Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

© 2010 Snow PR – Events & Communications

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "© 2010 Snow PR – Events & Communications"— Zapis prezentacji:

1 © 2010 Snow PR – Events & Communications

2 Agenda Highlights Data i Miejsce Wizualizacja Sport Dodatkowe atrakcje
Komunikacja i PR Partnerzy Oferta Organizatorzy Kontakt

3 Highlights Największa impreza snowboardowa w Polsce
Pierwszy prawdziwe międzynarodowy event Big Air Impreza w światowym cyklu Ticket To Ride (TTR) Absolutna czołówka krajowych zawodników Snowboardowe gwiazdy z teamu Quiksilver Znakomici zagraniczni riderzy Najlepszy stok w Zakopanem Pierwszy weekend ferii warszawskich Największa skocznia w Polsce Pula nagród w wysokości USD Nocne finały Koncert Roxy Rail Jam dla dziewczyn

4 Data i Miejsce 12 Luty 2011 (sobota) Pierwszy dzień ferii mazowieckich
Zakopane - stok Harenda

5 Wizualizacja

6 Wizualizacja

7 Wizualizacja

8 Sport - Konkurencje Quiksilver Big Air - akrobacje na dużej skoczni
Roxy Rails - widowiskowe przejazdy po poręczach

9 Sport - TTR Ticket To Ride - to największy cykl imprez snowboardowych na świecie. Quiksilver Snow Session to pierwszy w historii event w Polsce, który został włączony do TTR. Dzięki temu zawodnicy startujący w zawodach zbierają punkty w walce o tytuł najlepszego snowboardzisty na świecie. Quiksilver Snow Session zyskał od razu status eventu 2 gwiazdkowego (w skali o 1 do 6 gwiazdek), co czyni event atrakcyjnym dla wielu światowych zawodników walczących o punkty w klasyfikacji generalnej TTR. Kilka faktów o TTR Założycielem TTR jest Terje Haakonsen, legenda snowboardingu Cykl wystartował w roku 2002 Liczba zawodników sklasyfikowanych w TTR Ilość eventów w sezonie 2010/ (USA ,Europa, Chiny, Nowa Zelandia) Strona internetowa -

10 Sport - Zawodnicy Liczba uczestników eventu BIG AIR to 32 osoby - w tym 24 zaproszonych zawodników (lista poniżej) oraz 8 zawodników z dzikimi kartami z porannych kwalifikacji (dopuszczamy max 24 osoby do kwalifikacji - wg kolejności zgłoszeń). Rekomendowana lista krajowych zawodników do zaproszenia na event - 10 osób: Michal Ligocki Wojtek Pajak Wojtek Pawlusiak Jakub Honcz Marek Sasiadek Tomek Wolak Andrzej Jekot Nikodem Franczak Maciej Migacz Michal Alster Quiksilver TEAM Europe - 4 osoby. Zaproszeni goście z zagranicy - 10 osób.

11 Sport - Program eventu Piatek 11.02.2011
Oficjalny trening Big Air & Rails - TBC Sobota 10.00 – Oficjalny trening Big Air (Dzikie Karty & Rails) Kwalifikacje - Dzikie karty Big Air - 24 zawodników Roxy Rail Jam - Warm Up Session Oficjalny trening Big Air (Zaproszeni zawodnicy) 14.00 – Eliminacje Big Air - 32 zawodników Roxy Rail Jam - Finały 16.15 – Półfinały Big Air 16 zawodników Przerwa techniczna Warm up round Finały - 8 zawodników Pokazy Freeski (kilku zaproszonych riderów) Dekoracja zwycięzców Koncert

12 Sport - Format zawodów Zwycięzcy Zaproszeni zawodnicy Dzikie karty
Eliminacje 1 miejsce Kwalifikacje - 24 2 miejsce 3 miejsce 4 miejsce Półfinał - 16 4 skoki / suma 3 Finał - 8 Dzikie karty - 8 2 skoki / lepszy 3 skoki / suma 2 Awans do zawodów Zaproszeni zawodnicy Dzikie karty

13 Sport - Nocne finaly Kulminacyjnym punktem części sportowej będą nocne finały Big Air. Specjalnie podświetlona skocznia, dynamiczna muzyka oraz wyjątkowe umiejętności finalistów gwarantują prawdziwy show.

14 Sport - roxy rail jam ROXY RAIL JAM to wydarzenie towarzyszące zawodom Big Air. Ten przeznaczony tylko dla dziewczyn event zostanie rozegrany na specjalnie przygotowanym torze railowym ROXY. Najlepsze krajowe i zagraniczne snowboardzistki będą rywalizowały na kilku przeszkodach ustawionych tuż obok głównej skoczni Big Air. ROXY RAIL JAM rozgrywany jest na zasadzie godzinnego JAM SESSION, w czasie którego zawodniczki mogą wykonać dowolną liczbę przejazdów. Sędziowie wyłonią pierwszą 4 zawodniczek.

15 Dodatkowe atrakcje Dodatkowe atrakcje towarzyszące eventowi:
Koncert - Live Music Pokaz mody - QUIK & ROXY VJ - projekcje filmów na zwenątrz Filmy snowboardowe wewnątrz na TV Konkursy dla publiczności zgromadzonej na stoku Harenda Konkursy dla intrenautów na stronie eventu oraz na Facebooku Weekednowy wyjazd na zawody do Zakopanego z Zero Gravity

16 Komunikacja - Grupy docelowe
Zawodnicy: średni wiek:  lat liderzy opinii w swoich środowiskach cała Polska oraz kraje europejskie otwarci na nowości technologiczne, aktywni, podróżujący podążający za modą Publiczność: general public Harenda – najlepszy stok w Zakopanem przyciąga wielu narciarzy i snowboardzistów turyści, obozy sportowe, białe szkoły średni wiek: od 6 do 65 r.ż otwarci na nowości, entuzjaści sportów zimowych Media: dziennikarze akredytowani na event media regionalne i ogólnopolskie media zagraniczne

17 Komunikacja - Patronaty
Patroni Medialni Core Media web - 360mag.pl, freestyle.pl print - MDS Snowboard, HIRO radio - Planeta FM VIVA MainStream Media web - onet.pl print - LOGO, Gazeta Krakowska, Tygodnik Podhalański, radio - Radio ZET TV - TBC

18 Komunikacja - Dzialania reklamowe
Reklama w magazynach patronackich Reklama w mediach internetowych Reklama na Facebook’u Reklama w 13 sklepach firmowych Quiksilver Konkurs radiowy wspierający komunikację zawodów - antena Planety FM Współpraca z Biurem Promocji Zakopanego Plakaty – 1000 szt. Szczegółowy plan promocji – październik 2010

19 Komunikacja - Dzialania PR
Działania komunikacyjne prowadzi agencja SNOW PR Informacje dla mediów w języku polskim i angielskim Okres trwania kampanii PR: listopad 2010 – luty 2011 Komunikacja skierowana do mediów: środowiskowych - tematyka snowboardowa sportowych i ogólnoinformacyjnych regionalnych lifestyle’owych młodzieżowych Współpraca z najważniejszymi zagranicznymi portalami i magazynami snowboardowymi: method mag, pleasure, onboard, huck, playboard, whiteout, boardlife, freeride, free magazine...

20 Komunikacja - E-PR i Social Media
Współpraca z portalem Aktywność na forach snowboardowych Krótkie filmiki wirusowe -

21 Partnerzy Biuro Promocji Zakopanego Urząd Miasta Zakopanego

22 Oferta - Dlaczego warto?
Quiksilver Snow Session to pierwszy w Polsce event TTR o randze dwóch gwiazdek. Przewidywana konstrukcja skoczni stawia wydarzenie w pierwszym rzędzie imprez organizowanych w tej części Europy. Doskonała atmosfera stolicy Tatr oraz wysoka pula nagród zapewne skusi wielu zagranicznych zawodników, aby przybyć i przy okazji powalczyć o prestiżowe i cenne punkty TTR. O tym evencie będzie się mówiło dłużej, niż śnieg leży w górach. Pozycjonowanie marki w świecie sportów akcji nadaje marce nowy lifestylowy wizerunek. Wiarygoność naszej imprezy budują stojące za nią marki: Quiksilver i Roxy - globalni liderzy na rynku “Action Sports”.

23 Pakiety sponsorskie - QUIKSILVER SNOW SESSION 2011
Oferta - Pakiety sponsorskie Pakiety sponsorskie - QUIKSILVER SNOW SESSION 2011 Sponsor co-tytularny Sponsor Główny Partner prawo do używania tytułu: Sponsor Tytularny nazwa sponsora w nazwie i logotypie zawodów v bannery w strefie dla publiczności (na siatkach grodzących) - rozmiar max 3m x1m 6 4 2 bannery na skoczni - rozmiar max 2m x 1m banner lub inny nośnik reklamy w biurze zawodów 1 flagi na starcie i wzdłuż najazdu na skocznię flagi przy skoczni flagi w okolicach mety brama pneumatyczna balon reklamowy w strefie dla publiczności namiot / stoisko promocyjne sponsora w strefie dla publiczności logotyp na przeszkodach w snowparku logotyp na ściance podczas rozdania nagród logotyp na czekach dla zwycięzców logotyp na koszulkach startowych nagrody dla zwycięzców udział przedstawiciela sponsora w ceremonii dekoracji zwycięzców logotyp na plakatach sztuk logotyp na ulotkach sztuk logotyp na identyfikatorach sztuk logotyp na zaproszeniach i podziękowaniach sztuk logotyp na bannerach w Zakopanem - 2 sztuki - rozmiar 6m x 1m możliwość działań marketingowych w czasie imprezy sampling materiałów reklamowych do materiałów prasowych sztuk sampling materiałów reklamowych do pakietów startowych - 60 sztuk dodatkowe konkursy dla publiczności z nagrodami sponsora wielokrotne wymienienie nazwy sponsora podczas imprezy - spiker logotyp na stronie internetowej zawodów w zakładce sponsorzy logotyp na stronie internetowej zawodów w zakładce partnerzy logotyp sponsora w materiałach prasowych nazwa sponsora w materiałach prasowych informacja prasowa o podpisaniu umowy product placement w materiale video z imprezy logotyp na planszy sponsorskiej w materiale video z imprezy przekazanie zdjęć z imprezy - zrobionych pod sponsora 20 10 5 Wartość świadczeń w pakiecie: PLN netto PLN netto 5.000 PLN netto

24 Oferta - przykladowe Opcje brandingu
Flagi Litery układane w logo sponsora Auto pod skocznią Banner na skoczni Lekkie mobilne płotki Balon i Brama - dmuchane Namiot sponsora Lekkie mobilne kostki Inne formy do uzgodnienia

25 Organizatorzy Koncept Snow PR – Events & Communications powstał 8 lat temu z pasji do gór i miłości do sportów śnieżnych. Od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze działania na wszelkich płaszczyznach związanych z aktywnym stylem życia. Poszukujemy nowych dróg komunikacji, kreujemy niecodzienne wydarzenia sportowe, odkrywamy niepoznane dotąd obszary w branży i skutecznie je eksplorujemy. Innowacyjne pomysły oraz wieloletnie doświadczenie pozwalają nam wybiegać w przyszłość i zawsze być o krok dalej niż nasi naśladowcy. 360mag.pl to inicjatywa podjęta przez środowisko dla środowiska. Redakcja portalu 360mag.pl to zawodnicy, fotografowie, filmowcy od wielu lat tworzący polska scenę snowboardingu i skateboardingu. Taki właśnie skład gwarantował wiarygodne źródło informacji, tym samym stał się najbardziej opiniotwórczym medium poruszającym temat deskorolki i snowboardu w Polsce. Mimo krórkiego istnienia na rynku, takie firmy jak RedBull, Quiksilver, Nike, Electronic Arts, Braun, Burton, DC czy Disney XD wybierały nas na swoich partnerów w snowboardowych i deskorolkowych projektach. Dlaczego to robimy ? Chcemy dać skateboardingowi i snowboardingowi to, co one dały nam.

26 Organizatorzy Wiodoąca marka “sportów akcji” w Europie. Lider na rynku polskim. Marka założona w 1969 roku w Australii kojarzona z Surfingiem, Snowboardem oraz Skateboardingiem. Ikonami marki są m.i: Tony Howk, Kelly Slater i Travis Rise. Roxy - młodsza siostra marki Quiksilver. Absolutny lider w świecie “sportów akcji”. Marka kojarzona jest z Surfingiem i Snowboardem oraz Muzyką. Ambasadorem marki ROXY jest mistrzyni Olimpijska z Vancouver Thora Bright

27 Kontakt Organizatorzy
Andrzej Lesiewski - tel Rafał Wielgus - tel Quiksilver Polska SNOW PR Events & Communications ul. Pod Kopcem 52 Warszawa NIP: Biuro: ul. Bracka 22/15a Warszawa


Pobierz ppt "© 2010 Snow PR – Events & Communications"

Podobne prezentacje


Reklamy Google