Prezentacja na temat: "Słowacja 22.10.08-26.10.08. Wyjeżdżamy ! Dnia 22 października 2008 r wyjechaliśmy na spotkanie integracyjne z młodzieżą Słowacką. Tylko 4 dni na Słowacji,"— Zapis prezentacji:

1 Słowacja 22.10.08-26.10.08

2 Wyjeżdżamy ! Dnia 22 października 2008 r wyjechaliśmy na spotkanie integracyjne z młodzieżą Słowacką. Tylko 4 dni na Słowacji, a tyle wrażeń, spotkań, zwiedzania ciekawych miejsc.

3 Keżmarok

4 Stary Smrokowiec i Hrebeniok Wodospady Zimnej Wody Kolejka na Hrebeniok

5 Liptowski Mikulasz Pomnik Janosika

6 2 dzień – Jaskinia Wolności W drugi dzień z samego rana zobaczyliśmy jedną z piękniejszych Jaskiń, którą zwiedzaliśmy aż 2 godziny.

7 Źródła termalne Następnie Pojechaliśmy do Bańskiej Bystrzycy i Vyhne, aby ogrzać się w źródłach termalnych.

8 Bańska Szczawnica Następny nocleg spędziliśmy w Bańskiej Szczawnicy, w której przepiękny hotel Stary Hostiniec urzekł nas wszystkich ciekawie urządzonymi pokojami w stylu regionalnym Słowacji.

9 Tak wyglądały nasze pokoje.;)

10 Witch W Starym Hostyńcu spotkaliśmy cztery czarownice.

11 3 dzień Z samego rana zwiedzaliśmy Antol – myśliwski dwór. Właściciel dworu miał obsesje na punkcie kalendarza- jego dwór posiadał 365 okien, 52 komnaty, 12 kominów, 7 arkad i 4 skrzydła.

12 Spotkanie… ;) Chwila na, którą czekaliśmy- Topolczany spotkanie ze Słowacką młodzieżą.

13 W pełni zintegrowani…

14 Słomniki vs. Słowacja

15 4 dzień Czwartego dnia razem ze Słowakami wybraliśmy się na wspólną wycieczkę.

16 Pożegnanie…;( Niestety musieliśmy jechać w swoje strony. Jeszcze po drodze zwiedziliśmy Orawski Hrad, zamek uczepiony u stromych skał.

17 Thank you NIDA!

18 OPRACOWANIE: Martyna Klimek II a GIM Kinga Pawlak II a GIM

Pobierz ppt "Słowacja 22.10.08-26.10.08. Wyjeżdżamy ! Dnia 22 października 2008 r wyjechaliśmy na spotkanie integracyjne z młodzieżą Słowacką. Tylko 4 dni na Słowacji,"