Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMieczysława Gzyl Został zmieniony 10 lat temu
1
Młodzież w Niemczech - cele życiowe, ambicje i zachowania społeczne
Obrazy młodej Europy KRAKÓW KWIETNIA 2006 Karina Rafińska Małgorzata Piątek KNSG UKW Bydgoszcz
2
Chaos wartości? Generacja-fun? Oportunizm? Konsumpcja? Hedonizm?
3
Miłość Przyjaźń Rodzina Uczciwość Wierność Zdrowie Wykształcenie
4
Najpopularniejsze uczelnie
Berlin Bonn Heidelberg Monachium Freiburg
5
Moda na studia – szansa na sukces?
czas na poważną naukę... kolejny etap... K a r i e r a słodkie marzenia o rodzinie...
6
W poszukiwaniu autorytetu...
7
Wcale nie tak daleko od Boga...
Światowy Dzień Młodzieży w Kolonii 2005
8
... internet, muzyka, kluby, koncerty
A w czasie wolnym... ... internet, muzyka, kluby, koncerty
10
„Nie interesuję się polityką, bo ona nie jest cool”
Młodzi preferują spontaniczne formy aktywności społecznej Greenpeace
11
Demonstracje studentów
w Berlinie 2006
12
Źródła: Das online Familienhandbuch Ankieta Timescout Magazyn Focus Ankieta „Generation 05” Wystawa ‘jung.de” o młodzieży Tygodnik „die Zeit” „Datenreport 2002” – bpb – badania związkowego urzędu statystycznego, Bonn 2002
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.