Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A."— Zapis prezentacji:

1 Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A.

2 1 października 2013 - Inauguracja stałego nadawania cyfrowego

3 Radiofonia publiczna liderem projektu cyfryzacji

4 PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO
TRADYCYJNE ODBIORNIKI ANALOGOWE

5 PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO
INTERNET

6 PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO
SMART TV

7 PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO
PLATFORMY MOBILNE

8 PLATFORMY, NA KTÓRYCH DOSTĘPNE JEST POLSKIE RADIO
ODBIORNIKI DAB+

9 Programy dostępne w technologii cyfrowej od 1 października 2013
Polskie Radio Program I Polskie Radio Program II Polskie Radio Program III Polskie Radio Program IV Polskie Radio Dla Zagranicy Polskie Radio PR24 Polskie Radio Rytm Polskie Radio RDC Polskie Radio Katowice

10 DOCELOWE POKRYCIE KRAJU ZASIĘGIEM DAB+
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Rok 2020 Zasięg ludnościowy: 38,25 mln osób (99,50 %) Zasięg powierzchniowy: 312,60 tyś km2 (99,50 %)

11 Ekspozycja odbiorników cyfrowych
Saturn – Złote Tarasy

12 Przykładowe odbiorniki cyfrowe dostępne na polskim rynku
Eltra Enigma Philips 7500/ Philips MCB 2305 Technisat DigitalRadio Air Technisat DigitalRadio Technisat DigitalRadio 500

13 Dodatkowe funkcjonalności DAB+
Slajdy z treściami

14 Uruchomiono stałą emisję dab+
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Uruchomiono stałą emisję dab+ 1 października 2013 r. Katowice Warszawa Zasięg ludnościowy: 7, 2 mln osób (18,85 %) Zasięg powierzchniowy: 11,5 tys. km2 (3,68 %)

15 Przewidywany termin uruchomienia:
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Przewidywany termin uruchomienia: 1 SIERPNIA 2014 r. Gdańsk Kielce Kraków Wrocław Szczecin Zasięg ludnościowy: 11,7 mln osób (30,62 %) Zasięg powierzchniowy: 34, 5 tys. km2 (11,03 %)

16 Przewidywany termin uruchomienia:
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Przewidywany termin uruchomienia: 1 października 2014 r. Łódź Opole Poznań Zasięg ludnościowy: 14,7 mln osób (38,46 %) Zasięg powierzchniowy: 47,9 tys. km2 (15,29 %)

17 Przewidywany termin uruchomienia:
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Przewidywany termin uruchomienia: 1 stycznia 2015 r. Bydgoszcz Koszalin Olsztyn Zielona Góra Zasięg ludnościowy: 16,9 mln osób (44,21 %) Zasięg powierzchniowy: 69,3 tys. km2 (22,16 %)

18 Przewidywany termin uruchomienia:
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Przewidywany termin uruchomienia: 1 kwietnia 2015 r. Białystok Lublin Rzeszów Zasięg ludnościowy: 18,9 mln osób (49,44 %) Zasięg powierzchniowy: 86,0 tys. km2 (27,5 %)

19 Przewidywany termin uruchomienia:
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Przewidywany termin uruchomienia: 1 lipca 2016 r. Giżycko Kalisz Płock Siedlce Zasięg ludnościowy: 21,0 mln osób (54,88 %) Zasięg powierzchniowy: 113,8 tys. km2 (36,40 %)

20 Przewidywany termin uruchomienia:
Przybliżony zasięg mobilny emisji DAB+ Przewidywany termin uruchomienia: Zasięg ludnościowy: 38,3 mln osób (99,50 %) Zasięg powierzchniowy: 312,6 tyś km2 (99,50 %)

21 Aktualnie nadawane programy w MUX3 i ich parametry
Lp. Nazwa serwisu przepływność (kbit/s) PAD SLS, DLS) Tryb audio CU  (EEP 3-A) 1 Polskie Radio  - ‘Jedynka’ 112 4 stereo 84 2 Polskie Radio  - ‘Dwójka’ 128 96 3 Polskie Radio  - ‘Trójka’ Polskie Radio  - ‘Czwórka’ 8 5 External Service 64 mono (SBR) 48 6 Polskie Radio 24 7 Radio Rytm stereo (SBR) 72 Program Regionalny

22 Dane dodatkowe Polskie Radio S.A.

23 Dane dodatkowe Polskie Radio S.A.

24 Dane dodatkowe Polskie Radio S.A.

25 Planowany Rozwój Funkcjonalności DAB+
EPG

26 RADIO WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE

27 Polskie Radio Dla Dzieci
Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A. Polskie Radio Dla Dzieci Grupa odbiorców: dzieci w wieku 4-7 lat rodzice w wieku lat Audycje dla dzieci, programy edukacyjne, magazyny poradnicze Muzyka składająca się z polskich i zagranicznych piosenek dla dzieci. Wieczorami kojący jazz.

28 Polskie Radio Dla Seniorów
Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A. Polskie Radio Dla Seniorów Grupa odbiorców: dorośli 50+ Audycje dla seniorów, programy traktujące o zdrowiu, magazyny poradnicze oraz słuchowiska i kabarety. Muzyka składająca się z polskich i zagranicznych piosenek znanych z ostatnich 50 lat

29 Polskie Radio Edukacyjne
Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A. Polskie Radio Edukacyjne Grupa odbiorców: uczniowie, studenci lat rozwijający pasje dorośli lat Audycje edukacyjne, programy popularnonaukowe, magazyny historyczne Muzyka składająca się z polskich i zagranicznych współczesnych utworów rozrywkowych

30 Polskie Radio Edukacyjne 1 stycznia 2015
Uruchomienie dodatkowych programów przez Polskie Radio S.A. Polskie Radio Dla Dzieci 1 sierpnia 2014 Polskie Radio Dla Seniorów 1 października 2014 Polskie Radio Edukacyjne 1 stycznia 2015

31 Tradycyjny system produkcji odchodzi do lamusa
Postęp technologiczny wymusza zmiany na rynku mediów Tradycyjny system produkcji odchodzi do lamusa Liniowy potok produkcyjny nie sprawdza się Cykl powinien być bardziej płynny i elastyczny PwC analysis Game changer; A new kind of value chain

32 Nowoczesny cykl produkcyjny w mediach
Pre Produkcja Post Zarządzenie Dystrybucja Integracja Odbiorca produkcja produkcja wymianą informacji na wielu platformach Planowanie Współpraca Indeksowanie Analiza Aranżacja Personalizacja Badanie produkcji meta-danych dystrybucji i interakcja Przepływ danych PwC analysis Game changer; A new kind of value chain

33 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Strategia Wdrożenia DAB+ przez Polskie Radio S.A."

Podobne prezentacje


Reklamy Google