Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

.... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: ".... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie."— Zapis prezentacji:

1 .... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie

2 Co robi firma DDM?...świadczy usługi outsourcingu analityczno-raportowego IV rzędu !

3 Czym jest outsourcing analityczno-raportowy IV rzędu?..... nowoczesną odpowiedzią na poszukiwanie doskonalszych metod zarządzania, motywowania pracowników i zdobywania wiedzy biznesowej!

4 Jak jest realizowana usługa outsourcingu analityczno-raportowego IV rzędu?..... może działać niezależnie lub funkcjonować jako uzupełnienie istniejących systemów i stanowić wartość dodaną do posiadanych programów np. typu business intelligence, aplikacji mobilnych i innych!

5 Główne idee analiz i raportowania IV rzędu 1) Znaczące zwiększenie wydajności pracy managerów i innych pracowników! 2) Zwiększenie wiedzy o procesach w firmie w celu efektywniejszego, bardziej trafnego podejmowania decyzji przez pracowników! 3) Ograniczenie wysiłku pracowników firmy w zakresie przeszukiwania danych i tworzenia informacji!

6 Jakie są efekty finansowe wynikające z zastosowania proponowanej usługi? 3).... takie, jakie przyniesie bardziej świadome /oparte o wiedzę, a nie przeczucia/ działanie pracowników 1).... takie, jakie przyniesie wzrost wydajności pracy pracowników o kilkadziesiąt procent 4).... takie, jakie przyniesie mniejsze popełnianie błędów przez pracowników 2).... takie, jakie przyniesie oszczędność pracy pracowników związana z zadaniami analityczno- raportowymi

7 Perfetti van Melle światowy lider w produkcji słodyczy

8 POZIOMY ANALITYCZNO- RAPORTOWE

9 I – rozproszenia dane rozproszone poza systemem informatycznym Manager: 1)Zbiera dane 2)Wprowadza dane do systemu informatycznego 3)Tworzy zestawienia danych /różne poziomy funkcjonalności tych zestawień zależne od umiejętności managera, czy stosowanych narzędzi – tabele, wykresy/ 4)Przegląda zestawienia danych, szukając odchyleń 5)Wyciąga wnioski 6)Podejmuje decyzje

10 II – informatyczny dane znajdują się w systemie informatycznym /najczęściej spotykany w firmach – 95%/ Manager: 3)Tworzy zestawienia danych /różne poziomy funkcjonalności tych zestawień zależne od umiejętności managera, czy stosowanych programów – tabele, wykresy/ 4)Przegląda zestawienia danych, szukając odchyleń 5)Wyciąga wnioski 6)Podejmuje decyzje

11 III – raportowy gotowe raporty przygotowane do analiz /w praktyce najczęściej dostępny tylko dla Prezesów firm, kierowników działów/ Manager: 4)Przegląda zestawienia danych w raportach /tabele, wykresy/, szukając odchyleń 5)Wyciąga wnioski 6)Podejmuje decyzje

12 IV – Elektronicznego Managera automatycznie analizowane są i wskazywane wybrane fakty (poziom nie oferowany przez żaden z programów komputerowych) Manager: 5)Wyciąga wnioski 6)Podejmuje decyzje

13 V – analityczny /w raportowaniu na tym poziomie uczestniczą zespoły analityków/ Manager otrzymuje wnioski płynące z raportów Manager: 6)Podejmuje decyzje

14 PODSUMOWANIE POZIOMÓW RAPORTOWANIA Co robi manager na: I poziomie rozproszenia: 1) Zbiera dane 2) Wprowadza dane do systemu informatycznego 3) Tworzy zestawienia danych /różne poziomy funkcjonalności tych zestawień zależne od umiejętności managera, czy stosowanych narzędzi – tabele, wykresy/ 4) Przegląda zestawienia danych, szukając odchyleń 5) Wyciąga wnioski 6) Podejmuje decyzje II poziomie informatycznym: 3) Tworzy zestawienia danych /różne poziomy funkcjonalności tych zestawień zależne od umiejętności managera, czy stosowanych narzędzi – tabele, wykresy/ 4) Przegląda zestawienia danych, szukając odchyleń 5) Wyciąga wnioski 6) Podejmuje decyzje III poziomie raportowym: 4) Przegląda zestawienia danych, szukając odchyleń 5) Wyciąga wnioski 6) Podejmuje decyzje IV poziomie Elektronicznego Managera: 5) Wyciąga wnioski 6) Podejmuje decyzje V poziomie analitycznym: 6) Podejmuje decyzje

15 Oszczędność czasu managera na poszczególnych poziomach analityczno-raportowych

16 Porównanie wybranych elementów usługi outsourcingu i kupowanych programów ElementyUsługa outsourcingowa firmy DDM Programy sprzedawane przez różne firmy poziom analityczno-raportowy III rzęduTakNie poziom analityczno-raportowy IV rzęduTakNie liczba dostępnych raportów przy wykorzystaniu rozsądnego nakładu pracy na ich tworzenie Bardzo duża /setki-tysiące/Mała /kilka-kilkadziesiąt/ zawartość pojedynczego raportuOptymalnaOgraniczona czytelność raportuBardzo dobraDobra analiza raportówObszernaBrak wskazania na istotne miejsca w raporcieOptymalneBrak konieczność kształcenia pracowników w obsłudze programuNieTak konieczność posiadania osoby do tworzenia raportówNieTak pracownik poświęca czas na tworzenie zestawieńNieTak pracownik poświęca czas na poszukiwanie odchyleń, nieprawidłowości NieTak możliwość tworzenia głębokich analiz, współczynnikówPełnaOgraniczona Koszt zmian i udoskonaleńBrakWysoki Zmiany, udoskonaleniaW krótkich okresach czasuW długich okresach czasu Możliwość rezygnacji bez konsekwencjiTakNie

17 Zakres zastosowania outsourcingu analityczno-raportowego IV rzędu 2) Dowolny zakres w obrębie działu 1) Dowolny dział firmy /sprzedaż, marketing, finanse, produkcja/ 3) Zagadnienia proste /analizy porównawcze/ 4) Zagadnienia bardzo złożone /współczynniki obrazujące/

18 Cel prezentacji 1) wstępne zapoznanie z outsourcingiem analityczno-raportowym IV rzędu 2) doprowadzenie do spotkania /ok. 1 h/, na którym zostaną zaprezentowane szczegóły oraz praktyczne zastosowanie usługi i jej korzyści 3) kontakt: 4) więcej informacji -


Pobierz ppt ".... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google