Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBartłomiej Żurawski Został zmieniony 9 lat temu
1
POZYCJONOWANIE – SEO (search engine optimization)
2
1. Zakup domeny 2. Strona przyjazna wyszukiwarkom 3. Pozycjonowanie 4. Problemy
3
Zakup domeny według jakich słów kluczowych witryna będzie pozycjonowana. jeżeli adres strony składa się z kilku wyrazów warto je oddzielać. Domena może być postaci drukarki-canon.pl. Taki adres będzie lepszy dla niektórych wyszukiwarek niż drukarkicanon.pl. wiele domen z polskimi znakami jest wciąż wolnych
4
Strona przyjazna wyszukiwarkom Tworząc strony już od samego początku należy przewidywać jak strona będzie pozycjonowana i jak ją zbudować by efekty tego pozycjonowania były optymalne. Przez czas budowania strony warto „wcielić” się w roboty, które indeksują stronę. Poprawna strona WWW: Pisanie zgodnie ze standardami W3C Wykorzystanie CSS
5
Strona przyjazna wyszukiwarkom 1. Tytuły stron – bardzo ważne 2. Metatagi – nie jest prawdą, że są pomijane -Keywords -Description 3. Heading tags 4. Pogrubienie, podkreślenie, pochylenie 5. Alt – tekst alternatywny 6. Anchor tekst to tekst, który znajduje się pomiędzy otwierającym i zamykającym znacznikiem tagu A 7. Przyjazne adresowanie (mod rewrite)
6
Pozycjonowanie Pozycjonowanie Słowa kluczowe - odpowiednie dobranie słów kluczowych. - sprawdzenie intensywności wpisywania słów kluczowych przez użytkowników Google (dobrym narzędziem do tego jest funkcja programu AdWords)
7
Pozycjonowanie Pozycjonowanie Treść dbałość o bogatą i unikalną treść strony zawsze daje efekty; strona z bogatą treścią która jest specyficzna i niepowtarzalna jest przez Google bardziej ceniona. ważna jest aktualizacja treści
8
Linki Istotny element związany z pozycjonowaniem stron internetowych. Trzeba pamiętać że link linkowi nierówny. Pozycjonowanie Pozycjonowanie a. strony partnerów b. katalogi stron c. kupowanie linków – nie polecam d. systemy wymiany linków – nie polecam e. fora, blogi
9
Sztuczki, które nie popłacają Cloating Prezentowanie innych treści dla robotów i czytelników strony. Duplicate content Tworzenie kopii strony pod różnymi adresami Ukrywanie treści Tworzenie niewidocznych elementów za pomocą styli Przesycenie słowami kluczowymi
10
Google często zmienia algorytmy pozycjonowania pozycjonowanie jest procesem, a nie jednorazową czynnością można stosować równolegle organiczne pozycjonowanie i linki sponsorowane strona wykonana poprawnie, zawierająca bogate, unikalne treści wypozycjonuje się prawie sama strona powinna być responsywna.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.