Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA SPONSORSKA XXXVII MISTRZOSTWA POLSKI KARATE KYOKUSHIN NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA SPONSORSKA XXXVII MISTRZOSTWA POLSKI KARATE KYOKUSHIN NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA SPONSORSKA XXXVII MISTRZOSTWA POLSKI KARATE KYOKUSHIN NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU

2 Miejsce: Warszawa ul. Nowowiejska 37 B Hala OSiR Dzielnicy Ochota Termin: 17 kwietnia 2010 – eliminacje 9.00 – kwietnia 2010 – finały – W tym okresie nie są przewidywane w Warszawie inne masowe imprezy, co daje pewność uczestnictwa dużej liczby widzów. Imprezy towarzyszące: DZIEŃ KULTURY JAPOŃSKIEJ WARSZTATY ZDROWIA I SPRAWNOŚCI

3 MISTRZOSTWO – WSPÓLNY CEL. POŁĄCZMY SIŁY POŁĄCZMY SIŁY SPORTU I BIZNESU! SPORTU I BIZNESU!

4 Mistrzostwa Polski są najważniejszym w roku wydarzeniem sportowym karate kyokushin. Organizatorem Mistrzostw jest Polski Związek Karate, jeden z najliczniejszych związków sportowych w Polsce. W Polskim Związku Karate zrzeszonych jest ok. 300 klubów i ośrodków szkoleniowych, posiadających 900 instruktorów, 400 sędziów. Łączna liczba ćwiczących w klubach Polskiego Związku karate to około osób. Organizatorem wykonawczym Mistrzostw, na zlecenie Polskiego Związku Karate, jest Mazowiecki Klub Karate Kyokushin. Mazowiecki Klub Karate wyróżnia się wyjątkowo dobrymi wynikami w działalności szkoleniowej i organizacyjnej. Szczegółowe informacje o klubie: Mistrzostwa organizowane są w ścisłej współpracy z władzami samorządowymi : Województwa Mazowieckiego – Patronat Marszałka Województwa Adama Struzika Urzędu m.stoł. Warszawy – Patronat Prezydent Miasta Hanny Gronkiewicz-Waltz Dzielnicy Ochota – Patronat Organizacyjny Burmistrza Wojciecha Komorowskiego Patronat Ambasady Japonii w Polsce Opieka prawna Kancelaria Radców Prawnych Wielgosz i Partnerzy Wsparcie organizacyjne i marketingowe High Potential Sp. z o.o. Events&Media

5 Uczestnicy i widzowie 1.Uczestnicy: a.ok. 200 zawodników; b.kilkudziesięciu sędziów i trenerów; c.kilkuset kibiców reprezentujących kluby kibica z całej Polski. 2.Mistrzostwa będą oglądane na miejscu przez ok. 4 tys. widzów (łącznie przez dwa dni zawodów). Na organizowanych w ubiegłych latach w Warszawie turniejach karate kyokushin, zawsze był komplet publiczności. Tak było na Mistrzostwach Makroregionu w 1995, Pucharze Polski w 1996, Mistrzostwach Polski w 2003 czy też na Mistrzostwach Europy Open w 2004 na warszawskim Torwarze, które obejrzał komplet 5 tys. widzów. Widownia to: a.osoby ćwiczące sztuki walki, ich rodziny i znajomi; b.sympatycy sztuk i sportów walki, szukający emocji związanych z rywalizacją sportową w walce; c.sportowcy amatorzy - uprawiający różnego rodzaju sporty, lubiący wyzwania, szukający wrażeń i nowych doświadczeń; d.rodziny z dziećmi spędzające wspólnie czas, szukające nowych zainteresowań, wzorców dla dzieci oraz sposobów spędzania wolnego czasu; e.sympatycy i miłośnicy wrażeń, niecodziennej zabawy, nowych doświadczeń.

6

7 ZAPROSZENI GOŚCIE Szanowni Patroni : Prezydent m.st. Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz Marszałek Województwa Pan Adam Struzik Burmistrz Dzielnicy Ochota Pan Wojciech Komorowski Ambasador Japonii w Polsce Pan Yuichi Kusumoto Przedstawiciele władz samorządowych: dzielnic Wilanów i Ursynów oraz gmin podwarszawskich Konstancina- Jeziornej, Komorowa, Nadarzyna gdzie działają oddziały Mazowieckiego Klubu Karate Kyokushin Przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Polskiego Związku Karate CHARAKTERYSTYKA POTENCJALNYCH WIDZÓW Biorąc pod uwagę profil osobowości i status społeczny adeptów karate lub, w przypadku ćwiczących dzieci, ich rodziców, przewidujemy, że na widowni znajdą się głównie: mieszkańcy miast, osoby z wykształceniem średnim i wyższym, rodziny z dziećmi w wieku 6-16 lat; rodzice lat. Osoby otwarte, aktywne, dla których ważny jest zrównoważony i wszechstronny rozwój oraz poszerzanie horyzontów, doceniające zdrowy tryb życia i istotną w nim rolę sportu. Miłośnicy sportu, którzy ze względu na zainteresowania z uwagą śledzą rywalizację sportowców. Dzięki podjętym działaniom promocyjnym zamierzamy dotrzeć bezpośrednio na Mistrzostwach i pośrednio, poprzez transmisję i portal internetowy, do kilkudziesięciotysięcznej grupy ludzi związanej ze sportem, sztukami walki, aktywnym sposobem spędzania wolnego czasu, zainteresowanych kulturą Japonii i dalekiego wschodu.

8 Przekaz medialny Transmisja telewizyjna na żywo w internecie – 80 tys. widzów Dla zwiększenia liczby widzów przeprowadzona zostanie transmisja zawodów w internecie, realizowana przez telewizję TV Net, która relacjonowała Puchar Polski tys. widzów on line. Przekaz realizowany będzie za pomocą 5 kamer ze studiem realizatorskim na miejscu. Na podstawie doświadczeń z dotychczasowych transmisji Pucharu Polski 2006, Mistrzostw Polski Open 2008, Mistrzostw Świata w Tokio w 2009, spodziewamy się ok. 80 tys. widzów on line. Puchar Polski Karate Kyokushin 2006 Józefów Mistrzostwa Polski Karate Kyokushin Open Gliwice Mistrzostwa Świata Karate Kyokushin w kategoriach wagowych 2009 Tokio Telewizja Polska - reportaż z Mistrzostw 30 min. Portal internetowy W lutym 2010 roku uruchomiony zostanie specjalny portal internetowy poświęcony sponsorom XXXVII Mistrzostw Polski, rywalizacji sportowej w karate, zawodnikom, treningowi, metodyce szkolenia itp. Linki do portalu, w formie atrakcyjnego baneru, umieszczone będą na stronach internetowych: Polskiego Związku Karate, wojewódzkich okręgowych związków karate, ponad 300 klubów i ośrodków szkoleniowych karate zrzeszonych w całej Polsce- portalach internetowych związanych ze sztukami walki, sportem i aktywnym trybem życia co zapewni dotarcie do kilkudziesięciotysięcznej grupy potencjalnych odbiorców. Płyta DVD dokumentująca zawody Najciekawsze walki mistrzostw pojawią się na portalu YouTube Pamiątkowe wydawnictwo Informator XXXVII MP – nakład 5000 tys.

9 Imprezy towarzyszące Aby zapewnić jak największą widownię, zamierzamy w trakcie turnieju zorganizować imprezy towarzyszące m.in.: –festiwal sztuk walki - w przerwach pomiędzy walkami turniejowymi zaprezentują swoje umiejętności najwybitniejsi przedstawiciele aikido, judo, kendo, ken-jitsu, capoeira, extreme martial arts, jiu-jitsu, –pokaz łamania desek/cegieł/lodu; –walkę wieczoru zawodników z innego stylu walki (K1, judo); –pokaz akrobatyczny połączony z elementami sztuk walki; –pokaz karate w wykonaniu dzieci; –loterię nagród dla publiczności; Równolegle w trakcie całego turnieju odbywać się będą : Spotkanie z Kulturą Japonii, w ramach którego będzie można uczestniczyć w: –warsztatach origami, kaligrafii; –pokazach tradycyjnych strojów i broni japońskiej; –prezentacji kuchni japońskiej, warsztatach sushi; –koncercie japońskich pianistów; Warsztaty Zdrowia i Sprawności, obejmujące: -porady dietetyczne -porady treningowe -prezentacje klubów sportowych, fitness, szkól tańca -konsultacje lekarskie

10 ATRAKCJE, POKAZY, IMPREZY TOWARZYSZĄCE

11 Wsparcie promocyjne W celu upowszechnienia informacji o Mistrzostwach, przeprowadzona zostanie kampania reklamowa wykorzystująca: -nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy w Warszawie AMS – 30, środki komunikacji miejskiej Tramwaje Warszawski plansze na 20 wagonach, plakaty -prasę codzienną i sportową - Dziennik Polska, Przegląd Sportowy, Sport dla Wszystkich -portale lokalne zyciewarszawy.pl -Radio 94 -Telewizja Polska zapowiedzi Mistrzostw w TVP Warszawa, TVN Warszawa -internet (banery z linkiem do strony Mistrzostw na stronach www: Dzielnicy Ochota, PZK i prawie 300 klubów w nim zrzeszonych, portalach sportowych i związanych z aktywnym trybem życia) -plakaty, ulotki (dystrybuowane w klubach zrzeszonych w Polskim Związku Karate, w szkołach, instytucjach). Promocja środowiskowa – Mistrzostwa Polski będą zapowiadane podczas wcześniejszych turniejów, w tym m.in. na: 1.XX Mistrzostwach Polski Juniorów - Świnoujście 3/ XXVI Pucharze Polski - Bydgoszcz VI Pucharze Polski Młodzików - Krosno X Mistrzostwach Polski Open Mistrzostwach Makroregionów Wschodniego, Zachodniego, Północnego, Południowego - luty, marzec 2010

12 Potencjał sponsorski Jesteśmy przekonani, że współpraca przy organizacji tej znamienitej imprezy wszystkim przyniesie korzyści: -Państwu, zapewni możliwość prezentacji firmy, jej produktów widzom Mistrzostw, ale przede wszystkim pozwoli wzmocnić wizerunek firmy w oparciu o uniwersalne idee rywalizacji sportowej w szlachetnej sztuce walki - karate kyokushin -nam, pozwoli zorganizować wspaniałe Mistrzostwa Polski! Największymi beneficjentami będą jednak adepci i sympatycy sztuki karate. Dzięki Państwa wsparciu będą mogli uczestniczyć we wspaniałej imprezie, która na długo zostanie w ich pamięci.

13 Sponsor GŁÓWNY – TYTULARNY w nazwie Mistrzostw, 1. Pakiet sponsorski o wartości zł (netto), jeden sponsor, obejmuje: 1. przyznanie tytułu Sponsora Głównego; NAZWA SPONSORA XXXVII Mistrzostwa Polski Karate Kyokushin użycie nazwy Sponsora w nazwie Mistrzostw; 3. podziękowania dla Sponsora wypowiadane przez prowadzącego Mistrzostwa - minimum 3 razy w ciągu godziny; 4. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – ¼ całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 5. logotyp sponsora tytularnego będzie pojawiać się każdorazowo przy logotypie Mistrzostw; 6. prezentacja logotypu Sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - ¼ całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun, na bocznej powierzchni podestu maty); 7. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbannery); 8. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) spot reklamowy Sponsora emitowany minimum 8 razy w ciągu dnia i logotyp w bloku reklamowym w przerwach pomiędzy walkami; 9. umieszczenie logo Sponsora:na numerach startowych zawodników (plecy), biletach, zaproszeniach, plakatach, koszulkach pamiątkowych 10. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); i 4 strona okładki na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju; 12. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 13. wymienienie firmy jako Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych województwa mazowieckiego, U.M. stoł. Warszawy, Ambasady Japonii w Polsce, mediów oraz instytucji wspierających organizację Mistrzostw; 14. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); podwójnych zaproszeń na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 16. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami

14 2 Pakiet sponsorski o wartości zł, maksymalnie 4 sponsorów obejmuje: 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – 1/16 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 2. prezentacja logotypu Sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - 1/16 całkowitej powierzchni przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun; na bocznej powierzchni podestu maty) 3. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbanery) w wyznaczonych miejscach; 4. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) logotyp w bloku reklamowym sponsorów w przerwach pomiędzy walkami (1/16 czasu trwania spotu reklamowego); 5. umieszczenie logo Sponsora: na biletach na zaproszeniach na plakatach 6. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 7. 1 strona A4 na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju; 8. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 9. wymienienie firmy jako Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych województwa mazowieckiego, U.M. stoł. Warszawy, Ambasady Japonii w Polsce, mediów oraz instytucji wspierających organizację Mistrzostw; 10. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); podwójnych zaproszeń na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 12. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami;

15 3 Pakiet sponsorski o wartości zł, 10 sponsorów obejmuje: 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – 1/40 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 2. prezentacja logotypu sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - 1/40 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun; na bocznej powierzchni podestu maty) 3. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbanery) w wyznaczonych miejscach 4. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) w bloku reklamowym sponsorów w przerwach pomiędzy walkami (plansza reklamowa z 10 logotypami sponsorów z pakietu 3, nazwy wymienione przez lektora); 5. umieszczenie logotypu sponsora na zaproszeniach na plakatach 6. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 7. 1/4 strony A4 na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach całym kraju; 8. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 9. wymienienie firmy jako Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych województwa mazowieckiego, U.M. stoł. Warszawy, Ambasady Japonii w Polsce, mediów oraz instytucji wspierających organizację Mistrzostw; 10. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); podwójne zaproszenia na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 12. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami;

16 4 Pakiet sponsorski o wartości zł, obejmuje 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – 1/80 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 2. prezentacja logotypu sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - 1/80 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun; na bocznej powierzchni podestu maty); 3. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbanery) w wyznaczonych miejscach 4. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) w bloku reklamowym sponsorów w przerwach pomiędzy walkami (plansza reklamowa z logotypami sponsorów pakietu 4); 5. umieszczenie logo Sponsora na zaproszeniach i plakatach 6. 1/8 strony A4 na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju; 7. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie,zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 8. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 9. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); podwójne zaproszenie na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 11. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami; SPONSOR NAGRÓD RZECZOWYCH dla zawodników i publiczności 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej w miejscu przeznaczonym dla fundatorów nagród rzeczowych; 2. prezentacja logotypu sponsora w miejscu imprezy w miejscu przeznaczonym dla fundatorów nagród rzeczowych; 3. informacja na telebimie w bloku reklamowym w przerwach pomiędzy walkami (plansza reklamowa z fundatorami nagród rzeczowych; 4. umieszczenie logotypu Sponsora plakatach 5. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 6. informacja w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju, w miejscu przeznaczonym dla fundatorów nagród rzeczowych; 7. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); 8. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami;

17 Organizator na zlecenie Polskiego Związku Karate: Mazowiecki Klub Karate Kyokushin Warszawa Ul. Filtrowa 59/25 Telefon: Prezes sensei Rafał Tomala telefon: , Kierownik biura Pani Katarzyna Majka telefon: , Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.


Pobierz ppt "OFERTA SPONSORSKA XXXVII MISTRZOSTWA POLSKI KARATE KYOKUSHIN NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google