Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych."— Zapis prezentacji:

1 Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych

2

3 Nagroda za najlepszą stronę hotelową w Polsce w konkursie Dobra strona turystyki za www.palacbonerowski.pl www.palacbonerowski.pl

4 Nagroda za najlepszy portal miasta i regionu w Polsce w konkursie Dobra strona turystyki za www.gdansk4u.pl www.gdansk4u.pl

5 Ponad połowa Polaków szukając hotelu, sięga do Internetu Źródło: Wg PBS DGA w już 2008 było to ponad 49%

6 Rezerwacje internetowe

7 Convert lookers to bookers

8 Jak wykorzystać ten potencjał?

9 Prawdziwy sprzedawca a sprzedawca automatyczny

10 Automatyczny sprzedawca i jego interaktywny dialog z klientem. Najważniejsze funkcje efektywnej strony internetowej. Zwiększa szansę sprzedaży - Wyświetlanie dostępności usługi - Wskazywanie cen (ceny "od", gwarancja najniższej ceny) - Rozwiewanie wątpliwości (referencje, opinie) - Najkrótsza droga dotarcia do oferty - Minimum informacji, tylko najważniejsze fakty - Prezentacja graficzna Wykorzystuje moment kiedy zapada decyzja zakupowa - Rezerwuj teraz! Zwiększa sprzedaż - Up-selling - cross-selling - Pakiety i oferty specjalne Pamięta o: - różnych metodach płatności i ich bezpieczeństwie - pamiętaj o klientach obcojęzycznych - wersje językowe i waluty - lojalnych klientach

11 Automatyczny sprzedawca PROFITROOM UPPER Booking Engine

12 Procent odwiedzających stronę www i otwierających system rezerwacji UPPER. Badany okres: 01.04-01.10.2009 analizowano 40 obiektów Średnia dla wszystkich obiektów Obiekty z dobrą stroną www i właściwą strategią obecności w Internecie mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki 14,5%

13 Case study – Hotel Klimczok

14 Przykład hotelu Klimczok Procent otwarć systemu rezerwacji wg kategorii oraz na stronie internetowej hotelu Klimczok

15 Efektywność systemu po zmianach Procent otwarć systemu rezerwacji tygodniowo, po wprowadzeniu zmian * W styczniu 2010, współczynnik wzrósł do 25%, dzięki lepszym ofertom oraz sezonowości

16 Udoskonalając efektywność stron turystycznych pamiętajmy by zadbać także o ich popularność!

17


Pobierz ppt "Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google