Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SLAJD 1 WWW.SPECJAL.COM.PL. SLAJD 2 WWW.SPECJAL.COM.PL Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SLAJD 1 WWW.SPECJAL.COM.PL. SLAJD 2 WWW.SPECJAL.COM.PL Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU."— Zapis prezentacji:

1 SLAJD 1 WWW.SPECJAL.COM.PL

2 SLAJD 2 WWW.SPECJAL.COM.PL Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU

3 SLAJD 3 WWW.SPECJAL.COM.PL Stabilność 25 LAT DOŚWIADCZENIA TRAFNE DECYZJE BIZNESOWE WYSOKI KAPITAŁ ZAKŁADOWY I AKCYJNY SPÓŁEK SPECJAŁ 115 050 000 zł NASZ SKLEP 52 251 250 zł WYPRACOWANY ZYSK W CAŁOŚCI PRZEKAZYWANY NA INWESTYCJE RENTOWNOŚĆ

4 SLAJD 4 WWW.SPECJAL.COM.PL WARTOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO make video

5 SLAJD 5 WWW.SPECJAL.COM.PL 100 % POLSKA FIRMA

6 SLAJD 6 WWW.SPECJAL.COM.PL

7 SLAJD 7 WWW.SPECJAL.COM.PL Konsekwencja działania oraz systematyczne inwestycje

8 SLAJD 8 WWW.SPECJAL.COM.PL Konsekwencja działania BRANŻA MEDYCZNA OCHRONA SPECJAŁ BRANŻA OCHRONIARSKA oraz systematyczne inwestycje BRANŻA FINANSOWA 1999 HURT I DETAL MEDYCZNY CEZAL RZESZÓW 2004 HURT I DETAL MEDYCZNY CEZAL ŚLĄSKI 1995 2009 2006 PPU ARMA KROSNO OCHRONA MAGNUM RZESZÓW SPECJAŁ FINANSE 2014

9 SLAJD 9 WWW.SPECJAL.COM.PL Zasoby ludzkie NAJWAŻNIEJSZĄ WARTOŚCIĄ W FIRMIE SĄ JEJ PRACOWNICY ZATRUDNIAMY PONAD 4000 OSÓB JESTEŚMY ZPCHR (niższe koszty) STABILNA, DOŚWIADCZONA ZAŁOGA

10 SLAJD 10 WWW.SPECJAL.COM.PL Dzięki nim jesteśmy na drodze dynamicznego wzrostu

11 SLAJD 11 WWW.SPECJAL.COM.PL Sprzedaż GK Specjał

12 SLAJD 12 WWW.SPECJAL.COM.PL Plan 10 000 sklepów franczyzowych na koniec 2017 r. 1 500 w twardej franczyzie

13 SLAJD 13 WWW.SPECJAL.COM.PL Wysokie pozycje w rankingach polskich i międzynarodowych

14 SLAJD 14 WWW.SPECJAL.COM.PL Modernizacja i usieciowienie małych sklepów Nieuniknionym i nieodwracalnym trendem w handlu drobno powierzchniowym jest jego modernizacja i usieciowienie Liczba sklepów w kanale tradycyjnym [`000] 6,5% 14,5% -10,03% -12,7% CAGR `12 -`18 Systematycznie maleje ilość sklepów niezrzeszonych Sklepy zrzeszone w sieciach zajmują coraz większą część rynku Źródło: Roland Berger -4,6%-2,8% CAGR `07 -`12

15 SLAJD 15 WWW.SPECJAL.COM.PL Formaty sklepów w sieci Nasz Sklep i LD Holding w liczbach TOP express 1888 2553 379

16 SLAJD 16 WWW.SPECJAL.COM.PL Pracownicy w sieci NS i LD Holding 48 koordynatorów + 8 kierowników regionalnych 28 koordynatorów + 9 kierowników regionalnych

17 SLAJD 17 WWW.SPECJAL.COM.PL Wsparcie w zakresie marketingu Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna Planogramy Uniwersytet Przedsiębiorczości

18 SLAJD 18 WWW.SPECJAL.COM.PL Programy lojalnościowe Atrakcyjna pozycja w ofercie dla konsumentów Punkty przyznawane są za zakupy i zamieniane na atrakcyjne nagrody Klienci zbierają punkty za zakupy na kwotę minimum 20 zł Wyróżnienie dla lojalnych klientów Uzbierane punkty wymieniane są na nagrody rzeczowe

19 SLAJD 19 WWW.SPECJAL.COM.PL 500 SKLEPÓW posiada twardą deklarację uczestnictwa w pakiecie startowym z produktami producentów Akcję kierujemy do 4820 SKLEPÓW

20 SLAJD 20 WWW.SPECJAL.COM.PL Tworzymy dla naszych Franczyzobiorców i ich pracowników system szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych by zapewnić: Dostęp do wiedzy i doświadczeń ekspertów rynku FMCG Budowanie przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG Generowanie godziwych zysków

21 SLAJD 21 WWW.SPECJAL.COM.PL

22 SLAJD 22 WWW.SPECJAL.COM.PL Partner dostarczający asortyment zaspokajający potrzeby sklepu Asortyment regionalny Asortyment ogólnopolski

23 SLAJD 23 WWW.SPECJAL.COM.PL Strategia rozwoju GK Specjał Jak chcemy osiągnąć zamierzone cele? Rozwój organiczny oraz przejęcia Synergia NASZ SKLEP i LD HOLDING Przejęcia sieci detalicznych oraz franczyzowych Inwestycje w twardą franczyzę

24 SLAJD 24 WWW.SPECJAL.COM.PL

25 SLAJD 25 WWW.SPECJAL.COM.PL SPECJAŁ: nabiał, alkohole, artykuły spożywcze trwałe DELKO: chemia, kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły higieniczne, drobne AGD PT DYSTRYBUCJA: wyroby tytoniowe, alkohole, parafarmaceutyki, produkty impulsowe, produkty i usługi elektroniczne m.in.: karty, startery, prepaid, billpayment itp. Zawiązanie wspólnej spółki ROZSZERZENIE PROJEKTU O NOWYCH WSPÓLNIKÓW: Ogólnopolski dystrybutor mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nonfood, pieczywo, prasa, mrożonki, inne

26 SLAJD 26 WWW.SPECJAL.COM.PL przychody całkowite (PLN):4 286 130 000 + 6 120 000 000 (FRANCZYZA) = 10 406 130 000 kapitał zakładowy (PLN):227 330 000 ilość przedstawicieli handlowych: 361 ilość oddziałów:38 powierzchnia magazynów (m 2 ):114 480 flota samochodów dostawczych:768 POTENCJA Ł:

27 SLAJD 27 WWW.SPECJAL.COM.PL DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "SLAJD 1 WWW.SPECJAL.COM.PL. SLAJD 2 WWW.SPECJAL.COM.PL Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google