Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

English Teaching II Nasz projekt. English Teaching II Spis treści Spis treści 1.Autor i Fundator Programu, Realizator Programu.Autor i Fundator Programu,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "English Teaching II Nasz projekt. English Teaching II Spis treści Spis treści 1.Autor i Fundator Programu, Realizator Programu.Autor i Fundator Programu,"— Zapis prezentacji:

1 English Teaching II Nasz projekt

2 English Teaching II Spis treści Spis treści 1.Autor i Fundator Programu, Realizator Programu.Autor i Fundator Programu, Realizator Programu. 2. Osoby odpowiedzialne za realizację projektu.Osoby odpowiedzialne za realizację projektu. 3.Partnerzy projektu.Partnerzy projektu. 4.Cele projektu.Cele projektu. 5.Uczestnicy projektu.Uczestnicy projektu. 6.Formy pracy.Formy pracy. 7.Działania.Działania. 8.Rezultaty.Rezultaty. 9.Główne problemy.Główne problemy. 10.Co dalej?Co dalej? 11.Opinie uczestników.Opinie uczestników. 12.Finanse.Finanse. Powrót do spisu treści.

3 English Teaching II Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności (Autor i Fundator Programu) Nidzicka Fundacja Rozwoju "NIDA" (Realizator Programu)

4 English Teaching II Osoby odpowiedzialne za realizację projektu: Piotr Witkowski – nauczyciel języka angielskiego Marta Fiedorowicz - nauczyciel języka angielskiego Koordynator – odpowiedzialny za sprawy finansowe Krzysztof Tur

5 English Teaching II Partnerzy projektu: Szkoła średnia w Łoździejach (Litwa) – Lazdiju M. Gustaicio vidurine mokykla.

6 English Teaching II Cele projektu: Motywowanie uczniów z małych miasteczek i wsi do nauki języka angielskiego, odgrywającego szczególną rolę w integracji Polski z Unią Europejską. Umożliwienie uczniom kontaktu z żywym językiem poprzez współpracę z młodzieżą z Litwy. Przełamanie bariery językowej. Umożliwienie zastosowania w praktyce wiedzy zdobytej na zajęciach dydaktycznych. Umożliwienie współpracy z młodzieżą z zagranicy.

7 English Teaching II Cele projektu: Pokazanie nowatorskich sposobów uczenia się. Spotkania warsztatowe z młodzieżą z Litwy. Międzynarodowy konkurs piosenki anglojęzycznej. Wymiana informacji dotyczących kultur obu narodów. Praca z programem multimedialnym, który umożliwia ćwiczenie wymowy. Wymiana materiałów nagranych na taśmie video, materiały te dotyczą prezentacji poszczególnych grup. Prezentacje multimedialne opierają się na przedstawieniu zwyczajów i kultur obu narodów. Anglojęzyczna strona www.

8 English Teaching II Cele projektu: Przełamanie językowej bariery komunikacyjnej. Wzrost zainteresowania nauką języka angielskiego. Wzrost atrakcyjności nauki języka angielskiego. Przełamanie barier związanych z publicznymi wystąpieniami w języku obcym (nagrywanie prezentacji na kasety video). Zdobycie umiejętności swobodnego komunikowania się bez zwracania uwagi na popełniane błędy gramatyczne.

9 English Teaching II Uczestnicy: Młodzież Gimnazjum nr 1 w Sejnach ( z Sejn i terenów popegeerowskich) Młodzież ze szkoły w Łoździejach

10 English Teaching II Formy: Warsztaty Konwersacyjne Konkurs piosenki Prezentacje multimedialne PowerPoint Tworzenie strony www w programie FrontPage Realizacja nagrań video – sceny, dialogi

11 English Teaching II Działania: Realizowanie filmów vhs w angielskiej wersji językowej - 2 godziny w miesiącu Zajęcia poprawiające umiejętności komunikowania się – 1godzina tygodniowo Zajęcia przygotowujące do międzynarodowego konkursu piosenki anglojęzycznej i przeprowadzenie konkursu - współpraca z nauczycielami muzyki

12 English Teaching II Działania: Przygotowywanie anglojęzycznych materiałów multimedialnych i strony www o kulturze i obyczajach obu narodów. Warsztaty w Sejnach z udziałem młodzieży z Łoździej (Litwa) - 3 dni. Warsztaty w Łoździejach (wyjazd naszej młodzieży na Litwę) – 3 dni.

13 English Teaching II History of Łoździeje Dzūkija.... Covered up in the gold of the sands, like a flower, interwoven in the carpet of meadows, is more poetically called Dainava. The District of Lazdijai is a small corner of this beautiful land, which may be proud of the plentitude of its lakes glittering with bluish eyes of violets, the grey-headed Nemunas river, which is surrounding the eastern part by blue band, the mounds, which are the rising their heads towards the sun, and the forests decorated with green branchy fir-trees…

14 English Teaching II Sejny The town where I live is called Sejny. It is a small town. There live six thousand people. In the town we have three chemists, some supermarkets, bookshops and clothes shops. In the town we have a beautiful old Church and a Jewish synagogue. In the building of the old post office there is the centre of,,Pogranicze art, culture and nationalities…

15 English Teaching II Songs Here I`am - Wilki Tell me now, what's love today The holy war's built a baricade Between our hearts Waiting for another day Im praying for peace on earth But why would someone Believe in death not life Here I am I wait for your love Like an angel I save light in my hearts

16 English Teaching II A GHOST IN LOVE IN ENGLISH SCENE 1 Brad sees a ghost Brad and jerry come into the hotel room and put their bags down. It is a hot day and they are wearing summer shirts. Brad sits on a bed. JERRY: Man, I want a drink. Twenty miles in one morning! Are the bicycles OK, in the street? BRAD: In this little village? Oh yes! Nobody steals bicycles here. JERRY: How do you know? This is your first time here. First time in England. Or am I wrong? BRAD: No, you're right. But - I remember this village. I was here before, Jerry. I can feel it. JERRY: Oh come on! We were out in the sun for five hours. You need to drink some cold water, my friend! Film – Ghost

17 English Teaching II Sport is healthy In our every meeting, there were some kinds of sports competitions. We were playing basketball, uni - hockey, football and volleyball. We have created a really good tea, in spite of the fact that we have never met one another before. We have enjoyed our victories, we havent let them be sad because of the defeats. Each our sports meeting let us know one another better. The students who took part in the competitions were very friendly. There was also a team from our hometown, the match was won by our team of course.

18 English Teaching II Horoscope CAPRICORN (DECEMBER 22 - JANUARY 19) the tenth Sign of the Zodiac. People born from 22nd December to 19th January, are very good friends. Their colours is blue. These people are very industrious. They love travelling. They dont like false people. They like saving money. Their lucky numbers are 11, 12, 25.

19 English Teaching II I love you, I love you Love the way you love me You have known me All the way You have given me Moments to cherish. And you're still there A lover today But a friend always. Our Valentines Day Newspaper Written by the students of Gimnazjum Nr in Sejny and Lazdijal M.Gustaitis' Secondary School January, 2004

20 English Teaching II Rezultaty Uczniowie nabrali większej pewności siebie Kontakt młodzieży z Łoździej (Litwa) umożliwił im wykorzystanie znajomości języka angielskiego w sytuacjach życia codziennego Nowatorskie formy pracy (np. scenki dialogowe nagrywane na kamerę, zajęcia muzyczne) skutecznie przyczyniły się do wzrostu zainteresowań i atrakcyjności języka angielskiego Aktywny udział młodzieży w zajęciach innych niż zajęcia lekcyjne Film – Jasełka

21 English Teaching II Rezultaty Osoby biorące udział w projekcie wzięły udział w konkursie języka angielskiego organizowanym przez Kuratorium Oświaty i zakwalifikowały się na kolejny etap konkursu (7 na 23 biorących udział w projekcie) Uczniowie widzą sens takich zajęć i sami proponują ciekawe i niepowtarzalne pomysły, które są realizowane Wyzwolenie chęci uczenia się również i innych języków np. litewskiego, niemieckiego – co jest umożliwione

22 English Teaching II Główne problemy Zbyt krótki czas realizacji projektu Zbyt szybkie tempo pracy i intensywność zajęć nie pozwoliły na perfekcyjne dopracowanie niektórych zadań Czas zakończenia projektu zbiegł się z półroczną klasyfikacją, dlatego praca uczniów czasami nie była zbyt efektywna (spowodowana czasem i tempem pracy) Problem z wyborem grupy – zbyt wielu zainteresowanych. W projekcie wzięła udział większa liczba uczniów niż było to zaplanowane

23 English Teaching II Główne problemy Międzynarodowy konkurs piosenki anglojęzycznej przerodził się w koncert, gdyż uczniowie nie chcieli ze sobą rywalizować. Przeciętny poziom przygotowania prezentacji dotyczących zwyczajów kultur obu narodów uwarunkowany był stopniem zaawansowania opanowania języka, dopracowanie poziomu niektórych zadań nastąpi w nieco późniejszym czasie.

24 English Teaching II Co dalej? Korespondencja internetowa z uczniami szkoły na Litwie. Spotkania doskonalące znajomość języków: angielskiego, litewskiego i polskiego np. zielone i białe szkoły i jednodniowe wyjazdy okolicznościowe. Przeprowadzenie międzynarodowego konkursu języka angielskiego i wiedzy pt. Nasze małe ojczyzny. Cykliczne zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem programów multimedialnych. Nagrywanie scenek na kamerę. Kontynuacja w formie zajęć pozalekcyjnych.

25 English Teaching II Opinie uczestników Iwona Moim zdaniem te zajęcia wypadły świetnie. To był dobry pomysł, aby zaprosić naszych przyjaciół z Litwy, co przydało mi się w programie English Teaching, ponieważ przez te 3 dni więcej używałam języka angielskiego niż polskiego. Najbardziej podobało mi się to, że mogliśmy wziąć niektórych do własnych domów. Była to wielka przygoda. Jednak najbardziej cieszę się z tego, że powstał zespół Bartka, Harego i Bernardy, którzy dali czadu. Śpiewali i grali jak zawodowcy. Ania Najbardziej podobało mi się to, że oderwaliśmy się od naszej szarej rzeczywistości i zajęliśmy się zupełnie czymś innym, czymś przyjemnym. Nie podobało mi się to, że spotkanie trwało tak krótko.

26 English Teaching II Finanse: grant zł wkład własny zł pomoce dydaktyczne: podręczniki, słowniki, prenumerata czasopism, filmy anglojęzyczne materiały biurowe (papier ksero, mazaki, duże arkusze papieru, płyty CD, dyskietki, toner do ksero, tusz do drukarki) materiały fotograficzne (papier fotograficzny do drukarek, atramentowych, filmy fotograficzne, wywoływanie zdjęć odbitek) noclegi (dla młodzieży z Litwy) wyżywienie (dla młodzieży z Litwy) kamera cyfrowa transport (wyjazd na Litwę)

27 English Teaching II Czy zakończyć prezentację? TAK NIE


Pobierz ppt "English Teaching II Nasz projekt. English Teaching II Spis treści Spis treści 1.Autor i Fundator Programu, Realizator Programu.Autor i Fundator Programu,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google