji podlega miejsce realizacji projektu pod względem zgodności z warunkami określonymi w Strategii ZIT dla danego projektu strategicznego. Cele, zakres i wskaźniki projektu są zgodne ze Strategią ZIT. Weryfikacji podlega cel projektu pod kątem zgodności z celami określonymi w Strategii ZIT, zgodność zakresu projektu z działaniami wskazanymi w Strategii ZIT oraz zgodność zadeklarowanych wskaźników ze wskaźnikami realizacji Strategii ZIT.

Kryteria dopuszczające dla P1 PKM Nazwa kryteriumDefinicja Prawidłowa wartość wnioskowanego dofinasowania. Weryfikacji podlega, czy wartość wskazanego we wniosku dofinasowania jest zgodna z Regulaminem konkursu, w tym nie przekracza kwoty alokacji określonej w Regulaminie konkursu oraz nie przekracza dopuszczalnej intensywności pomocy. Wniosek został złożony w terminie wskazanym w Regulaminie konkursu. Weryfikacji podlega, czy Wnioskodawca złożył dokumentację projektową w terminie wskazanym w Regulaminie konkursu. Wniosek został złożony do właściwej instytucji wskazanej w Regulaminie konkursu. Weryfikacji podlega, czy Wnioskodawca złożył dokumentację projektową w miejscu wskazanym w Regulaminie konkursu.

Kryteria dopuszczające dla P1 PKM Nazwa kryteriumDefinicja Projekt jest zgodny z Planem Gospodarki Niskoemisyjnej przyjętym przez właściwy samorząd lub innym dokumentem równoważnym. Weryfikacji podlega zgodność projektu z opracowanym planem gospodarki niskoemisyjnej (lub równoważnym dokumentem) dla obszaru, na którym realizowana będzie inwestycja. Badane będzie, czy przedsięwzięcie dotyczy przewidzianych w PGN działań związanych z efektywnym gospodarowaniem zasobami, poprawą efektywności energetycznej oraz zmniejszeniem emisji zanieczyszczeń do powietrza (pyłów, B(α)P, CO2, SO2). Termin zakończenia realizacji projektu zgodny z Regulaminem konkursu. Weryfikacji podlega zgodność wskazanego we wniosku terminu zakończenia realizacji projekt z wymogami w tym zakresie określonymi w Regulaminie konkursu.

Kryteria punktowe dla P1 PKM Nazwa kryteriumPunktacjaDefinicja Ponadstandardowe udogodnienia dla osób niepełnosprawnych w projekcie. 0/2Projekt zakłada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych wykraczające poza wymogi wynikające z przepisów prawa. Tak – 2 pkt Nie – 0 pkt Projekt uzyskał poparcie mieszkańców gminy/gmin, na terenie których będzie realizowany. 0-2Ocenie będzie podlegać skala społecznego poparcia dla planowanej interwencji, wyrażona w formie załączonych do wniosku list poparcia mieszkańców oraz deklaracji poparcia wystawionych przez podmioty zainteresowane realizacją projektu. Ocena będzie dokonywana metodą porównania wniosków złożonych w konkursie.

Kryteria punktowe dla P1 PKM Nazwa kryteriumPunktacjaDefinicja Komplementarność projektu z innymi zrealizowanymi lub będącymi w trakcie realizacji projektami dotyczącymi mobilności miejskiej. 0-3Komplementarność projektów to ich dopełnianie się prowadzące do realizacji określonego celu. Warunkiem koniecznym do określenia projektów jako komplementarne jest ich uzupełniający się charakter, wykluczający powielanie się działań. Wnioskodawca powinien wykazać komplementarność co najmniej w zakresie tematyki (mobilność miejska) i obszaru realizacji projektu w odniesieniu do innych adekwatnych projektów, działań itp. w ramach WRPO 2014+, innych Programów Operacyjnych, innych projektów finansowanych ze środków europejskich, krajowych oraz własnych.

Kryteria punktowe dla P1 PKM Nazwa kryteriumPunktacjaDefinicja Projekt zawiera działania informacyjno-promocyjne na rzecz zachęcania mieszkańców do korzystania z transportu publicznego. 0/1/2Ocenie będzie podlegać rodzaj i zakres działań informacyjno-promocyjnych zapewniających, że publiczny transport zbiorowy oraz transport rowerowy i ruch pieszy będą wybierane częściej niż samochód jako podstawowy środek przemieszczania się na terenie Metropolii Poznań. Skala ocen: - mały zakres i intensywność działań - 0 pkt, - umiarkowany zakres i intensywność działań - 1 pkt, - znaczny zakres i intensywność działań - 2 pkt.

Kryteria punktowe dla P1 PKM Nazwa kryteriumPunktacjaDefinicja Aktualna liczba ludności mieszkającej w promieniu 3 km od węzła przesiadkowego. 1/2/3Kryterium premiuje inwestycje realizowane w lokalizacjach zapewniających potencjalnie dużą liczbę użytkowników. Skala ocen: - do osób - 1 pkt, - powyżej do osób - 2 pkt, - powyżej osób - 3 pkt. Wpływ wartości wskaźników przyjętych w projekcie na realizację celów Strategii ZIT w MOF Poznania. 1-3Ocenie podlegać będzie poprawność przyjętych wskaźników, ich kompletność, realność osiągnięcia co do terminu i wartości, wpływ przyjętych wskaźników na osiągnięcie celów Strategii ZIT w MOF Poznania oraz relacja nakładów do rezultatów. Ocena będzie dokonywana metodą porównania wniosków złożonych na konkurs pod względem ich wpływu na realizację wskaźników Strategii ZIT.

Wskaźniki obowiązkowe do wyboru przez Wnioskodawcę w konkursie dla Poddziałania 3.3.3:  Liczba wybudowanych zintegrowanych węzłów przesiadkowych (wskaźnik produktu– kluczowy)  Liczba osób korzystających z wybudowanych zintegrowanych węzłów przesiadkowych (wskaźnik rezultatu – specyficzny dla projektu)  Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (wskaźnik rezultatu– kluczowy)  Wzrost zatrudnienia we wspieranych podmiotach (innych niż przedsiębiorstwa) (wskaźnik rezultatu – kluczowy) Wniosek o dofinansowanie - LSI 2014+

Kryteria punktowe dla P1 Nazwa kryteriumPunktacjaDefinicja Strategiczny charakter projektu. 1-6W ramach kryterium analizowane będą uzasadnienia i argumenty Wnioskodawcy dotyczące: - potrzeby realizacji inwestycji, - wpływu inwestycji na integrację różnych form transportu, - wpływu inwestycji na zwiększenie konkurencyjności publicznego transportu zbiorowego względem transportu indywidualnego, - zgodności projektu z dokumentami strategicznymi i koncepcyjnymi dotyczącymi Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Razem punktów (maksymalna liczba punktów wynosi 21) 21

Pkt 3.6. Szczegółowe dane dotyczące projektu Zgodność projektu ze Strategią ZIT Obszar oddziaływania i potrzeba realizacji projektu Wpływ inwestycji na integrację różnych form transportu Wpływ inwestycji na zwiększenie konkurencyjności publicznego transportu zbiorowego względem transportu indywidualnego Opis zastosowanych w projekcie ponadstandardowych udogodnień dla osób niepełnosprawnych (jeśli dotyczy) Opis planowanych działań informacyjno-promocyjnych na rzecz zachęcania mieszkańców do korzystania z transportu publicznego? (jeśli dotyczy) Zgodność projektu z dokumentami strategicznymi i koncepcyjnymi dotyczącymi Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Wniosek o dofinansowanie - LSI 2014+

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Stowarzyszenie Metropolia Poznań ul. Stefana Prymasa Wyszyńskiego 8, Poznań tel , STOWARZYSZENIE METROPOLIA POZNAŃ