Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
PREZENTACJA styczeń 2010
2
Agenda Informacje wydawnicze Podstawowe działy Do kogo trafia magazyn – profil czytelnika Cennik reklam Harmonogram wydawniczy Podsumowanie
3
Informacje wydawnicze
Cykl wydawniczy - kwartalnik Rozpowszechnianie bezpłatne – egz.* Podstawowa objętość – 40 stron + 4 okładki Format – 205mm. x 270mm. Oprawa – szyta Okładka, papier - 90gram Środki, papier – 56 gram * Źródło: ZKDP, egzemplarzowe rozpowszechnianie bezpłatne ogółem, IV 2009
4
Podstawowe działy MAGAZYN VITAY ZŁOTA PROMOCJA NOWOŚCI W KATALOGU MĘSKI ŚWIAT, MULTIMEDIA DLA AUTA DLA DZIECI DLA DOMU SPORT, REKREACJA
5
Podstawowe działy –”Magazyn Vitay…”
6
Podstawowe działy –”Magazyn Vitay…”
7
Podstawowe działy – „Dla auta…”
8
Podstawowe działy – „Sport i rekreacja…”
9
Kim są klienci stacji ORLEN ?
10
Profil klienta stacji Orlen
Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009
11
Profil klienta stacji Orlen
60% to główni użytkownicy samochodów, codziennie w podróży… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009
12
Profil klienta stacji Orlen
Ubezpieczają swoje samochody… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009
13
Profil klienta stacji Orlen
Dbają o samochód… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009
14
Profil klienta stacji Orlen
Aktywnie spędzają swój wolny czas… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009
15
Profil klienta stacji Orlen
Decydują się na produkty markowe. Płacą więcej za jakość Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009
16
Cennik powierzchni reklamowych
17
Profil klienta stacji Orlen
Cennik reklam Profil klienta stacji Orlen 1 strona 1/2 strony 1/2 strony 1/3 strony PLN PLN PLN PLN 1/3 strony 1/4 strony 1/4 strony 1/4 strony Planują w najbliższym czasie zakup samochodu PLN PLN PLN PLN
18
Harmonogram wydawniczy
numer data emisji zlecenia gotowe materiały 1/10 1 marca 2010 8 lutego 15 lutego 2/10 1 czerwca 2010 8 maja 15 maja 3/10 1 września 2010 8 sierpnia 15 sierpnia 4/10 1 grudnia 2010 8 listopada 15 listopada
19
Podsumowanie – korzyści
Możliwość precyzyjnego dotarcia do „ciekawej” grupy – aktywnych, wykształconych, dobrze sytuowanych osób, kierowców samochodów Olbrzymi nakład gwarancją wysokiego zasięgu Tytuł dobrej jakości dzięki profesjonalnemu przygotowaniu przez zespół redakcyjny tygodnika Auto Świat Długi czas życia magazynu a wraz z nim zamieszczonej w nim reklamy
20
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.