Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cele przedsięwzięcia: Propagowanie sportu jako pasji, sposobu na aktywne spędzanie wolnego czasu. Zachęcenie dzieci ze szkół podstawowych, z klas 3 do.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cele przedsięwzięcia: Propagowanie sportu jako pasji, sposobu na aktywne spędzanie wolnego czasu. Zachęcenie dzieci ze szkół podstawowych, z klas 3 do."— Zapis prezentacji:

1 Cele przedsięwzięcia: Propagowanie sportu jako pasji, sposobu na aktywne spędzanie wolnego czasu. Zachęcenie dzieci ze szkół podstawowych, z klas 3 do uprawiania sportów zespołowych poprzez zabawę w piłkę ręczną w duchu fair play. Projekt stanowi rozszerzenie oferty szkoleniowo – organizacyjnej polskiego systemu piłki ręcznej.

2 Puchar Volkswagen Poznań - Mini Handball 2011 Rozgrywki odbywać się będą w szkołach znajdujących się w najbliższym otoczeniu zakładów Volkswagen Poznań, w obszarach Antoninek-Zieliniec, Wilda i Swarzędz 1 Runda 1. semestr szkolny listopad-styczeń 2011 Każda ze szkół organizatorem jednego turnieju w obszarze Drużyny walczą o punkty i małe medale 2 Runda 2. semestr szkolny luty-maj 2011 Każda ze szkół organizatorem jednego turnieju w obszarze Drużyny walczą o punkty i małe medale Finał Rozgrywki finałowe czerwiec 2011 Wszystkie zgłoszone do programu drużyny biorą udział w wielkim finale Drużyny walczą o Puchar Volkswagen Poznań i duże medale

3 Uczestnicy Łącznie: 11 szkół 165 uczniów z klas 3 22 rozgrywek łącznie w trzech obszarach 114 meczy Antoninek, Nowe Miasto 4 szkoły podstawowe, SP 45, 46, 85, 87 Wilda 4 szkoły podstawowe SP 5, 21, 42, 84 Swarzędz 3 szkoły podstawowe SP 1, 4, 5 Uczestnicy 1 i 2 edycja programu – 365 uczniów!

4 Uczestnicy

5

6 Dodatkowe założenia programu Szkoły uczestniczące w programie otrzymują od Volkswagen Poznań: - materiały dydaktyczne i szkoleniowe (broszury i płyty CD) - piłki do gry w Mini Handball - odzież sportową dla zawodników i trenerów Program obejmuje szkolenie fachowe dla trenerów

7 Ambasador programu – Artur Siódmiak

8 Organizatorzy Fabryka Volkswagen Poznań we współpracy z Wielkopolskim Związkiem Piłki Ręcznej

9 Patronat Medialny

10 Koordynatorzy projektu Patrycja Kasprzyk Public Relations Volkswagen Poznań Sp. z o.o. ul. Warszawska – 060 Poznań Tel Tel.: Marek Werle Wiceprezes Związek Piłki Ręcznej w Polsce ul. Tamka Warszawa Tel Kontakt dla Mediów: Piotr Danielewicz Rzecznik Prasowy Volkswagen Poznań Sp. z o.o. ul. Warszawska – 060 Poznań Tel /kom


Pobierz ppt "Cele przedsięwzięcia: Propagowanie sportu jako pasji, sposobu na aktywne spędzanie wolnego czasu. Zachęcenie dzieci ze szkół podstawowych, z klas 3 do."

Podobne prezentacje


Reklamy Google