Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon Innowacyjny model biznesowy E-commerce w Polsce Cele i plany rozwoju.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon Innowacyjny model biznesowy E-commerce w Polsce Cele i plany rozwoju."— Zapis prezentacji:

1

2 PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon Innowacyjny model biznesowy E-commerce w Polsce Cele i plany rozwoju

3 PROFIL SPÓŁKI Działamy od 2008 r Założyciele : VENO S.A. i Aaltonen Sp z o.o. Specjalizacja : opony i felgi Sprzedajemy produkty największych producentów opon i felg: Pirelli, Continetal, Goodyear, Michelin, Bridgestone, Yokohama, MOMO, ATS Oponix to nie tylko opony...

4 RYNEK OPON W POLSCE Opony % Opony osobowe letnie4,6 mln. szt.4,4 mln. szt. - 4,60 % Opony osobowe zimowe3,7 mln. szt.4,1 mln. Szt.+ 11,26 % Opony osobowe, Opony 4x4, Opony dostawcze szt szt.+ 0,08 % Rynek oponUdział w sprzedaży Rynek tradycyjny94 % Internet6 % Źródło: ETRam europejskie stowarzyszenie producentów opon Dane własne szacunkowe

5 INTERNAUCI W POLSCE vs EUROPA

6 E-COMMERCE W POLSCE 2009 Rynek polskiego e-commerce szacowany jest na 13 mld PLN 89% internautów korzysta z google.pl, najpopularniejszej witryny wśród polskich internautów, SEO i SEM 67% internautów kupiło kiedykolwiek coś przez internet, 23% Polaków w wieku dokonało w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupu przez internet, Przyszłość w e-handlu należeć będzie do specjalistycznych jednobranżowych sklepów

7 INNOWACYJNY MODEL BIZNESOWY ZAMÓWIENIE www, infolinia, ZAMÓWIENIE automatyczne DOSTAWA ZAMÓWIENIA (KURIER) DOSTAWA ZAMÓWIENIA + MONTAŻ (MOBILNY SERWIS OPON) PŁATNOŚĆ przelew, karta, raty, gotówka

8 KANAŁY SPRZEDAŻY 1.Sklepy internetowe 2.Sieci afiliacyjne 3.Serwisy specjalistyczne 4.Platformy aukcyjne 1.Mobilna sieć serwisów opon 2.Dział obsługi flot

9 MOBILNY SERWIS OPON Profesjonalnie wyposażony samochód świadczący pełen zakres usług związany z wymianą i naprawą opon osobowych i dostawczych w dogodnym dla klienta miejscu i czasie.

10 PROJEKT MARKETINGOWY RENT65.PL Głównym celem projektu będzie reklamowanie marki Oponix.pl poprzez wynajem samochodów w formule : niska cena wynajmu za reklamę Usługa wynajmu skierowana będzie do klientów instytucjonalnych oraz osób prywatnych.

11 AKCJONARIAT OPONIX.PL S.A. OFERTA PRYWATNA Kapitał założycielski PLN Nominał akcji0,50 PLN Ilość akcji serii A szt. Ilość akcji serii B szt. Ilość akcji serii C szt. Ilość akcji serii D szt.

12 PROGNOZY PLN * Planowane przychody ze sprzedaży Marża brutto Zysk netto * - pierwszy rok obrotowy

13 PODSUMOWANIE Dlaczego inwestować w Oponix ? Innowacyjny model biznesowy Wykwalifikowana kadra zarządzająca Specjalizacja w e-handlu (opony, felgi) Perspektywy na przyszłość Rozwój e-commerce i Internetu w Polsce Sieć mobilnych serwisów opon Marka i zaufanie do sklepu Oponix to nie tylko opony np. rent65.pl

14 KONTAKT EMITENT Oponix.pl S.A. Piotr Gniadek Prezes Zarządu Tel. +48 (22) AUTORYZOWANY DORADCA BTFG Audit sp. z o.o. ul. Śniadeckich Warszawa Tel.: +48 (22) KANCELARIA PRAWNICZA,,Professio Kamiński Sp. Komandytowa ul. Mokotowska Warszawa Tel.: +48 (22) AUDYTOR 4 Audyt Sp. z o.o. ul. Kościelna 18/ Poznań Tel.: + 48 (61)


Pobierz ppt "PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon Innowacyjny model biznesowy E-commerce w Polsce Cele i plany rozwoju."

Podobne prezentacje


Reklamy Google