Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

COMARCH SA. 1991 36 600 Klientów 36 600 Klientów 1996 2 500 Klientów 2000 28 000 Klientów 2009 27 Klientów Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "COMARCH SA. 1991 36 600 Klientów 36 600 Klientów 1996 2 500 Klientów 2000 28 000 Klientów 2009 27 Klientów Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch."— Zapis prezentacji:

1 COMARCH SA

2 Klientów Klientów Klientów Klientów Klientów Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch Wiedza i doświadczenie: - 67 tys. Klientów

3 Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch Wiedza i doświadczenie: - 67 tys. Klientów Partnerów zatrudnionych osób

4 INTELIGENCJAPLATFORMAINTELIGENCJAPLATFORMA

5

6 TRENDY W PROJEKTOWANIU MENU

7 Dedykowane profile i role użytkowników Ergonomiczne menu wstęgowe

8 BUSINESS INTELLIGENCE Wbudowany w platformę dla każdego Standardowe analizy i raporty Proste tworzenie własnych zaawansowanych raportów Prognozowanie Budżetowanie Zrównoważona karta wyników

9 Wbudowany w platformę Zestaw gotowych procesów Automatyzacja działań i eliminowanie „wąskich gardeł” Połączenie ludzi z różnych działów BUSINESS PROCESS MANAGEMENT

10 Połączenie ludzi Automatyzacja Kontrola Gromadzenie danych Integracja Połączenie ludzi Automatyzacja Kontrola Gromadzenie danych Integracja Połączenie ludzi Automatyzacja Kontrola Gromadzenie danych Integracja Połączenie ludzi Automatyzacja Kontrola Gromadzenie danych Integracja Połączenie ludzi Automatyzacja Kontrola Gromadzenie danych Integracja Połączenie ludzi Automatyzacja Kontrola Gromadzenie danych Integracja Współpraca między działami Monitorowanie pracy Zbieranie i projekcja danych Komunikacja zewnętrzna Sugerowanie działań BUSINESS PROCESS MANAGEMENT Procesowość

11 ELASTYCZNOŚĆ

12 ELASTYCZNOŚĆ PROJEKTOWANIE: procesówTWORZENIE: analiz i raportów MODYFIKACJA: logiki biznesowejDOPASOWANIE: wyglądu

13 MODYFIKACJA: logiki biznesowej OPERACJA ZAKOŃCZONA : ZAPISANIEM FAKTURY OPERACJA ZAKOŃCZONA : ZAPISANIEM FAKTURY WYDRUKOWANIEM WYSŁANIEM EM ELASTYCZNOŚĆ

14 ERGONOMIA Poręczny INTERFEJSWYSZUKIWARKA SUBSKRYPCJE i ALERTYBI kontekstowy i E-BI

15 OTWARTOŚĆ

16 WSPÓŁPRACA: z innymi urządzeniami KOMUNIKACJA: z innymi systemami DOPISYWANIE: rozwiązań branżowych

17 E-Commerce Mobile

18

19 NOWOCZESNA TECHNOLOGIA.NET 4.0 Deep Dive qualification Światowa premiera 2008 Najbardziej innowacyjny produkt Nagrody innowacyjności 2008, 2009 TWORZYMY TECHNOLOGIĘ JAKO JEDNA Z 50 FIRM NA ŚWIECIE!

20 Dziękujemy za uwagę Kamil Góral Łukasz Semeniuk


Pobierz ppt "COMARCH SA. 1991 36 600 Klientów 36 600 Klientów 1996 2 500 Klientów 2000 28 000 Klientów 2009 27 Klientów Zwieńczenie 18 letniego doświadczenia Comarch."

Podobne prezentacje


Reklamy Google