Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt STRUKTURA 1. Opis wybranej ścieżki rozwoju zawodowego

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt STRUKTURA 1. Opis wybranej ścieżki rozwoju zawodowego"— Zapis prezentacji:

1

2 Projekt STRUKTURA 1. Opis wybranej ścieżki rozwoju zawodowego
2. Ocena atrakcyjności ścieżki 3. Określenie wymagań wobec kandydatów do ścieżki zawodowej 4. Plan rozwoju wiedzy Lista książek Lista czasopism Lista źródeł on-line Analiza programu studiów 5. Plan rozwoju umiejętności Lista najbardziej pożądanych umiejętności Program rozwoju 3 z nich 6. Plan rozwoju kontaktów Określenie celów (osoby / grupy osób) Plan aktywności

3 Projekt ZADANIE GRUPOWE
Wywiad z reprezentantem ścieżki Znajdźcie osobę, która reprezentuje ścieżkę, którą wybraliście Przeprowadźcie z nią 30-minutowy wywiad dotyczący ich pracy Okazja do potwierdzenia lub rozszerzenia dotychczas zebranej wiedzy o ścieżce Ćwiczenie z networkingu Namiary do reprezentanta ścieżki + potwierdzenie przeprowadzenia wywiadu (zdjęcie, nagranie, podpis) Efekt: raport ze spotkania Termin: 17 grudnia 2015, 20.00

4 6 Zarządzanie czasem system / GTD

5 Cele / priorytety / plany Motywacja / prokrastynacja Techniki / systemy / nawyki

6 Getting Things Done GTD

7

8 Jeden, zaufany system GTD sugeruje prowadzenie jednego, zaufanego systemu list zadań do wykonania

9 Notowanie wszystkiego
Idea jest jak dla kalendarza – sprawdzając swoją dostępność w dowolnym terminie nawet nie zastanawiam się, co kiedy robię – sprawdzam kalendarz. Tak samo można zarządzać listą zadań do wykonania. Korzyści: - umysł nie jest w stanie kontrolować naraz zbyt wielu elementów. Dobry system listy zadań może zawierać bardzo wiele elementów, nic nie wypada z głowy - zadania do wykonania nie zaśmiecają umysłu – jeśli dysponuje się jednym, zaufanym systemem spraw do załatwienia / rzeczy do zrobienia – umysł nie musi koncentrować się na próbie pamiętania o zobowiązaniach

10 Następna akcja Każdy projekt powinien mieć ustalone następne działanie, które może popchnąc projekt do przodu.

11 Konteksty Mogę odfiltrować listę zadań do wykonania tylko do tych, które mogę wykonać w konkretnym kontekście (miejscu / kontaktu z konkretną osobą)

12 Proces Sercem GTD jest proces zarządzania nowymi, stale pojawiającymi się zadaniami

13 Sprawy Śmieci Coś do zrobienia? Nie Kiedyś / może Tak Archiwum Tak
Wiele etapów? Cel, wynik Nie Cały proces – najlepiej opisany przez Allena w książce Plan projektu Odłóż Deleguj ZRÓB TERAZ

14 Śmieci Kiedyś / może Archiwum Plan projektu Deleguj Odłóż ZRÓB TERAZ
Końcówki – gdzie mogą trafić nowe sprawy Plan projektu Odłóż Deleguj ZRÓB TERAZ

15 Plan projektu Kiedyś / może Archiwum Kalendarz Tickler file Deleguj
W sumie końcówki składają się na systemy, które powinno się utrzymywać, aby panować nad wszystkim. U mnie, Nirvana obsługuje: - Plany projektów - Listy kiedyś może - Listę delegowanych spraw - Tickler files Evernote obsługuje: - Archiwum Mój kalendarz to Google Calendar

16 Debata

17 Debata Łódź – komunikacja zbiorowa na tak, czy na nie?

18 Porządek debaty Wystąpienie wstępne drużyny A Wystąpienie wstępne drużyny B Pytania drużyny A do B Pytania drużyny B do A Pytania WIDZÓW do B Pytania WIDZÓW do A Podsumowanie B Podsumowanie A Podsumowanie WIDZÓW

19 Zasady Wystąpienia GRUP TAK NIE oraz WIDZÓW mogą być prowadzone przez dowolną osobę / osoby z grupy (nie ma obowiązku występowania) Ocena debaty (punkty do zaliczenia) przyznawana jest wszystkim zaangażowanym w dyskusje członkom zespołu na jednakowym dla zespołu poziomie Debata prowadzona jest w ustrukturalizowany sposób. Głos jest przyznany określonemu zespołowi, pozostali uczestnicy debaty nie wchodzą w słowo Czas jest pilnowany przez jedną osobę spoza wszystkich zespołów biorących udział w debacie. Pamiętajcie, dyskusja opiera się na argumentach, zachowuje podstawowe zasady kultury

20 Organizacja Losowanie drużyn Głosowanie publiczności
Losowanie kolejności Czas drużyn na przygotowanie [10 min]

21 Czas na przygotowanie 10 min

22 Wystąpienie wstępne drużyny A
3 min

23 Wystąpienie wstępne drużyny B
3 min

24 Czas na przygotowanie 5 min

25 Pytania drużyny A do B (maksymalnie 3 pytania)
1+5 min

26 Pytania drużyny B do A (maksymalnie 3 pytania)
1+5 min

27 Czas na przygotowanie 5 min

28 Pytania WIDZÓW do B (1 pytanie / zespół)
[1+3 minuty] * liczba zespołów WIDZÓW

29 Pytania WIDZÓW do A (1 pytanie / zespół)
[1+3 minuty] * liczba zespołów WIDZÓW

30 Czas na przygotowanie 5 min

31 Podsumowanie B 3 min

32 Podsumowanie A 3 min

33 [3 minuty] * liczba zespołów WIDZÓW
Podsumowanie WIDZÓW [3 minuty] * liczba zespołów WIDZÓW

34 Głosowanie publiczności

35 Podsumowanie debaty

36


Pobierz ppt "Projekt STRUKTURA 1. Opis wybranej ścieżki rozwoju zawodowego"

Podobne prezentacje


Reklamy Google