Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRajmund Hapka Został zmieniony 10 lat temu
2
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
3
KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
4
INTERNAUTKI - AKTYWNE ZAWODOWO, ZAMOŻNE, MIESZKAJĄCE W MIASTACH Udział wybranej kategorii
6
PAKIETY REKLAMOWE
7
*Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 RU 6 372 691 PV 2 402 609 594 AI kobieta 111,77 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji do własnego stylu życia i podążające za trendami. Witryny: bioderka.pl, cafe.pl, cogdziezaile.pl, cjg.pl, domosfera.pl, egoisci.pl, female.pl, fotka.pl, gazeta.pl- kobieta, groszki.pl, kafeteria.pl, kaprysy.pl, kotek.pl, lansik.pl, lula.pl, luxlux.pl, nakanapie.pl, photoblog.pl, plotek.pl, pudelek.pl, samosia.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl, wolnasobota.pl, papilot.pl
8
*Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 RU 1 418 158 PV 37 308 852 AI kobieta 130,36 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie matki i kobiety, które dopiero nimi będą. Witryny: czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, parenting.pl, mamanazakupach.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, osesek.pl, smykowo.pl, niania.pl, edziecko.pl, baby-shower.pl, forumpediatryczne.pl, benc.pl
9
*Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 RU 1 438 676 PV 78 171 021 AI kobieta 135,44 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: aktywne kobiety, które pragnąc znaleźć własny styl podążają za modą. Witryny: gazeta.pl/avanti, bioderka.pl, cogdziezaile.pl. Gazeta.pl-moda, lula.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl, papilot.pl
10
*Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 RU 759 672 PV 7 702 369 AI kobieta 99,38 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: kobiety poszukujące nowych smaków Witryny: ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, o2.pl-kuchnia
11
*Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Witryny wchodzące w skład pakietu "Kobieta i Zdrowie" zawierają cenne informacje o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu, dietach. Witryny: biomedical.pl, vitalia.pl, gazeta.pl-zdrowie, forumpediatryczne.pl, forumginekologiczne.pl, papilot.pl, forumdermatologiczne.pl RU 1 491 797 PV 24 158 565 AI kobieta 130,09
12
Każda kobieta chce być piękna i wskazówki jak to osiągnąć znajdzie na naszych witrynach. Witryny: cogdziezaile.pl, female.pl, gazeta.pl-kobieta, gazeta.pl-zdrowie, kafeteria.pl, snobka.pl, styl.fm, papilot.pl *Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 RU 2 948 552 PV 106 412 382 AI kobieta 123,98 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*:
13
*Megapanel PBI/Gemius – dane za styczeń 2009 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie nastolatki i młode kobiety. Witryny: e-nastolatki.pl, kotek.pl, sciaga.pl, fotka.pl, papilot.pl RU 4 362 163 PV 1 851 824 227 AI kobieta 111,80
14
KOBIETA ŁĄCZY!
15
Zapraszamy do współpracy Account Manager Patrycja Kościołowska Tel. 022 55 55 371 Kom. 0 666 008 223 Mail: patrycja.kosciolowska@glossymedia.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.