Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski."— Zapis prezentacji:

1 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014

2 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 MAGLIANO SABINA BARCELONIE PRUM NEVSEHIR WŁOCHY HISZPANIA NIEMCY TURCJA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W PONIATOWEJ Wizyta FRODSHAM BUDAPESZT VENDRYNE POLSKA koordynator projektu WIELKA BRYTANIA WĘGRY CZECHY nadzór nad realizacją całego projektu przestrzeganie terminów realizacji wyznaczonych celów archiwizacja działań Pozostali uczestnicy projektu

3 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Szkolny zespół Comenius Michał Bakoński, Sandra Goldsztajn, Milena Kuna, Brygida Małecka, Karolina Mędrek, Gabriela Michalska, Aleksandra Opoka, Karolina Mustafajew, Aniela Tarkowska Opiekunowie Rafał Pastwa, Iwona Kucharek Przedsięwzięcia projektowe Powołanie szkolnego zespołu Comenius (uczniowie), organizującego i realizującego zadania wspólnie z nauczycielami; Zaangażowanie w realizację projektu całej społeczności szkolnej.

4 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Działania podzielone zostały na dwie części: pierwszy rok poświęciliśmy wodzie Konkursy i materiały edukacyjne Ryby naszych wód WYKŁAD – RYBY SŁODKOWODNE W POLSCE RYBY NASZYCH WÓD CZ. II RYBY NASZYCH WÓD CZ. III RYBY NASZYCH WÓD CZ. IV Projektu miał charakter ekologiczny

5 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 materiały edukacyjne Oszczędzanie energii i Edukacja globalna KALENDARZ OSZCZĘDZANIA WODY I ENERGII ZUŻYCIE I OSZCZĘDZANIE ENERGII W POLSCE PROJEKT EDUKACYJNY PLANETA ENERGII WARSZTATY EDUKACJA GLOBALNA drugi rok alternatywnym źródłom energii

6 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Oszczędzanie wody i energii KONKURS NA LOGO I HASŁO PROJEKTU ZNACZENIE WODY DLA NASZEJ PLANETY OSZCZĘDZANIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII Konkursy organizowane w ramach projektu

7 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Początek projektu i pierwsze zagraniczne wizyty WIZYTA W PONIATOWEJ WIZYTA W FRODSHAM WIZYTA W BUDAPESZCIE WIZYTA W VENDRYNE POLSKA WIELKA BRYTANIA WĘGRY CZECHY Koordynatorka Iwona Kucharek „Pokonywanie tuneli i szczelin w kaskach i skafandrach ochronnych, przy skąpym świetle lampek nagłownych, było dla nas nie lada wyzwaniem i niezwykłym doświadczeniem”

8 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Zagraniczne wizyty WIZYTA W MAGLIANO SABINA WIZYTA W BARCELONIE WIZYTA W PRUM WIZYTA W NEVSEHIR WŁOCHY HISZPANIA NIEMCY TURCJA Podsumowanie całego projektu Podczas całego projektu zrealizowano 32 mobilności Pobyt w Turcji był ostatnim działaniem projektowym Comenius

9 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Tydzień ekologiczny Comenius Dzień Ziemi WARSZTATY PLASTYCZNE WARSZTATY MUZYCZNE TYDZIEŃ EKOLOGICZNY Z COMENIUSEM SPRZĄTANIE ŚWIATA Dodatkowe efekty działania W trakcie trwania projektu powstawały nowe działania

10 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Dodatkowe działania w ramach projektu COMENIUSA DBAJĄC O NATURALNE ŚRODOWISKO - ZBIERAMY PLASTIKOWE NAKRĘTKI NIE WYRZUCAJ ZUŻYTYCH BATERII! DBAJ O ŚRODOWISKO! WARSZTATY DLA NAUCZYCIELI WIELKANOC Z COMENIUSEM PEJZAŻ PONIATOWEJ Z WODĄ W TLE Tydzień ekologiczny Comenius Dzień Wody

11 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Osiągnięcia programu Głównym celem projektu było uświadomienie ekologiczne uczniów, rodziców i nauczycieli oraz przekazanie im wiedzy na temat oszczędzania wody i energii. Dzięki podjętym i realizowanym działaniom ekologicznym uczniowie poznali zachowywanie ekosystemów i zagrożonych gatunków. Nauczyli się rozpoznawać problemy związane z recyklingiem. Uczniowie prezentowali rezultaty swojej pracy (produkty projektu) na szkolnych wystawach. Szczegóły każdego zadania zostały opublikowane w Internecie.

12 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Osiągnięcia programu Poprzez liczne konkursy uczniowie rozwijali dodatkowe umiejętności informatyczne, przyrodnicze, polonistyczne i artystyczne. Wychowankowie rozwijali umiejętności komunikacji w języku angielskim, przez co wzrosła ich motywacja do nauki języka. Powstały nowe międzynarodowe przyjaźnie, które są podtrzymywane w programie Penfriends (korespondencja mailową ze szkołą hiszpańską...) W szkole powstały stałe ekspozycje dotyczące projektu (sala języka angielskiego, kącik Comeniusa, ściana Comeniusa).

13 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Iwona Kucharek – koordynator Aldona Chabros-Rożalska Joanna Pastwa Rafał Pastwa Joanna Wolska Ewa Zielińska Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Poniatowej ul. Szkolna Poniatowa Kontakt WWW Tel./fax Szkolny zespół Comeniusa

14 W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski Szkół Chrońmy naturalną energię dla przyszłych pokoleń 2012/2014 Materiały edukacyjne (pdf) Przykładowe projekty edukacyjne z wykorzystaniem TIK Lublin, r. Konferencja informacyjno-promocyjna Programu Comenius/Erasmus+ Opracowanie Rafał PastwaRafał Pastwa


Pobierz ppt "W projekcie udział wzięły szkoły z ośmiu państw: Czech, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Turcji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch Międzynarodowy Projekt Partnerski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google