Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Przygotowanie kontentu stron WWW Co powinno się znaleźć na stronach WWW, aby witryna była atrakcyjna? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Przygotowanie kontentu stron WWW Co powinno się znaleźć na stronach WWW, aby witryna była atrakcyjna? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne."— Zapis prezentacji:

1 Przygotowanie kontentu stron WWW Co powinno się znaleźć na stronach WWW, aby witryna była atrakcyjna? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

2 Sukces nie do końca zależy od nakładów, ale głownie od właściwego podejścia Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

3 Kontent = zawartość serwisu Co to rozumiemy przez zawartość? Kontent jako połączenie treści i funkcjonalności Treść informacyjna Zbiór elementów funkcjonalnych Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie Co to rozumiemy przez zawartość? Kontent jako połączenie treści i funkcjonalności Treść informacyjna Zbiór elementów funkcjonalnych

4 Zasada podstawowa – KISS Lepiej budować klarowny i niewielki serwis niż śmieciowisko Materiał graficzny i tekstowy Ostrożnie z nagromadzeniem specjalistycznej informacji Czy klient chce oglądać naszą stronę startową/intro? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

5 Określenie zadań strony WWW Cel i jego bezpośredni wpływ na treść i funkcjonalność Określanie grup odbiorców Jakie korzyści chcą osiągnąć posiadacze? Jakie korzyści osiągną klienci? Czy potrzebny nam obcy język? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

6 Struktura informacji Unikanie skomplikowanych struktur Nagromadzenie vs dotarcie do informacji System nawigacji podstawa sukcesu w dotarciu do informacji Stałe określanie lokalizacji odwiedzającego Kontent dostępny publicznie vs informacje dedykowane Crosslinking, czyli przemieszanie się pomiędzy informacja Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

7 Informacje potrzebne na stronie Informacje o firmie Krótka charakterystyka działalności Informacje PR Sekcja HR i kariera Kontakt i mapa Oferta Krótko o produktach Dane dla specjalistów Dokumenty w postaci plików PDF Formularze Specyfikacje Zamówienia i wzory pism Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

8 Czynniki sukcesu stron Regularna aktualizacja stron WWW Unikanie trupa w szafie Aktualizacja produktów Odświeżanie wyglądu Kontakt z odwiedzającymi Adresy, numery kontaktowe, jak do nas trafić? Formularz i informacja zwrotna Treść na zamówienie Regularne wykorzystanie adresu WWW Budowa adresu Firmowy Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

9 Jak strona powinna ewaluować? Modernizacja materiałów firmowych Czy powiększać zebraną informację? Nowa funkcjonalność e-Rozrywka – wygaszacze, tapety, darmowe oprogramowanie Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

10 Gdzie szukać pomysłów na rozwój serwisu? Strony branżowe Serwisy w US Prace typowane w konkursach Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

11 Studium przypadku Przykład dobrze dobranego kontentu – Przykład błędnego opracowania kontentu – Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

12 Dziękuję za uwagę Zbigniew Nowicki tel


Pobierz ppt "Przygotowanie kontentu stron WWW Co powinno się znaleźć na stronach WWW, aby witryna była atrakcyjna? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne."

Podobne prezentacje


Reklamy Google