Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk®

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk®"— Zapis prezentacji:

1 Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk® Porównanie / Zmiany modułu TEBS G2.1 oraz modułu TEBS G2.2 16.01.0213

2 Knorr-Bremse Group │2 Zmiany wizualne Poniższe slajdy pokazują zmiany w obudowie modułu TEBS. Zmiany oznaczono kolorem czerwony i dodatkowo żółtym kółkiem. Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2

3 Knorr-Bremse Group │3 Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2 Wszystkie przyłącza siłowników hamulca roboczego zostały przeniesione do przedniej części modułu Zmiany wizualne

4 Knorr-Bremse Group │4 Przyłącze 42 zostanie przesunięte Moduł TEBS G2.1Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne

5 Knorr-Bremse Group │5 Przyłącze 4 zostanie przesunięte poniżej przyłączy zasilających, a przyłącze znajdujące się w miejscu gdzie było przyłącze 4 pełni funkcję złącza kontrolnego. Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne

6 Knorr-Bremse Group │6 Wszystkie złącza elektryczne zostały przeniesione na jedną stronę modułu. Dlatego w module Standard wystepuje tylko jedna pokrywa przyłączy elektrycznych. Dodatkowo obudowa posiada zmodyfikowane punkty montażowe przewodów elektrycznych. Moduł TEBS G2.1Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne

7 Knorr-Bremse Group │7 Podsumowanie - wszystkie przyłącza pneumatyczne są rozmieszczone w przedniej części modułu - przyłącze 42 zostało przesunięte - przyłącze 4 zostało przesunięte poniżej przyłaczy zasilania - przyłacze 28 (złącze kontrolne) posiada nowe oznaczenie - 29 oraz zostaje przesunięte w miejsce poprzedniego położenia złacza 4 - moduł posiada tylko jedną pokrywę przyłączy elektrycznych ponieważ przyłacza elektryczne zostały przeniesione na jednąstronę - zmodyfikowano punkty montażowe przewodów elektrycznych Zmiany wizualne

8 Knorr-Bremse Group │8 23 43 42 21 22 29 411 12

9 Knorr-Bremse Group │9 Koncepcja złącz typu Deutsch Przyłącza czujników prędkości zostały zastąpione złączami typu Deutsch. Wszystkie przyłącza elektryczne po jednej stronie modułu. Przyłącza modułu TEBS G2.1 Nastąpiła także zmiana funkcji niektórych pinów 12-pinowego przyłacza typu Deutsch. Na kolejnych 5 slajdach przedstawione zostanie kilka typowych schematów. Przyłącza modułu TEBS G2.2

10 Knorr-Bremse Group │10

11 Knorr-Bremse Group │11

12 Knorr-Bremse Group │12

13 Knorr-Bremse Group │13

14 Knorr-Bremse Group │14

15 Knorr-Bremse Group │15

16 Knorr-Bremse Group │16 Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard Moduły TEBS G2.2 wprowadzony został z funkcjami, które mogą zostać aktywowane w TEBS G2/G2.1 poprzez manualne zaktualizowanie oprogramowania. Moduły zostały wprowadzone z numerem kompatybilności - CN1000 (który oferuje taką samą funkcjonalność jak CN504) Co nowego w CN504? Poniższe funkcje są zapewnione w CN 504: 1.Aktywacja podnoszenia osi po prędkości SP. 2.Możliwość odczytu z zewnętrznych czujników ciśnienia 3.SLR – aktywacja świateł stop (Stop Lamp Request) 4.Funkcja bezpieczeństwa dla wywrotek (BLEF) 5.Możliwość zaprogramowania dodatkowej kontroli osi podnoszonej poprzez uruchomienie pedału hamulca w kabinie kierowcy. 6.Możliwość podłączenia TPMS Aktualne moduły TEBS G2/G2.1 Standard nadal będą dostarczane z CN 24. Oznacza to, że dopiero po manualnym zaktualizowaniu powyższe funkcje będą dostępne. TEBS G2.2 będzie posiadał te funkcje automatycznie.

17 Knorr-Bremse Group Dziękuję za uwagę Knorr-Bremse Polska SfN Sp.z o.o. Damian Myszka ul. Piaskowa 4/2 01-067 Warszawa Tel: 22 531 41 73 Tel. kom.: 513 126 840 Fax.: 22 531 41 70 e-Mail: damian.myszka@knorr-bremse.com www.knorr-bremse.com


Pobierz ppt "Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk®"

Podobne prezentacje


Reklamy Google