Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007 Efektywna logistyka i dynamiczny wzrost sprzedaży.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007 Efektywna logistyka i dynamiczny wzrost sprzedaży."— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007 Efektywna logistyka i dynamiczny wzrost sprzedaży

2 Osiągnięcia w III kwartale* Dynamiczny wzrost obrotów przekraczający 45% Wzrost marży brutto do 6,5% Wzrost rentowności wyniku netto o 0,7 pkt. proc., do 1,2% Podpisane kontrakty dystrybucyjne Microsoft - sprzedaż produktów w formie detalicznej (boxy) Apple IMC Poland – od początku kwietnia dostępne są wszystkie modele odtwarzaczy mp3, iPod oraz bogaty wybór akcesoriów Konica Minolta - sprzęt biurowy, tj. drukarki, kopiarki oraz materiały eksploatacyjne Wzrost liczby klientów ACTION SA o 10,7% - średnio 7,5 tys. aktywnych klientów *W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego

3 Najważniejsze informacje finansowe * Przychody (tys. zł)Marża brutto (%) Zysk operacyjny (tys. zł) ROE (%)* Zysk na akcję (zł) *Wskaźnik zaanualizowany na bazie zysku netto z III kw. 2007

4 Wyniki finansowe w III kwartale [w tys. zł] III 2005/2006 III 2006/2007 Zmiana I-III 2006/2007 Przychody ze sprzedaży 298 920434 52845,4%1 374 529 Zysk brutto ze sprzedaży 11 39928 398149,1%86 041 Marża brutto na sprzedaży 3,81%6,54%2,7 pkt proc.6,68% Koszty sprzedaży i marketingu 9 50018 34657 957 W relacji do przychodów 3,18%4,22%1,0 pkt proc.4,22% Koszty ogólnego zarządu 5 8096 34914 595 W relacji do przychodów 1,94%1,46%-0,5 pkt proc.1,06% Saldo pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych 6 2674 330-30,9%6 830 Wynik na działalności operacyjnej 2 3578 033240,8%20 319 Koszty finansowe netto -863-677-1 403 Wynik netto 1 4625 039244,7%13 909

5 Czynniki wzrostu Zewnętrzne Znacznie lepsza niż w minionym roku ogólna sytuacja gospodarstw domowych Zmniejszające się bezrobocie i rosnące wynagrodzenia Napływ środków unijnych Uruchomienie dużych przetargów

6 Czynniki wzrostu Wewnętrzne Struktura sprzedaży nakierowana na średnie i małe firmy, obsługujące głównie gospodarstwa domowe Poprawa efektywności działu handlowego Zwiększenie dziennej średniej ilości faktur przypadającej na jednego handlowca o 50%, z 39 szt. w 2006 r. do 58 szt. w 2007 r. Ponad 9 linii produktowych w zamówieniu O 15% większa liczba nowych klientów w 2006/2007 r. Udoskonalenie programów informatycznych wspierających sprzedaż i logistykę Nowy sklep internetowy i-serwis2, pozwalający realizować ponad 70% sprzedaży przez Internet Udoskonalenie programu sprzedażowego Udoskonalenie programu magazynowego

7 Czynniki wzrostu Wewnętrzne cd. Poprawa efektywności bazy magazynowo-logistycznej: ponad 65% więcej produktów w ofercie niż w 2006 r. unowocześnienie magazynu (transportery rolkowe, automatyczne szafy) Zwiększenie o 37% ilości wydawanych pozycji z magazynu – średnio 420 tys./miesiąc Zrealizowane przetargi na łączną sumę 29 mln zł (m.in. Ministerstwo Sprawiedliwości, Straż Graniczna)

8 Realizacja strategii Przetargi MEN, ZUS i PZU Własne marki Wzrost udziału w całości obrotów do 7,5% z ok. 6% Logistyka System transporterów rolkowych - ponad 3x wzrost możliwości wysyłkowych magazynu (5 tys. paczek obecnie - 19 tys. po uruchomieniu) Nowy magazyn towarowy - zwiększenie wydajności o 30-40% Action na Ukrainie Do końca 2007 r. otworzone zostaną kolejne 2 sklepy: w Charkowie i w Rownem

9 Prognoza jest realna W roku obrotowym 2006/2007 wypracujemy 1,75 mld przychodów 35,56 mln zysku operacyjnego 22,89 mln zł zysk netto Zaawansowanie realizacji prognozy 78% dla przychodów 57% dla zysku operacyjnego 61% dla zysku netto Kwartalnie%Narastająco% I3 21414%3 21414% II5 65625%8 87039% III5 03922%13 90961% Prognoza 2006/200722 892100% Do zrealizowania w IV kw. 2006/2007 8 98339% Realizacja prognozy zysku netto Założenia dotyczące prognozy zysku netto na IV kwartał 2006/2007: Sprzedaż nieruchomości 4,5 mln zł Przetargi 3 mln zł Działalność operacyjna 1,5 mln zł

10 Zmiany na rynku – jesteśmy gotowi im sprostać Zachodzące na rynku zmiany podążają w kierunku automatyzacji i sprzedaży internetowej oraz zwiększenia roli logistyki Sprzedaż internetowa i automatyzacja Platforma wymiany danych EDI Elektroniczna współpraca z dużymi sklepami internetowymi Udoskonalanie własnego sklepu intranetowego i-serwis2 (dla dealerów Action) Praca nad A.pl Logistyka Nowa linia transporterów rolkowych Automatyczne szafy w magazynie Nowa powierzchnia magazynowa Nowe linie produktowe

11 * Galeria Internetowa a.pl Testowe udostępnienie systemu w maju 2007 r. – aktualnie 2000 odwiedzin Galerii i 20 rejestracji nowych klientów dziennie Stopniowe poszerzanie oferty – aktualnie dostępne są produkty z branży spożywczej, w najbliższych miesiącach kolejne branże Profesjonalna sieć logistyczna – samochody wyposażone w zamrażalniki gwarantujące świeżość Jedno z pierwszych wdrożeń w Europie, pierwsze w Polsce – system iStore – Oracle e-Biznes Suite – w pełni skalowalny i redundantny – aktualnie umożliwia jednoczesne obsłużenie 10.000 tys. zadanych operacji Przygotowanie celowanej akcji marketingowej

12 Action na giełdzie Wartość rynkowa zbliżyła się do 400 mln zł W tym roku zwiększyła się o 28,3%, a od wyceny z oferty publicznej o 100% Wskaźnik cena/zysk* Wskaźnik cena/wartość księgowa* *Przy kursie akcji na poziomie 24 zł

13


Pobierz ppt "Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007 Efektywna logistyka i dynamiczny wzrost sprzedaży."

Podobne prezentacje


Reklamy Google