Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”"— Zapis prezentacji:

1 Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
Projekt grupowy Katedry Systemów Geoinformatycznych 2010/2011 Pod opieką mgr inż. Łukasza Kamińskiego Krzysztof Karwowski Kamil Blamowski Rafał Ambros Emil Chludziński Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”

2 Założenia fabularne

3 Założenia fabularne Bohater ucieka przez miasto
Podążają za nim głodne krwi potwory Kluczem do ucieczki jest wykorzystanie budynków, znajdowanie sobie najkrótszych tras, zmuszanie przeciwnika do nadłożenia drogi

4 Realizacja Gracz biega po mieście trzymając w ręku komórkę
Zmiana pozycji w przestrzeni rzeczywistej przekłada się na zmianę pozycji w świecie gry Gra jest wieloosobowa – serwer synchronizuje ruchy graczy i wysyła przeciwko nim nowych przeciwników

5 Technologia

6 Technologia .NET Compact Framework, C#
Dwa adaptery do urządzeń GPS: Intermediate Device i port COM dla Omnii Komunikacja z serwerem przy pomocy Windows Communication Foundation Grafika: GDI

7 Praca grupowa Wykorzystanie serwera SVN/trackera Assembla
Projekt realizowany niezależnie przez 4 developerów, wersjonowanie kodu Wspólna baza wiedzy, tickety, milestone’y

8 Funkcjonalność Tworzenie „pokojów” gier – lobby
Prowadzenie rozgrywki z telefonu z systemem Windows Mobile 6 lub Windows Mobile 5 Portal społecznościowy – umożliwienie komunikacji między graczami Nagrywanie rozgrywki – replay Serwer – przechowywanie danych, koordynacja rozgrywki

9 Interfejs mobilny

10 Interfejs mobilny Uproszczony, dostosowany do możliwości systemu Windows Mobile 6 oraz możliwości technicznych telefonów Obsługa menu przy pomocy klawiatury (wirtualnej) Wewnątrz gry rezygnacja z klawiatury, dane z GPSu + interfejs dotykowy

11 Interfejs sieciowy

12 Intefejs sieciowy Podstawa – forum bazujące na phpBB
Podłączone strony komunikujące się z serwerem WCF oraz funkcjonalność odtwarzania poprzednich rozgrywek Szata graficzna dopasowana kolorystyką do klimatu gry Google Maps API v2 dla Java Script

13 Tworzenie konta

14 Komentowanie gier

15 Odtwarzanie rozgrywki

16 Rozgrywka

17 Dane z GPSu (1)

18 Dane z GPSu (2)

19 Krótkie nagranie

20 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google