Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET"— Zapis prezentacji:

1 Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
beauty network Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET

2 Kobiety w internecie Rodzina Praca Zdrowie Wykształcenie Duży budżet
Zakupy Promocje Katalogi wysyłkowe Rodzina Zdrowie Praca Promocje Zakupy Marka Jakość Rozrywka Kultura Rozrywka Źródło:

3 Słaba płeć? Wśród użytkowników internetu dominują kobiety – stanowią 53% całkowitej liczby internautów! Źródło:

4 Jak kobiety używają Internetu
korzysta z internetu codziennie zarządza swoimi finansami w sieci robi zakupy w internecie Źródło:

5 Kto tak naprawdę podejmuje decyzje zakupowe?
Czyli kobiety decydują nie tylko o zakupie produktów dla kobiet? Źródło:

6 Jakich informacji kobiety szukają w Internecie?
Ponad 50% internautek spodziewa się znaleźć w sieci informacje o trendach, modzie, urodzie i zdrowiu Źródło:

7 Co jeszcze wiemy o kobietach w sieci?
64% zamierza poszukiwać okazji cenowych kobiety chętnie korzystają z promocji i biorą udział w konkursach 46%  z nich zwraca uwagę na reklamy akcji oferujących promocje i obniżki cen! 59% chce korzystać z internetu w celach rozrywkowych Źródło:

8 Wiemy czego szukają kobiety w Internecie i wychodzimy naprzeciw ich potrzebom

9 Co warto wiedzieć o beauty network
beauty network to przede wszystkim: Sieć tematyczna docierająca do kobiet kampanie w internecie Zasięg: ponad 9 mln użytkowników Markowe serwisy internetowe Kampanie szyte na miarę Niestandardowe rozwiązania Kampanie crossmediowe - łączące internet i ambient Elastyczność Zrozumienie potrzeb użytkowniczek i oczekiwań Klientów

10 Nasi wydawcy Wydawców, z którymi współpracujemy charakteryzuje:
Duża rozpoznawalność wśród użytkowniczek Prestiż Wysoka jakość treści na stronie Profesjonalny zespół redaktorów do dyspozycji Klienta Gotowość do pomocy w kampaniach niestandardowych Wsparcie redakcyjne

11 Co oferujemy? Artykuł sponsorowany Pakiety tematyczne
Targetowanie behawioralne Reklama intekstowa Reklama crossmediowa Pakiety tematyczne Stała obecność Branding serwisu lub sekcji Akcje niestandardowe Mailing/ newsletter Artykuł sponsorowany

12 Pakiety tematyczne Ofertujemy pakiety tematyczne umożliwiające naszym reklamodawcom dotarcie do różnych grup kobiet, nawet tych trudniejszych do uchwycenia o mocno sprecyzowanych zainteresowaniach ZALETY: Dotarcie do różnych grup kobiet Indywidualne działania w obrębie wybranej tematyki Nadanie selektywnego charakteru marki

13 OFERTA – pakiety tematyczne
Moda Młode kobiety zainteresowane trendami w modzie, szukające porad i inspiracji Uroda użytkowniczki zainteresowane poradami jak dbać o urodę i dobrze wyglądać. Lifestyle aktywne użytkowniczki poszukujące własnego stylu, zainteresowane unikalnymi, ekskluzywnymi produktami, ceniących wygodę i luksus. Dziecko obecne i przyszłe mamy, kobiety szukające wszelkich informacji związanych z ciążą, porodem, zdrowiem, pielęgnacją siebie i dziecka Kulinaria użytkowniczki gotujące profesjonalnie lub amatorsko, dzielące się swoimi przepisami i doświadczeniami, szukające porad i inspiracji.

14 OFERTA – pakiety tematyczne
Zakupy aktywne kobiety które uwielbiają zakupy, chcą być na bieżąco z informacjami o sklepach, ofertach i promocjach. Zdrowie kobiety, którym zależy na dbaniu o zdrowie swoje i swoich rodzin, zainteresowane produktami pielęgnacyjnymi, dietami, ćwiczeniami, etc. Business Woman bardzo aktywne kobiety żyjące i odnoszące sukcesy w świecie businessu. Tę grupę charakteryzuje stały brak czasu i wysokie lub bardzo wysokie zarobki. Nastolatka młode, energiczne dziewczyny, zainteresowane wszystkim tym, co jest modne i atrakcyjne, lubiące rozrywkę.

15 Stała obecność W tym modelu emisyjnym oferujemy kampanie na określoną ilość czasu (tydzień, dwa tygodnie, miesiąc) na wybranej witrynie lub w określonej sekcji witryny. ZALETY: Efekt wizerunkowy Dotarcie do 100% użytkowników Obecność na 100% odsłon wybranego serwisu

16 Branding serwisu lub sekcji
Reklama wizerunkowa integrująca ze sobą co najmniej dwie formy reklamowe. Dzięki dużej widoczności i dopasowaniu do charakteru serwisu, przykuwa uwagę użytkownika i buduję świadomość reklamowanej marki. ZALETY: Efekt wizerunkowy Wzmocnienie świadomości marki Otoczenie treścią wysokiej jakości kontentem

17 Akcja niestandardowa Jesteśmy w stanie zaplanować, przygotować
i zrealizować dla naszych Klientów ciekawe akcje niestandardowe, m.in. konkursy czy testy konsumenckie. Oferujemy również kampanie crossmediowe, łączące internet i outdoor. ZALETY: Zaangażowanie użytkowników Wzrost świadomości marki Zwiększenie lojalności wobec marki

18 Mailing/ newsletter Witryny z którymi współpracujemy posiadają swoje bazy użytkowników. Użytkownicy zapisując się do takiej bazy chcą otrzymywać informacje wysyłane przez witrynę. Wysyłka mailingu lub newslettera zapewnia dotarcie bezpośrednio do użytkownika, na jego skrzynkę mailową. ZALETY: Dotarcie bezpośrednio do użytkownika Użytkownik ma możliwość powrotu do treści reklamowej w dowolnym momencie Możliwość targetowania wg wielu kryteriów

19 Targetowanie behawioralne
Dzięki predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom dotarcie do użytkowniczek o określonych zainteresowaniach, na podstawie ich zachowania w sieci. ZALETY: Kampanie emitowane są jedynie internautom spełniającym ściśle określone kryteria Użytkownicy otrzymują reklamę dopasowaną do ich oczekiwań i zainteresowań.

20 Reklama intekstowa Ten rodzaj reklamy działa na zasadzie podkreślenia słów kluczowych w artykule. W momencie gdy kursor myszki najeżdża na dane słowo następuje wyświetlenie dymka reklamowego. Oferujemy reklamę intekstową na witrynach o tematyce kobiecej należących do sieci ARBOnetwork. ZALETY: Idealne uzupełnienie kampanii Wykorzystanie słów kluczowych Nieintruzywna forma przekazu

21 Artykuł sponsorowany Na większości naszych serwisów jest możliwość zamieszczenia artykułów sponsorowanych, promowanych na Stronie Głównej, ROSie serwisu lub w wybranych sekcjach tematycznych. Część serwisów jest w stanie również zapewnić wsparcie redakcyjne dla Klientów. ZALETY: Duża wartość edukacyjna Wzbudza lojalność użytkowników Pozytywne skojarzenia z marką

22 Zapraszamy do współpracy
beauty network Duży zasięg Premiowe witryny Kampanie szyte na miarę Profesjonalna obsługa Zróżnicowana oferta Zapraszamy do współpracy

23 Maria Wnuk


Pobierz ppt "Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET"

Podobne prezentacje


Reklamy Google