Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Optymalizacja? Oszczędność? Komunikacja z Klientem w przedsiębiorstwie komunalnym Bystre, 16 - 17.06.2016.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Optymalizacja? Oszczędność? Komunikacja z Klientem w przedsiębiorstwie komunalnym Bystre, 16 - 17.06.2016."— Zapis prezentacji:

1 Optymalizacja? Oszczędność? Komunikacja z Klientem w przedsiębiorstwie komunalnym Bystre,

2 wysyłanie kopertowanie i zaklejanie Optymalizacja? przygotowanie drukowanie adresowanie

3 Czas to pieniądz !!!! 1 list1 min. 10 listów10 min. 100 listów100 min.1 godz. 40 min listów1 000 min.16 godz. 40 min listów min.166 godz. 40 min. 21 dni roboczych! (wysyłamy tylko to co niezbędne) Oszczędność?

4 Optymalizacja! Oszczędność! kopertowanie i zaklejanie przygotowanie i drukowanie adresowanie wysyłanie koperta z okienkiem

5 Optymalizacja! Oszczędność! Kopertownica DI 200: Jedna lub dwie kartki dokumentu plus informacja marketingowa Do 900 zakopertowań na godzinę (piętnaście razy szybciej niż ręcznie) Do zakopertowań miesięcznie

6 Kopertownica Relay 2000: Do pięciu kartek dokumentu plus informacja marketingowa Do zakopertowań na godzinę (ponad czterdzieści razy szybciej niż ręcznie) Do zakopertowań miesięcznie Możliwość pakowania przesyłek o zmiennej ilości kartek w kopercie

7 Optymalizacja! Oszczędność! Kopertownica Relay 4000: Do 10 kartek dokumentu plus informacja marketingowa Do zakopertowań na godzinę (ponad pięćdziesiąt razy szybciej niż ręcznie) Do zakopertowań miesięcznie, Łatwa obsługa – kolorowy ekran dotykowy Możliwość pakowania przesyłek o zmiennej ilości kartek w kopercie Możliwość tworzenia automatycznych raportów z wykonanych prac

8 Czas to pieniądz !!!! 1 listok.1 s. 10 listówok.10 s. 100 listówok.100 s.ok. 2 min listówok s.ok.17 min listówok s.ok. 3 godz. Możemy prowadzić aktywną korespondencję z Klientami! Oszczędność!

9 Optymalizacja! Oszczędność! Korespondencja z Klientem: Migracja z „wysyłki niezbędnej” do „korespondencji z Klientem” Oszczędność czasu na przygotowanie korespondencji do wysyłki Możliwość uzupełniania przesyłek transakcyjnych o materiały marketingowe/informacyjne Profesjonalny wygląd wysyłanej korespondencji Pełna kontrola poprawności pakowania przesyłek (także tych o zmiennej ilości kartek) Możliwość automatycznego tworzenia raportów z wykonanych prac (operator, czas, ilość zapakowanych poprawnie przesyłek)

10 Dziękuję za uwagę ! Janusz Siemaszko Tel


Pobierz ppt "Optymalizacja? Oszczędność? Komunikacja z Klientem w przedsiębiorstwie komunalnym Bystre, 16 - 17.06.2016."

Podobne prezentacje


Reklamy Google