Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA."— Zapis prezentacji:

1 UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA W PODSTAWÓWCE SPOSOBY NA CIEKAWĄ LEKCJĘ mgr Joanna Palińska

2 „POWIESZ – ZAPOMNĘ, POKAŻESZ – ZAPAMIĘTAM, PRZEŻYJĘ, DOŚWIADCZĘ – ZROZUMIEM.” Konfucjusz (551–479 p.n.e.) – chiński filozof i myśliciel

3 Reklama, zapowiedź strony

4 W trakcie warsztatów zaprezentuję sposoby na zaciekawienie uczniów matematyką  różne metody pracy,  różne formy pracy,  sposoby na wprowadzenie do tematu oraz podsumowanie lekcji,  zabawy ruchowe i przerywniki zajęć,  technologia na lekcjach: interaktywne gry, zadania i testy.

5 ZABAWY RUCHOWE I PRZERYWNIKI ZAJĘĆ

6 ZABAWA BUM ZAPRZASZAM DO ZABAWY USTAWIAMY SIĘ W KRĄG

7 Ile zapamiętujemy? 10% - z tego, co słyszymy, 20% - z tego, co widzimy, 40% - z tego, o czym rozmawiamy, 90% - z tego, co robimy.

8 METODY PRACY DZIAŁANIA PRAKTYCZNE 1 PRACA W GRUPACH 2 BURZA MÓZGÓW 3 REALIZUJEMY POJEKTY 4

9 DZIAŁANIA PRAKTYCZNE WYCINAMY SKŁADAMY MIERZYMY KLEIMY POKAZUJEMY DOTYKAMY LEKCJE W TERENIE CIEKAWE SPOTKANIA

10 PRACA W GRUPACH Sposoby podziału uczniów na grupy. Przykłady pracy w grupach.

11 Sztafeta zadaniowa

12 BURZA MÓZGÓW

13 Burza mózgów WIELE POMYSŁÓWPROPOZYCJE DYSKUSJE RÓŻNE SPOSOBY

14 REALIZUJEMY PROJEKTY

15 Realizujemy projekty ZŁUDZENIA OPTYCZNE I ILUZJE MATEMATYCZE MATEMATYKA I ZDROWE ODŻYWIANIE

16 ZABAWY RUCHOWE I PRZERYWNIKI ZAJĘĆ

17 GŁUCHY TELEFON

18 FORMY PRACY INDYWIDUALNIE 1 PARY 2 GRUPY 3 CAŁA KLASA 4

19 KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRACY W GRUPACH -rozwija wiarę we własne możliwości, -umożliwia wzajemne uczenie się uczniów, -daje możliwość dzielenia się pomysłami i doświadczeniami, -kształci umiejętności współpracy i współdziałania, -uczy tolerancji, życzliwości, uwrażliwia na innych, -zwiększa odpowiedzialność za siebie i innych, -uczy przestrzegania przyjętych zasad.

20 POWOLNY WYŚCIG

21 TECHNOLOGIA NA LEKCJACH

22 www.jigsawplanet.comwww.voki.com www.youtube.com www.memy.pl WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ

23 TECHNOLOGIA NA MATEMATYCE

24 ZAGRAMY W QUIZIZZ

25 PRZYGODA Z TABLETAMI II miejsce w konkursie „Szkoła na czasie, e-podręczniki w klasie!”

26 ZAPRASZAM NA MATEMATYKĘ W PODSTAWÓWCE

27 PODSUMOWANIE http://www.triventy.com/preview/5913 triv.in5913

28 UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ mgr Joanna Palińska www.matematykawpodstawowce.pl


Pobierz ppt "UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google