Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna."— Zapis prezentacji:

1 Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna

2 Czym są Zimowe Igrzyska Olimpijskie? Zimowe Igrzyska Olimpijskie - międzynarodowe zawody sportowe organizowane co 4 lata przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski. Źródło:

3 01 Analiza sytuacji rynkowej

4 Miasta konkurenci Asia : Pekin - Chiny Ałmaty – Kazachstan Europa : Sarajewo – Bosnia i Hercegowina Nicea – France Monachium – Niemcy Oslo – Norwegia Braszów – Rumunia Barcelona – Hiszpania Lwów - Ukraina

5 Projekt organizacji IO 2022 w Polsce Obszar rozgrywania zawodów podzielony został na trzy strefy - Kraków, Zakopane i Jasna na Słowacji. Otwarcie i zamknięcie Igrzysk – stadion piłkarski Wisły Kraków ( 35 tys. Widzów); łyżwiarstwo figurowe i short track –największa w Posce hala widowiskowa – sportowa w Czyżynach; Curling – hala lodowa na Grzegórzkach lub w Oświęcimiu; Łyżwiarstwo szybkie – tor wybudowany na terenie AWFu w Krakowie; Saneczkarstwo – bobsleje – tor wybudowany w Arlamowie lub Myślenice Strefa Kraków

6 Projekt organizacji IO 2022 w Polsce Skoki narciarskie – skocznie Średnia i Duża Krokiew; Biegi narciarskie; Biathlon – strzelnica w Kościelisku - Kirach; Snowboard – stacja narciarska w Jurgowie; Strefa Jasna: Narciarstwo dowolne ; Konkurencje Alpejskie Hokej na lodzie Strefa Zakopane Strefa Jasna

7 0202 Kampania promocyjna

8 Cele kampanii reklamowej Główne cele kampanii reklamowej: 1)Branding Krakowa - jako organizatora Zimowych Igrzysk olimpijskich 2022; 2)Pozyskanie bazy użytkowników – w której skład wchodzą kibice oraz ludzie aktywnie spędzający wolny czas ( profili)

9 Grupa docelowa Lubiący podróże Zainteresowanie akcjami społecznymi Korzystający ze współczesnych mediów Chętni do udziału w konkursach 15+ Kibice Aktywnie spędzający czas

10 0303 Techniki i formy komunikacji

11 Podejście Promocja sponsorów Promocja Polski / Krakowa Wyselekcjonowana baza Sprzedaż biletów Zachęcenie do przyjazdu Konkurs Kampania brandingowa Baza użytkowników

12 Kampania – etap I (konkurs) Nagraj 30s film i pokaż jak kibicujesz swojej reprezentacji. Uwzględnij motyw Polski / Krakowa w swoim video. Wrzuć go na YouTube, publikuj wśród znajomych i zbierz jak najwięcej łapek. POKAŻ JAK KIBICUJESZ! Wygraj:  Bilety na Igrzyska  Nagrody od sponsorów

13 Konkurs – działanie Nagranie filmu Wrzucenie na YT Zgłoszenie do konkursu Promowanie Wygrywa najpopularniejsze video Strona konkursu Landing pageKreacjaPromocjaOptymalizacja

14 Kampania – etap II Baza uczestników Perspektywa krótka Perspektywa długa  Sprzedaż biletów  Zachęcanie do kibicowania  Podążaj za drużyną  Promocja sponsorów  Promocja stron, transmisji, imprez związanych z ZIO  Imprezy sportowe  Promocja sponsorów  Zwiedzanie Krakowa / Polski  Środkowo europejska baza kibiców sportów zimowych…

15 0404 Media plan

16 Kampania banerowa Zasięg: RU Wyświetlania: Capping 2/24 Największe portale Portale tematyczne Retargeting RTB

17 Social Media ProfileReklamy Konkursy wspomagające Angażowanie społeczności Dedykowane akcje sponsorów

18 SEM i SEO Wsparcie wszystkich tematycznych fraz Strategia pozycjonowania przez najważniejsze hasła Wejścia na stronę: miesięcznie

19 Performance i mailing Bazy maillingowe: adresów

20 Digital TV Zasięg: 20mln RU Wyświetlania spotów miesięcznie 30s spoty

21 Budżet – cz.1 LpPozycja 1Kreacja Strona www E Zestaw landing page20.000E Banery graficzne14.000E Profile Social Media10.000E Spoty Video28.000E Serwery, prowadzenie, administracja 6x10.000E = E

22 Budżet – cz.2 LpPozycja 2Kampania banerowa Największe portale CPM x 15E = E Kampania retargetowana Grupy tematyczne 3Social Media Reklama6 x E = E Prowadzenie6 x E = E

23 Budżet – cz.3 LpPozycja 4Digital TVYouTube, Daillimotion6x95.000E = E 5PerformanceSieci afiliacyjne Mailling Kampanie leadowe Marketing efektywny Reklamy kontekstowe 6 x = E 6SEO / SEM6x88.000E= E

24 Budżet – podsumowanie Pozycja Suma netto E Podatek E Suma brutto E

25 Narzędzia AdCarouselSEOmozMajestic SEOCognitive SEO AdReportAdspert Audience Buying Brand24 Cat Napoleon Google Analytics Megapanel PBI / Gemius MillwardBrown TGI Upcast SocialXamine

26 Wskaźniki LpPozycja 1CTRilość wejść / ilości wyświetleń 2Zaangażowanie videoilość pełnych wyświetleń reklamy / suma wyświetleń 3Skuteczność newsletterailość wejść na stronę / liczba prawidłowo wysłanych maili 4Zaangażowanie fanpageilość aktywnych użytkowników / wszyscy lubiący nasze profile 5Skuteczność promocjiilość użytkowników zaangażowanych / ilość użytkowników odwiedzających stronę

27 0505 Nasze propozycje kreacyjne

28 Wizualizacja logotypu

29 Wizualizacja strony konkursu

30 Bibliografia wiele-obie,1, ,wiadomosc.html Dodatkowo materiały od firm: Polska Kompania Reklamowa AdTiger ArboInteractive K2 Media

31


Pobierz ppt "Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna."

Podobne prezentacje


Reklamy Google