Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010. Idea Internetowych Targów Twojego Dziecka Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Twojego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010. Idea Internetowych Targów Twojego Dziecka Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Twojego."— Zapis prezentacji:

1 Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010

2 Idea Internetowych Targów Twojego Dziecka Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Twojego Dziecka - -Wizualizacja Stoiska Klienta oraz przykładowego artykułu Klienta - -Proponowana kampania promocyjna - -Wizualizacja świadczeń Partnera Branżowego - -Proponowana kampania promocyjna - -Wizualizacja świadczeń Sponsora Głównego - -Proponowana kampania promocyjna Terminy realizacji Agenda Slajd 2

3 Mamy kochają internet Kobiety stanowią ponad 50% wszystkich internautów w Polsce! Dla 90 proc. internautek spodziewających się dziecka Internet, a w szczególności serwisy parentingowe, stanowi podstawowe źródło informacji o ciąży i wychowaniu małych dzieci. Produkty dla dzieci są jedną z sześciu najbardziej popularnych branż wśród kobiet. Slajd 3

4 Internetowe Targi Twojego Dziecka - założenia Jak to działa? To specjalnie przygotowana platforma w Internecie pod adresem do której mają dostęp internauci z całego świata. Korzystanie z niej jest bardzo proste i bezpłatne. Czas trwania internetowych targów: 1 czerwca – 18 czerwca 2010 (po tym czasie na stronie pojawi się informacja o zakończeniu I edycji, ale stoiska Klientów nadal będą widoczne) Platforma podzielona jest na: - Stronę główną - Pokoje branżowe: Pielęgnacja, Gry i Zabawy, Moda dziecięca, Edukacja, Akcesoria, Piękna Mama, Jedzenie - Stoiska wystawców Każdy wystawca ma możliwość logowania się na stoisko poprzez specjalny panel. Internetowe Targi Twojego Dziecka to niepowtarzalna okazja do promocji Twojej firmy/produktu i dotarcie do grupy docelowej KOBIETA! Slajd 4

5 Lista wszystkich pokoi branżowych lista wystawców Premium, pozwalającą wyróżnić Twoją firmę (powyżej 4 rotowanie) Lista wystawców ze wszystkich pokoi branżowych ułatwiającą szukanie listę partnerów Targów zakładka redakcyjna w głównym menu zawierająca materiały edukacyjne dla mam mechanizm forum box zajawiający konkurs w domenie gazeta.pl/edziecko box zajawiający konkursy wystawców polecane artykuły Jak jest zbudowana platforma targowa? Slajd 5

6 Platforma targowa podzielona została na pokoje tematyczne, dzięki czemu użytkownik w łatwy sposób dotrze do informacji z interesującej go kategorii. PIELĘGNACJA – wszystko czego potrzebujesz, by właściwie zadbać o zdrowie maluszka GRY I ZABAWY – zabawa i nauka od maleństwa do przedszkolaka MODA DZIECIĘCA – modne i wygodne kolekcje ubranek, butów i dodatków dla dzieci JEDZENIE – czyli jak zadbać o dietę Twojego maleństwa AKCESORIA – wszystkie rzeczy niezbędne na spacerze, w kąpieli, przy karmieniu oraz podczas snu malucha PIĘKNA MAMA – wszystko czego potrzebuje przyszła mama, by czuć się dobrze i atrakcyjnie wyglądać EDUKACJA – biegać, skakać, latać pływać, czyli jak zadbać o rozwój malucha Ze względu na bogatą gamę produktów każdy wystawca w ramach ceny stoiska może być widoczny w trzech pokojach branżowych i dowolnej liczbie podkategorii!! W jakim pokoju branżowym chcesz mieć stoisko? Slajd 6

7 Wizytówka firmy: dane adresowe, logo, strona internetowa, by łatwo było Cię odnaleźć Prezentacja firmy Opis działalności firmy – przestrzeń promocyjna Materiał wideo: (max. 3 min.) pokaz w nim zastosowanie nowego produktu, opisz zabieg lub po prostu zamieść filmik reklamowy Galeria zdjęć: możliwość zamieszczenia dowolnej liczby zdjęć, galeria może być podpięta pod artykuł Patroni medialni (ustalenia w toku) Lokalizator: pozwoli dokładnie określić położenie firmy Artykuły sponsorowane dowolna liczba Jak będzie wyglądało Twoje stoisko? Dodatkowo – formularz kontaktowy oraz forum możliwością zadawania pytań wystawcy! Koszt stoiska – zł netto! Slajd 7

8 Do stoiska dobudujemy kampanię reklamową dopasowaną do Twoich potrzeb: Pakiet Wystawcy - Wariant I: - Stoisko wystawcy w 3 wybranych kategoriach odsłon billboarda w pakiecie Kobieta i Dziecko Koszt Klienta: zł netto Pakiet Wystawcy - Wariant II: - Stoisko wystawcy w 3 wybranych kategoriach odsłon billboarda na pakiecie Kobieta i Dziecko Koszt Klienta: zł netto Pakiet Kobieta i Dziecko zawiera witryny: edziecko.pl, czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, mama.female.pl forumpediatryczne.pl, parenting.pl, ebobas.pl,smyki.pl, niania.pl, benc.pl, ebrzuszek.pl, osesek.pl, baby-shower.pl, poradnikmamy.pl, mamanazakupach.pl, przedszkolaswiat.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, wolnasobota.pl, fajnamama.pl Statystyki: Liczba użytkowników/mies: Liczba odsłon/mies: Jak możemy zwiększyć ruch na Twoim stoisku ? KAŻDY KLIENT, KTÓRY WEŹMIE UDZIAŁ W TARGACH DOSTAJE PREZENT - KAMPANIĘ GOOGLE.PL O WARTOŚCI 400 ZŁ !!!* Slajd 8 *wszystkie działania po stronie Glossy Media

9 Alfabetyczna lista wystawców prowadzi do stoisk wystawców lub do strony Klienta Nazwa pokoju branżowego Reklama Partnera Branżowego Stała obecność form reklamowych podczas Targów - - Śródtekst na stronie wybranej kategorii - - long button 300x45 widoczny na wszystkich podstronach platformy poza stoiskami innych wystawców (max. 5 long buttonów) Patroni medialni (ustalenia w toku) Dodatkowo logo partnera widoczne na wszystkich podstronach (1 partner) Zostań Partnerem Branżowym wybranej kategorii! Slajd 9

10 Wariant I PAKIETU SPONSORA BRANŻOWEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej – long button (poza stoiskami innych wystawców) - Obecność na stronie kategorii – śródtekst + long button - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie Kobieta i Dziecko Koszt Klienta : zł netto Lub: Wariant II PAKIETU SPONSORA BRANŻOWEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej – long button (poza stoiskami innych wystawców) - Obecność na stronie kategorii – śródtekst + long button - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie Kobieta i Dziecko Koszt Klienta : zł netto Pakiet Partnera Branżowego : Slajd 10

11 Zostań Sponsorem Głównym Targów ! - Billboard widoczny na wszystkich stronach platformy (poza stoiskami innych wystawców) logo Sponsora Głównego widoczne na każdej stronie platformy - - śródtekst na stronie głównej platformy belka zamykająca widoczna na każdej stronie Platformy oznaczenie jako wystawca Premium tapeta na stronie głównej serwisu Reklama Sponsora Głównego: Slajd 11

12 Pakiet Sponsora Głównego : Wariant I PAKIETU SPONSORA GŁÓWNEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej - logo Sponsora Głównego + belka zamykająca + oznaczenie jako wystawca Premium, billboard (poza stoiskami wystawców) - Obecność na stronie głównej – śródtekst + billboard + logo + belka zamykająca + tapeta - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie Kobieta i Dziecko Koszt Klienta : zł netto Wariant II PAKIETU SPONSORA GŁÓWNEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej - logo Sponsora Głównego + belka zamykająca + oznaczenie jako wystawca Premium, billboard (poza stoiskami wystawców) - Obecność na stronie głównej – śródtekst + billboard + logo + belka zamykająca + tapeta - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie Kobieta i Dziecko Koszt Klienta : zł netto Slajd 12

13 Co jeszcze możemy Ci zaoferować ? W ramach ceny stoiska : dostajesz kampanię w google.pl o wartości 400 zł! możesz dostarczyć swoje treści do zakładki edukacyjnej w górnym menu, czyli dodatkowo wypromować swoje stoisko i zwiększyć świadomość marki możesz zorganizować swój konkurs, który dodatkowo zwiększy ruch na Twoim stoisku – Ty zapewniasz nagrody, resztą zajmiemy się my! Dodatkowo możesz: zostać wystawcą Premium – 500 zł netto. 3 pierwszych wystawców gratis! uruchomić miniforum, za pomocą którego odpowiesz na pytania użytkowników – 500 zł netto zwiększyć zasięg kampanii odsłownej – cena zależna od wielkości promocji, preferencyjne warunki wykupić kampanię AdTaily – stała emisja boxa na 14 blogach parentingowych : - - emisja 3-dniowa, liczba odsłon – 900 tys, koszt – 750 zł netto - - emisja 7-dniowa, liczba odsłon – 2 mln, koszt – zł netto Dla pierwszych trzech wystawców, którzy wykupią kampanię odsłonową 3-dniowa kampania AdTaily na witrynie gazeta.pl/edziecko wraz z przygotowaniem kreacji GRATIS!!!* *oferta u handlowca Slajd 13

14 Daj się odnaleźć ! Wizytówka firmy to najprostsza forma obecności na Internetowych Targach Twojego Dziecka Wizytówka zawiera podstawowe dane adresowe Wystawcy: pełna nazwa, adres, , fax, telefon, skype i numer gadu-gadu. Nie ma ograniczeń co do ilości wizytówek w zakładce kontakt. Wystawca ma zagwarantowaną obecność na stronie głównej Platformy w liście wystawców Logotyp firmy dodatkowo zwiększa rozpoznawalność Państwa firmy i oferty Koszt wizytówki – 300 zł netto Slajd 14 logo

15 Wszystko dla Twojego dziecka w jednym miejscu! Unikalna możliwość zaistnienia w I edycji Internetowych Targów Twojego Dziecka - nowatorski i bardzo prestiżowy sposób prezentacji produktów w Internecie Obecność Klienta aż w 3 Pokojach Branżowych i dowolnej liczbie podkategorii (Pokój Branżowy: Pielęgnacja, Moda dziecięca, Edukacja itp) pozwoli Ci szerzej zaprezentować asortyment Skuteczna forma dotarcia do najbardziej pożądanej grupy docelowej – rodziców Blisko 3 tygodnie promocji obejmujące działania zarówno na samej platformie targowej, na witrynach Glossy Media, a także na innych serwisach dopasowanych do produktów Klienta Szeroka promocja wydarzenia obejmująca m.in. media Agory oraz inne media gwarantuje dużą odwiedzalność platformy Twoje Stoisko będzie widoczne także po zakończeniu Targów w domenie do czasu następnej edycji Targów Możliwe wsparcie kreatywne oraz graficzne podczas tworzenia reklamy Pełna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa – na życzenie Klienta wysyłany jest raport końcowy podsumowujący kampanię Slajd 15

16 Terminy Zlecenia : do 10 maja 2010 r. Materiały: (artykuły sponsorowane, opis firmy, materiał wideo, dane do wizytówki): do 17 maja 2010 r. Akceptacja gotowych stoisk : do 26 maja 2010 r. Wybór pokoju branżowego następuje wedle branży, którą reprezentuje klient. Klient otrzymuje dostęp do specjalnego konta targowego, poprzez które jest w stanie modyfikować stoisko targowe oraz zamieszczone artykuły. Slajd 16

17 Zapraszamy do współpracy Glossy Media tel


Pobierz ppt "Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010. Idea Internetowych Targów Twojego Dziecka Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Twojego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google