Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA."— Zapis prezentacji:

1 Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA

2 DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA ? bogate portfolio kluczowych serwisów kobiecych ponad 69 % * internautek korzysta z naszych serwisów docieramy ponad 10 mln RU niestandardowe rozwiązania reklamowe kampanie szyte na miarę *Źródło: Megapanel PBI/Gemius-dane za grudzień 2010

3 INTERNAUTKI W POLSCE *Źródło: Megapanel PBI/GemiusTrafic - dane za grudzień Jakie są użytkowniczki? świadome i aktywne poszukują opinii, wymieniają doświadczenia, kupują, blogują, budują relacje społeczne do ulubionych najczęściej dodają sklepy internetowe, blogi i serwisy społecznościowe preferują zindywidualizowany przekaz reklamowy, dopasowany do treści strony chętnie wchodzą w interakcję z produktem, jeśli mają możliwość testowania lub uzyskania jakiegoś dodatkowego bonusu Jest ich ponad 9,2 mln, generują 9,4 mld odsłon i średnio spędzają 22:39:02 w sieci miesięcznie!*

4 KOBIETY I NASZE PAKIETY Kobiety są bardzo różne, dlatego stworzyliśmy pakiety tematyczne. Na potrzebę konkretnego produktu jesteśmy w stanie stworzyć pakiet dedykowany, najlepiej dopasowany do grupy docelowej.

5 Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji, by kreować własny styl życia, podążające za trendami. Witryny: gazeta.pl/kobieta, jejswiat.pl, wysokieobcasy.pl, styl.fm, papilot.pl, lula.pl, female.pl, fotka.pl, groszki.pl, kotek.pl, cogdziezaile.pl, plotek.pl, plotkara.pl, zeberka.pl, kozaczek.pl, polskastacja.pl, repka.pl, trendz.pl, fozik.pl, fotosik.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 105,45 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010

6 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU PV AI kobieta 129,71 Grupa docelowa: matki oraz kobiety, które dopiero nimi będą. W pakiecie Kobieta i Dziecko dostępne są serwisy skierowane do rodziców małych dzieci, jak również tych starszych. Witryny: czasdzieci.pl, babyboom.pl, edziecko.pl, miastodzieci.pl, benc.pl, parenting.pl, niania.pl, mamanazakupach.pl, familie.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, mama.female.pl, wolnasobota.pl, ebobas.pl, forumpediatryczne.pl, baby-shower.pl, ebrzuszek.pl, poradnikmamy.pl, osesek.pl, przedszkola-swiat.pl, buliba.pl, papilot.pl/dziecko, gieldamamy.pl

7 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 127,96 Grupa docelowa: aktywne kobiety, które podążają za trendami, szukają własnego stylu i lubią eksperymentować z modą. Witryny: papilot.pl, styl.fm, avanti24.pl, lula.pl, cogdziezaile.pl, jejswiat.pl, gazeta.pl/moda, groszki.pl, zeberka.pl, szafa.pl, trendz.pl, eyeliner.pl, naobcasach.pl, superpani.pl, fashionstyle.pl

8 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 125,32 Grupa docelowa: kobiety, które traktują gotowanie jak sztukę, uwielbiają o niej rozmawiać i dzielić się swoją wiedzą, poszukują nowych smaków. Witryny: smaczny.pl, ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, nawielkanoc.com, kotlet.tv, dobrakuchnia.com, gazeta.pl/palce lizać

9 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 110,55 Grupa docelowa: kobiety poszukujące informacji o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu i dietach. Witryny: vitalia.pl, gazeta.pl/zdrowie, biomedical.pl, fozik.pl, forumdermatologiczne.pl, forumginekologiczne.pl, forumpediatryczne.pl, papilot.pl, rankinglekarzy.pl, swiat-zdrowia.pl, fotosik.pl, opiekaseniora.pl, fit.pl

10 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 125,72 Grupa docelowa: Kobiety, które chcą być piękne i poszukują informacji oraz wskazówek jak dbać o urodę i osiągnąć wspaniały wygląd. Witryny: gazeta.pl/kobieta, papilot.pl, female.pl, cogdziezaile.pl, zeberka.pl, gazeta.pl/zdrowie, styl.fm, jejswiat.pl, fozik.pl, naobcasach.pl, superpani.pl

11 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 122,8 Grupa docelowa: pasjonatki dobrego życia, które cenią sobie jakość czytanych treści, prezentowanych zdjęć i produktów. Witryny: iwoman.pl, wysokieobcasy.pl, zwierciadlo.pl, finelife.pl, sukcesmagazyn.pl

12 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 109,24 Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas, lubiące spokojne wieczory z dobrą książką, filmem czy muzyką, szukające ciekawych ludzi w sieci oraz intensywnie rozwijające swoje zainteresowania. Witryny: gazeta.pl/poradnik, cafe.pl, telemagazyn.pl, gazeta.pl/cjg, domosfera.pl, swiatkwiatow.pl, polskastacja.pl, wolnasobota.pl, gazeta.pl/magia, photoblog.pl, okazje.info, alejka.pl, pomocedomowe.pl

13 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 102,01 Grupa docelowa: miłośniczki podróży poszukujące informacji o różnych krajach, wycieczkach oraz hotelach, kobiety planujące wczasy oraz szukające porad i galerii zdjęć. Witryny: gazeta.pl/turystyka, oceniacz.pl, e-podroznik.pl, grupa nocowanie.pl, fotosik.pl

14 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2010 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 113,11 Grupa docelowa: wszystkie nastolatki oraz młode kobiety. Witryny: sciaga.pl, fotka.pl, papilot.pl, kotek.pl, e-nastolatki.pl, maximus.pl, ciacha.net, szafa.pl

15 Zapraszamy do współpracy Kontakt: tel –52-92


Pobierz ppt "Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google