Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A..

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A.."— Zapis prezentacji:

1 Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A.

2 1 października Inauguracja stałego nadawania cyfrowego

3 Radiofonia publiczna liderem projektu cyfryzacji

4 PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO TRADYCYJNE ODBIORNIKI ANALOGOWE

5 INTERNET PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO

6 SMART TV PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO

7 PLATFORMY MOBILNE PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO

8 ODBIORNIKI DAB+ PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO

9 Programy dostępne w technologii cyfrowej od 1 października 2013 Polskie Radio Program I Polskie Radio Program II Polskie Radio Program III Polskie Radio Program IV Polskie Radio Dla Zagranicy Polskie Radio PR24 Polskie Radio Rytm Polskie Radio RDC Polskie Radio Katowice

10 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ R OK 2020 Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 38,25 MLN OSÓB (99,50 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 312,60 TYŚ KM 2 (99,50 %) DOCELOWE POKRYCIE KRAJU ZASIĘGIEM DAB+

11 Ekspozycja odbiorników cyfrowych Saturn – Złote Tarasy

12 Przykładowe odbiorniki cyfrowe dostępne na polskim rynku Eltra Enigma 1302 Philips 7500/10 Philips MCB 2305 Technisat DigitalRadio Air Technisat DigitalRadio 100 Technisat DigitalRadio 500

13 Slajdy z treściami Dodatkowe funkcjonalności DAB+

14 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ U RUCHOMIONO STAŁĄ EMISJĘ DAB + 1 PAŹDZIERNIKA 2013 R. Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 7, 2 MLN OSÓB (18,85 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 11,5 TYS. KM 2 (3,68 %) K ATOWICE W ARSZAWA

15 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ P RZEWIDYWANY TERMIN URUCHOMIENIA : 1 SIERPNIA 2014 R. Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 11,7 MLN OSÓB (30,62 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 34, 5 TYS. KM 2 (11,03 %) G DAŃSK K IELCE K RAKÓW W ROCŁAW S ZCZECIN

16 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ P RZEWIDYWANY TERMIN URUCHOMIENIA : 1 PAŹDZIERNIKA 2014 R. Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 14,7 MLN OSÓB (38,46 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 47,9 TYS. KM 2 (15,29 %) Ł ÓDŹ O POLE P OZNAŃ

17 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ P RZEWIDYWANY TERMIN URUCHOMIENIA : 1 STYCZNIA 2015 R. Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 16,9 MLN OSÓB (44,21 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 69,3 TYS. KM 2 (22,16 %) B YDGOSZCZ K OSZALIN O LSZTYN Z IELONA G ÓRA

18 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ P RZEWIDYWANY TERMIN URUCHOMIENIA : 1 KWIETNIA 2015 R. Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 18,9 MLN OSÓB (49,44 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 86,0 TYS. KM 2 (27,5 %) B IAŁYSTOK L UBLIN R ZESZÓW

19 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ P RZEWIDYWANY TERMIN URUCHOMIENIA : 1 LIPCA 2016 R. Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 21,0 MLN OSÓB (54,88 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 113,8 TYS. KM 2 (36,40 %) G IŻYCKO K ALISZ P ŁOCK S IEDLCE

20 Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ P RZEWIDYWANY TERMIN URUCHOMIENIA : Z ASIĘG LUDNOŚCIOWY : 38,3 MLN OSÓB (99,50 %) Z ASIĘG POWIERZCHNIOWY : 312,6 TYŚ KM 2 (99,50 %)

21 Aktualnie nadawane programy w MUX3 i ich parametry Lp.Nazwa serwisu przepływność (kbit/s) PAD SLS, DLS) Tryb audio CU (EEP 3-A) 1Polskie Radio - ‘Jedynka’1124stereo84 2Polskie Radio - ‘Dwójka’1284stereo96 3Polskie Radio - ‘Trójka’1124stereo84 4Polskie Radio - ‘Czwórka’1128stereo84 5External Service644mono (SBR)48 6Polskie Radio 24642mono (SBR)48 7Radio Rytm962stereo (SBR)72 8Program Regionalny1128stereo84

22 Dane dodatkowe Polskie Radio S.A.

23

24

25 Planowany Rozwój Funkcjonalności DAB+ EPG

26 RADIO WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE

27 Polskie Radio Dla Dzieci Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A.  Grupa odbiorców:  dzieci w wieku 4-7 lat  rodzice w wieku lat  Audycje dla dzieci, programy edukacyjne, magazyny poradnicze  Muzyka składająca się z polskich i zagranicznych piosenek dla dzieci. Wieczorami kojący jazz.

28  Grupa odbiorców:  dorośli 50+  Audycje dla seniorów, programy traktujące o zdrowiu, magazyny poradnicze oraz słuchowiska i kabarety.  Muzyka składająca się z polskich i zagranicznych piosenek znanych z ostatnich 50 lat Polskie Radio Dla Seniorów Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A.

29 Polskie Radio Edukacyjne  Grupa odbiorców:  uczniowie, studenci lat  rozwijający pasje dorośli lat  Audycje edukacyjne, programy popularnonaukowe, magazyny historyczne  Muzyka składająca się z polskich i zagranicznych współczesnych utworów rozrywkowych Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A.

30 Polskie Radio Dla Dzieci 1 sierpnia 2014 Polskie Radio Dla Seniorów 1 października 2014 Polskie Radio Edukacyjne 1 stycznia 2015 Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A.

31 Tradycyjny system produkcji odchodzi do lamusa Liniowy potok produkcyjny nie sprawdza się Cykl powinien być bardziej płynny i elastyczny PwC analysis Game changer; A new kind of value chain Postęp technologiczny wymusza zmiany na rynku mediów

32 Nowoczesny cykl produkcyjny w mediach Cykl produkcyjny Przepływ danych Pre- Produkcja Post Zarządzenie Dystrybucja Integracja Odbiorca produkcja produkcja wymianą informacji na wielu platformach Planowanie Współpraca Indeksowanie Analiza Aranżacja Personalizacja Badanie produkcji meta-danych dystrybucji i interakcja PwC analysis Game changer; A new kind of value chain

33 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A.."

Podobne prezentacje


Reklamy Google