Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Centrale IP serii UCM 6100. Historia firmy Grandstream O firmie Powstała w 2002 Ponad 400 zatrudnionych Ponad 40 produktów w portfolio: 20 różnych telefonów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Centrale IP serii UCM 6100. Historia firmy Grandstream O firmie Powstała w 2002 Ponad 400 zatrudnionych Ponad 40 produktów w portfolio: 20 różnych telefonów."— Zapis prezentacji:

1 Centrale IP serii UCM 6100

2 Historia firmy Grandstream O firmie Powstała w 2002 Ponad 400 zatrudnionych Ponad 40 produktów w portfolio: 20 różnych telefonów IP, 5 bram ATA, 10 Kamer IP, 5 serwerów video i IP PBXów Główny magazyn w Warszawie serwis w Gliwicach. Boston - Centrala Los Angeles, CA Dallas, TX US Casablanca – Centrum Wsparcia, EMEA Morocco Moerdijk – Centrum Logistyczne Netherlands Hanghou, Shenzhen China Hong Kong - Centrum logistyczne Venezuela Venezuela- Centrum Wsparcia, LATM

3 Historia firmy Grandstream Nagrody i Wyróżnienia Ponad 10 lat wzrostu i rozwoju produktów.. 13 zwycięstw 8 zwycięstw Globalna obecność

4 Kompatybilność produktów VoIP ITSPs Door Intercom VoIP Applications, Services, and Hardware VoIP Interoperability IP-PBX and Softswitch

5 Kompatybilność produktów monitoringu video Video Management Systems

6 Linie produktów Grandstream Grandstream Networks, Inc. Multimedialne telefony IP Biznesowe telefony IP Telefony IP dla SMB Wieloportowe bramy FXS Małe bramy ATA Produkty VoIP Wewnętrzne kamery IP Serwery wideo IP Zewnętrzne kamery IP Oprogramowanie GSurf Produkty monitoringu

7 Centrale IP UCM6100 UCM6102 UCM6104 UCM6108 UCM6116 Asterisk is a Registered Trademark of Digium

8 Głos Stabilne i bezpieczne Mostek konf. Obsługa wielu kodeków IVR, DISa itd.. Dane Pliki książki tel CDR transkodowanie Backup ustawień Nagrywanie rozmów Voic /fax to Mobilność Dedykowany softphone Android Sieciowanie central Funkcje follow me… Video Obsługa połączeń video Integracja z kamerami SIP Video Wsparcie dla kodeków Video Centrale UCM6100

9 Efektywne kosztowo rozwiązanie dla SMB  Bogactwo biznesowych funkcji w cenie przystępnej dla małych firm.  Brak opłat licencyjnych  Szybka i łatwa instalacja oraz zarządzanie  Darmowe upgrade frimware Centrale UCM6100

10  do 500 numerów wewnętrzych  porty FXO i jednoczesnych połączeń: (UCM6102) (UCM6104) (UCM6108) (UCM6116)  Port Gigabit z PoE  Mostek konferencyjny na: 25 (UCM6102 & UCM6104) 32 (UCM6108 & UCM6116) uczestników  Automatyczna konfiguracja telefonów Grandstream  Prosty interfejs zarządzania. Specyfikacja ogólna Asterisk is a Registered Trademark of Digium

11 Łatwiej już się nie da… Asterisk is a Registered Trademark of Digium

12  Funkcje Auto-Discovery telefonów  Funkcje Auto-Provision telefonów  Zdalna administarcja Zero Configuration

13 Łatwiej już się nie da… Asterisk is a Registered Trademark of Digium

14 Pełna kompatybilność z SIP RFC Przetestowane z aparatami… Skype Connect In Development Centrale UCM6100

15 Konfiguracja:  Call Routing  IVR/Auto-Attendant  Call Forwarding  Call Retrieval  Music on Hold  Ring Group/Hunt Group  Call Queue  Least Busy  Round Robin UCM Głos Stabilna i bezpieczna komunikacja głosowa

16  Konferencje 3 stronne  Mostek konferencyjny (do 25/32 użytkowników na mostek) UCM Głos Stabilna i bezpieczna komunikacja głosowa Konferencje

17  G.711  G.722 (HD audio)  G  G.726  G.729  iLBC  GSM  PCMU  PCMA  GSM  ADPCM  LPC10 UCM Głos Stabilna i bezpieczna komunikacja głosowa Obsługa wielu kodeków

18  Nagrania na karcie SD lub dysku USB  Dostęp i odtwarzanie z poziomu Web UI UCM Głos Stabilna i bezpieczna komunikacja głosowa Nagrywanie rozmów

19  Wbudowany Firewall (tylko UCM6102)  802.1X  Szyfrowanie SRTP/TLS  HTTPS Web UI  Blacklist/Whitelist UCM Głos Stabilna i bezpieczna komunikacja głosowa Bezpieczńestwo

20  Any SIP video endpoint  See customers and employees through real-time, face-to-face video communication UCM Video Delivering high quality, secure and reliable video communications Video Calling

21  Wsparcie wideokonferencji wielopunktowych przy pomocy GXV 3275 i GXV 3240 UCM Video Wsparcie komunikacji video Połączenia video

22  Rejestracja kamer jako nr wewn SIP  Połącznia video do kamer  Komunikacja głosowa  Detekcja ruchu i automatyczne dzwonienie pod nr alarmowy UCM Video Wsparcie komunikacji video Integracja z kamerami monitoringu

23  H.263  H.263p  H.264 UCM Video Wsparcie komunikacji video Wsparcie kodeków video

24 UCM6100 – przesyłanie danych Call Detail Records (CDR)  Statystyki szczegółowe połączeń  Monitorowanie kosztów u używania telefonów

25 UCM przesyłanie danych Generowanie książki tel.  Serwer LDAP

26 Fax Voic UCM6100 – przesyłanie danych Fax/ voic na mail  Wysyłanie wiadomości głosowych na mail (.WAV )  Wysyłanie odebranych faksów na mail (.PDF )

27 UCM przesyłanie danych Backup konfiguracji systemu  Nie utracisz konfiguracji urządzenia  Kopia konfiguracji na kartę SD lub dysk SD  Kopia na zasób sieciowy

28 UCM Mobilność Monitoring wizyjny z dowolnego miejsca  Podgląd kamer na telefonach  Komunikacja głosowa przez głośnik podłączony do kamery

29 UCM Mobilność Zdalny dostęp do nagrań i faksów  Zdalny dostęp do Web UI  Funkcja Voic to  Funkcja Fax to

30 Office A UCM6100 – przykładowa architektura

31 Dziękuję za uwagę! Nasz kontakt:


Pobierz ppt "Centrale IP serii UCM 6100. Historia firmy Grandstream O firmie Powstała w 2002 Ponad 400 zatrudnionych Ponad 40 produktów w portfolio: 20 różnych telefonów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google