Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym."— Zapis prezentacji:

1 W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym

2 M ICHAŁ P AŁASZ - WITAM SERDECZNIE :) social media manager w XAOO Interactive doktorant UJ: promocja kultury w internecie => social media kurator wirtualnego Muzeum Erotyzmu => www + social media

3 WEB 2.0 Serwisy internetowe, w których podstawową rolę odgrywa treść generowana przez ich użytkowników. SOCIAL MEDIA - rozumienie 1 Esencja web 2.0. Termin ogólny:: >>> aktywności związane z zastosowaniem nowoczesnych technologii internetowych >>> aktywności zmierzające do tworzenia interakcji i więzi społecznych za pośrednictwem mediów elektronicznych >>> aktywności mające na celu tworzenie i dzielenie treści: pisanej, wizualnej, audio, video i ich kombinacji.

4 SOCIAL MEDIA - 2 ROZUMIENIE Kanały komunkikacji wielostronnej: serwisy, media społecznościowe

5 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB 2.0

6 TO ZA MAŁO!!! - statyczne - informacyjne - oficjalne

7 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog worpress.com wordpress.org blogger.com blogspot.com blox.pl tumblr.com posterous.com LEPIEJ: - dynamiczne (nowe treści, komentarze, interakcja) - informacyjno-rozrywkowe (więź) - mniej oficjalne, mniejszy dystans

8 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog worpress.com wordpress.org blogger.com blogspot.com blox.pl tumblr.com posterous.com LEPIEJ ALE: - brak partnerstwa: instytucja = nadawca, centrum osoby = odbiorcy, peryferia - osoby muszą przyjść do instytucji

9 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ!

10 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ! WIELCY GRACZE W POLSCE - MASOWE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE nk.pl - 12 mln facebook.com - 8 mln użytkowników Źródło: ykul/najpopularniejsze-serwisy- tematyczne-w-sierpniu-2010-roku ykul/najpopularniejsze-serwisy- tematyczne-w-sierpniu-2010-roku

11 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ! MNIEJSI GRACZE W POLSCE - RÓWNIE WAŻNI BO SĄ TAM ODBIORCY NGO twitter.com, blip.pl - mikroblogi pinger.pl, flaker.pl - miniblogi

12 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ! GRACZE SKUPIENI NA JEDNYM RODZAJU KONTENTU - VIDEO youtube.com vimeo.com

13 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE DLA PROFESJONALISTÓW - ŹRÓDŁO KONTAKTÓW ZAWODOWYCH I WIEDZY polskie - goldenline.pl profeo.pl międzynarodowy - linkedin.com

14 W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe NIE ZAPOMINAJMNY O NIEZLICZONYCH FORACH TEMATYCZNYCH!

15 NAJWAŻNIEJSZE Źródło - polecam:

16 CZY SOCIAL MEDIA SĄ DLA NGO? 1. SZYBKI START - założenie konta to chwila 2. NISKIE KOSZTY (?) - można działać w nich samemu, choć skuteczność może być niska, błędy częste; cenne szkolenia, samokształcenie, konsultacje z profesjonalistami; albo wydajemy pieniądze, albo kosztują nas czas i dużo pracy (każde z mediów to inna technologia i inne zasady społeczne) 3. ZBLIŻENIE SIĘ do odbiorców i interakcja - łatwe dla NGO, bo mają poparcie społeczne, czyste intencje, brak chęci zysku 4. Bonus: aplikacja causes na facebooku - specjalnie dla NGO 199 mln użytkowników, 29 mln $ ze zbiórek, causes.com

17 CZY SOCIAL MEDIA SĄ DLA NGO? WARTO SPRÓBOWAĆ :) (ale też nie bać się profesjonalistów - pomogą, przyspieszą, zwiększą skuteczność) W domu:

18 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ MICHAŁ PAŁASZ Zapraszam: Muzeum Erotyzmu Blog o promocji w internecie:


Pobierz ppt "W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym."

Podobne prezentacje


Reklamy Google