Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polski Festiwal Reklamy KTR 2010.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polski Festiwal Reklamy KTR 2010."— Zapis prezentacji:

1 Polski Festiwal Reklamy KTR 2010

2 Organizatorzy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Jest to obecnie 73 podmioty - 36 agencji reklamowych, 3 agencje interaktywne, 19 agencji brand design i 15 domów mediowych, które działają na rzecz promowania i tworzenia bardziej efektywnej komunikacji marketingowej oraz promowania środowiska reklamowego w Polsce. Zostało założone w 1997 r. Dwa lata później SAR przystąpił do European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie funkcjonującego w Brukseli pod nazwą European Association of Communications Agencies (EACA). Jest przedstawicielem w Polsce międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. Klub Twórców Reklamy KTR Stanowi zorganizowaną reprezentację szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej Tworzą go osoby zawodowo związane z komunikacją marketingową: Pracownicy agencji reklamowych działów kreacji Fotograficy, rysownicy, Designerzy Reżyserzy, operatorzy, scenografowie, itp.

3 Polski Festiwal Reklamy Co to jest?
Wydarzenia branżowe Wystawy KONKURSY BRANŻOWE INNOWACYJNOŚĆ KREATYWNOŚĆ Young Creatives & Creative Students Wykłady otwarte Kreatywnie dla dzieci

4 Polski Festiwal Reklamy Współorganizatorzy i Patroni 2008-2009
W projekt Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy zaangażowały się: Największe stowarzyszenia branżowe w Polsce: SAR, Klub Brand Design, Związek Firm PR, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej Najbardziej prestiżowe instytucje branżowe na świecie: Cannes Lions, Shots Galerie i muzea: Muzeum Narodowe- Królikarnia, Element65, wizyTUjąca Galeria, Galeria art.info, Galeria Luksfera Organizacje : British Council, Fundacja Hop-Siup Honorowy patronat nad Festiwalem objęło: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Miasto Stołeczne Warszawa

5 Polski Konkurs Reklamy KTR Największy branżowy konkurs kreatywny
Ponad 200 jurorów: dyrektorów kreatywnych, art directorów, copywriterów, scenografów designerów, ilustratorów, fotografów, reżyserów, dyrektorów marketingu ocenia ponad 600 prac. Prace oceniane w 9 kategoriach (Reklama TV/Radio, Reklama Print/Outdoor, Active Advertising, Media Interaktywne, Design, Fotografia, Ilustracja, Kampania, Warsztat TV). Powrót

6 Polski Konkurs Reklamy KTR Największy branżowy konkurs kreatywny
Prace nagrodzone przez jury w Konkursie Klubu Twórców Reklam odnoszą również liczne sukcesy na międzynarodowych konkursach i festiwalach reklamy (ADC*E, Portoroż, Cannes). Powrót

7 Creative Students Idea konkursu
Skierowany jest do studentów m.in.: uczelni artystycznych i szkół reklamy. Celem jest wprowadzanie młodych Twórców w środowiska reklamowe, promowanie sztuki reklamowej wśród studentów oraz wyłonienie najlepszych prac przez profesjonalne jury złożone z wybitnych twórców reklamowych. Zwycięskie prace zostaną nagrodzone podczas Gali Klubu Twórców Reklamy oraz opublikowane w festiwalowym katalogu, zaś ich twórcy odbędą staże w agencjach reklamowych lub agencjach brand design zrzeszonych w SAR. Powrót

8 Creative Students Kategorie
Studenci mają za zadanie przygotowanie prac na zadany brief kreatywny w następujących kategoriach: PRINT: opracowanie layout'u reklamy prasowej w formacie A3 (297mm x 420mm). CYBER: opracowanie projektu strony www, kreacji lub innej formy najlepiej oddającej koncepcję kreatywną (strona www, kreacja banerowa, top layer, xhtml itp.). FILM: nakręcenie 30-sekundowych filmów za pomocą telefonu komórkowego dostarczonego przez organizatora. DESIGN: opracowanie znaku graficznego/logotypu produktu lub opakowania.

9 2008 – brief Amnesty International w kategorii Print
Creative Students Przykładowe prace 2008 – brief Amnesty International w kategorii Print

10 2009 – brief 36.6 w kategorii Design: karta SIM
Creative Students Przykładowe prace 2009 – brief 36.6 w kategorii Design: karta SIM

11 2009 – brief m. st. Warszawy w kategorii Print – „Chopin z Warszawy”
Creative Students Przykładowe prace 2009 – brief m. st. Warszawy w kategorii Print – „Chopin z Warszawy”

12 Gala KTR zawsze wydarzeniem
2004: Scenariusz i reżyseria - Iwo Zaniewski i Kabaret Mumio; Scenografia Jeremi Brodnicki 2005: Scenariusz i teksty – Darek Rzontkowski, Tomek Skorupa; Wykonanie: Wojtek Kalarus, Marcin Dorociński, Paweł Tucholski 2006: Koncepcja Gali i scenografii – Iwo Zaniewski; Scenografia – Jeremi Brodnicki

13 Gala KTR zawsze wydarzeniem
Scenariusz, reżyseria i prowadzenie: Andrzej Strzelecki; Scenografia: Jeremi Brodnicki; Koncepcja gali i scenografii: Iwo Zaniewski

14 Dziękujemy za uwagę Kontakt: Agata Wiewióra, Project Coordinator
Łukasz Malinowski, Asystent


Pobierz ppt "Polski Festiwal Reklamy KTR 2010."

Podobne prezentacje


Reklamy Google