1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Alkohol – Nieletnim dostęp wzbroniony!
Advertisements

Rola Krajowego Forum Wodnego
KOBIETA W RUCHU DROGOWYM
Paneuropejski projekt Ten D by Night Badania pilotażowe Konferencja Drogi bez uzależnień, Szczytno, czerwca 2012r.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy. Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
BEZPIECZNA DROGA Z RADAMI SPONGEBOBA
Bezpieczne i widoczne dziecko na drodze. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu Budimex SA jako jedna z największych firm budownictwa infrastrukturalnego.
Masz głos, masz wybór W 200 gminach zachęcaliśmy do udziału w wyborach lokalnych.
Opracowała Renata Kulik. Organizatorzy akcji: Gazeta Wyborcza wraz z portalem gazeta.pl oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej.
NIECH KIERUJE TOBĄ ROZSĄDEK piłem = nie jadę Organizatorzy: Klub Honorowych Dawców Krwi Politechniki Koszalińskiej, Stowarzyszanie Studentów i Absolwentów.
Konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną Piłeś? Nie jedź! Warszawa, 12 kwietnia 2011r.
JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003.
ZARZĄD OBSŁUGI JEDNOSTEK MIEJSKICH WSPÓŁPRACA Z SAMORZĄDAMI OSIEDLI
ABCzapobieganiaHIV/AIDS Wałbrzych, grudzień 2005 r.
Agencja Reklamowa Business Consulting
„Pozory mylą, dowód nie”
STRZELCE OPOLSKIE.
Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa,
"Współdziałanie 3 sektorów na rzecz poprawy brd na przykładzie Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego" „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
POWIEDZ NIE PROMILOM !!!.
DRUGIE ŻYCIE ORGANIZATOR
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH
Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Łęcznej za rok 2013
Szkolenie przygotowujące pracowników PIS do wprowadzenia programu edukacyjnego pt. Trzymaj Formę! listopada 2006 roku. Wprowadzenie programu edukacyjnego.
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Poniatowskiego w Wysokienicach.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
WPROWADZENIE DO LIGI ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU. Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry.
Program finansowany przez: Realizator Programu:. Program rozszerzenia zakresu działania samorządu lokalnego poprzez współfinansowanie projektu MultiSport.
1a Aleksandra Natanek Natalia Rymarz 2a Karolina Święs Emila Witek Martyna Bińkowska 2b Arek Głowacki Natalia Dębska Artur Szewczyk Nauczyciel prowadzący.
Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach BEZPIECZNA+
OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA „10 LAT USTAWY O PRZECIWDZIAŁANIU PRZEMOCY W RODZINIE – HISTORIA, DOŚWIADCZENIA, WYZWANIA” Jachranka, 14 – 15 grudnia.
Dnia 17 listopada 2015 roku przystąpiliśmy do realizacji projektu konkursowego pod hasłem „ZABŁYŚNIJ NA DRODZE” - Akademia Bezpieczeństwa Bridgestone.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE.
USTRÓJ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZAJĘCIA ORGANIZACYJNE.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ.
Gdańsk, Instytut Kultury Miejskiej 6 kwietnia 2016 r.
STOP KRADZIEŻOM SAMOCHODÓW Program przeciwdziałania kradzieżom samochodów „ NOC STOP” Wydział Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie wraz z.
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
„Bezpieczna dzielnica - bezpieczny mieszkaniec” Program realizowany w ramach Miejskiego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa.
UDZIAŁ OBYWATELA W WYBORACH I REFERENDACH
ROZLICZNIE za 2012 r. z działalności bezpieczeństwa ruchu drogowego Rzeszów, 24 stycznia 2013 r.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
Konferencja operatorów programu JuniorSport Warszawa, 11 października 2016 r. 11:00 – 11:15 Powitanie gości Dyrektor Instytutu Sportu - PIB dr Bartosz.
Gorączka Złota PCK „Detektyw Grosik” Kampania 2017
“Lokalny rynek pracy z perspektywy migrantów”
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
XI edycja programu Trzymaj Formę!
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
wychowania i opieki w szkołach
BEZPIECZNA SZKOŁA+ 20 marca 2018 r..
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Nasza Kronika SKO.
Zapis prezentacji:

1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008

2 Organizator - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie  ZPPP Browary Polskie są organizacją pracodawców, która zrzesza największych producentów piwa w Polsce, posiadających razem ponad 90% udział w krajowym rynku piwa.  Jednym z głównych zadań ZPPP Browary Polskie jest prowadzenie działań w zakresie edukacji na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji piwa.  Są to takie obszary, jak:  zakaz sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim  nie prowadzenie samochodu po spożyciu alkoholu

3 Działania edukacyjne Związku  W latach 2003 – 2005 we współpracy z Państwową Agencją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA) prowadzona była ogólnopolska kampania edukacyjna pod hasłem Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!  Latem 2006 r. Browary Polskie przyłączyły się do kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z cyklu Włącz myślenie pod hasłem Ty i trzeźwy kierowca.  Rozpoczęcie akcji Prowadzący – niepijący! wynika z realizacji zobowiązań Związku Browary Polskie w ramach projektu Komisji Europejskiej – Europejskiej Karty Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

4 „Prowadzący - niepijący”; Informacje ogólne  Organizator: Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie  Kampania uzyskała wsparcie władz lokalnych Gdańska oraz Sopotu jak również Komendy Głównej Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku  Czas trwania: 7 – 31 sierpnia 2008  Do współpracy zaprosiliśmy: trójmiejskie media, lokalnych przedsiębiorców

5 „Prowadzący – niepijący”; poprzednie edycje  Kampania była realizowana w :  Łodzi (listopad – grudzień 2006)  Poznaniu (marzec 2007)  Krakowie (kwiecień – maj 2007)  Warszawie (grudzień 2007)  Lublinie (kwiecień – maj 2008)  We wszystkich miastach została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez właścicieli lokali, jak i bawiących się ludzi  We wszystkich miastach uzyskaliśmy wsparcie lokalnych władz miast, a także przychylność policji i mediów

6 Zdjęcia z poprzednich edycji

7 Założenia akcji  Ideą prowadzonych działań jest przekonanie bawiących się w lokalach i pijących alkohol gości do nie wsiadania za kierownicę samochodu i zaszczepienie w nich nawyku korzystania w takich sytuacjach z innych środków transportu, które bezpiecznie dowiozą ich do domu.  W tym celu w lokalach: promowane będą alternatywne środki transportu „po imprezie”, wprowadzony zostanie mechanizm zabawy w „wyznaczonego kierowcę” – tego, który nie pije danego wieczoru alkoholu i rozwozi przyjaciół bezpiecznie do domu.

8 Planowany przebieg kampanii  Akcja rozpocznie się konferencją prasową, współorganizowaną z władzami miast  W kilkunastu lokalach Gdańska i Sopotu, przez kilka tygodni będą odbywały się animacje. W trakcie ich trwania zostaną rozdane karty, będące dobrowolnym zgłoszeniem do Klubu Odpowiedzialnego Kierowcy. Osoby zgłaszające się do Klubu wezmą udział w losowaniu nagród  Lokal na czas trwania akcji zostanie specjalnie oznakowany materiałami informacyjnymi  Na ulicach będą prowadzone specjalne działania ambientowe (m.in.. jeżdżące w pobliżu skrzyżowań lawety z ustawionymi na nich rozbitymi samochodami, manifestacje na skrzyżowaniach etc.)

9 Przykłady materiałów promujących akcję  Plakat A4

10 Przykłady materiałów promujących akcję  Koziołki z Kodeksem Ruchu Imprezowego, rozstawiane na stolikach w klubach, gdzie będą odbywać się animacje

11 Przykłady materiałów promujących akcję  Naklejka, którą otrzyma „wyznaczony kierowca” podczas animacji  Brelok – nagroda dla „wyznaczonego kierowcy”, który nie spożywał alkoholu (po wyjściu z lokalu zostanie sprawdzony alko- testem)

Serdecznie zapraszamy do współpracy! Kontakt: Małgorzata Marzewska, Tel Anna Majewska, Tel