Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promuj się kto może! Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promuj się kto może! Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012."— Zapis prezentacji:

1 Promuj się kto może! Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012

2 Agenda Joy the Baker - case study facebook twitter pinterest Promuj się kto może! On-line Off-line Jak zmodyfikować stronę www Nie przypuszczaj, monitoruj

3 Zaprezentuj czytelnikom kim jesteś Pochwal się książką i ułatw jej zakup Ułatw znalezienie Cię w mediach społecznościowych Rób podcact – video, albo chociaż audio

4 Linkuj do swojej strony Nastaw się na odbieranie opinii i wyciągaj z nich wnioski Pozwalaj fanom decydować Radź, odpowiadaj na pytania i wiadomości Publikuj różne treści: zdjęcia, video, teksty, sondy 12,51 mln RU wg Megapanel PBI / Luty 2012

5 Wybierz najbardziej apetyczne zdjęcia Podziel na kategorie tematyczne Taguj Linkuj do swojej strony Tłumaczenia przepisów na angielski Polska: ok. 630 k wizyt, 150 k uu, ok. 4,6 miliona odsłon, 60-80% kobiet. Świat: 11,7 mln uu

6 Przemyśl komunikat Odpowiadaj na pytania Linkuj do swojej strony Ok. 1,3 miliona RU, 150 k uu, 60-80% kobiet

7 On-line Strony marek: FB, NK YouTube Mikroblogi Pinterest Serwisy kulinarne Fora eksperckie Newslettery Custom publishing online Cross promocja – inne serwisy Przepisy Wywiady Poradnictwo Memy Opinie, recenzje Testowanie Degustacja Konkursy Relacje on-line Ambasador marki

8 On-lin e – co jeszcze? Social Ads – Facebook i NK.pl Reklama kontekstowa, serwisy kulinarne Lekka strona mobilna Reklama w wyszukiwarce oraz kontekstowa - Google Optymalizacja treści i pozycjonowanie

9 Jak przygotować treści na bloga Odpowiednie tytuły artykułów Nasycenie słów kluczowych Linkowania wewnętrzne i zewnętrzne Dobrze opisane zdjęcia i materiały audio Tagowanie Najczęściej wyszukiwane przepisy po wpisaniu zupa: Komentarz z blogu: mmintafood.wordpress.com Pomidorowa Kapuściana Krupnik Gulaszowa Dyniowa Cebulowa ANG / inny

10 Jak promować Fan Pagea na www Like Page na górze strony Zajawka z fanami / wpisami na blogu Lajki, twitty, wykopy itp. Artykuły - odesłania

11 Zakładka współpraca Charakterystyka – eco / włoska / słodka / lekka Statystyki bloga Informacje dot. możliwości współpracy Informacje o formatach reklamowych Ewentualne dotychczasowe realizacje

12 Zakładka o mnie Estetyczne zdjęcie Lubię / nie lubię Mam kota Doświadczenie kulinarne, pasja, inspiracje Kontakt – przynajmniej Więcej o mnie: FB, pinterest itp.

13 Zarabianie przez klikanie Sieć - sprzedają za Ciebie AdSense Reklamy kontekstowe

14 Warto monitorować własną markę

15

16 Off-line TV Prasa Radio Outdoor? Magazyny kulinarne Książki Konferencje Pikniki, wystawy, targi Przepisy Wywiady Poradnictwo Opinie, recenzje Testowanie Degustacja Konkursy Współpraca z redakcjami Ambasador marki

17 Promuj się wszędzie gdzie jesteś AUTO Naklejka na samochód / ramka na tablicy rejestracyjnej / bloger w samochodzie Naszywka na plecak, znaczek Wizytówki, ulotki, QR code Koszulka Mam pysznego bloga / Przepis na ten deser znajdziesz na blogu / Jeśli policzysz te ziarna kawy, dostaniesz gadżet od... / Piszę bloga kulinarnego / Gorąco? Przepis na orzeźwiający koktajl znajdziesz na...

18 Dziękuję za uwagę Patrycja Matul Head of SociAll Facebook.com/grupa.SociAll Twitter.com/grupa_SociAll Blip.pl/sociAll

19

20 O Pinterest w liczbach 11.7 miliona UU – styczeń 2012 Polska k uu/mc, 4.6 miliona odsłon, 630 k wizyt % użytkowników to kobiety


Pobierz ppt "Promuj się kto może! Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google