Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS."— Zapis prezentacji:

1 Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS

2 świat konsumenta świat marketera *

3 Dlaczego większość Nowych rozwiązań Ląduje właśnie tu?

4 Jeśli przeanalizować zagadnienie, widać, że Jest wiele powodów, Naprawdę bardzo wiele różnorodnych przyczyn złożyło się na końcowy wynik, nie można go prosto wytłumaczyć, zawiodły różne elementy, innych nie mogliśmy przewidzieć na początku procesu, ale Generalnie rzecz biorąc...

5 ... Nie zrobiły celu

6 ?

7 MILIONY Muszą zginĄć

8 Jak Przetrwać?

9

10 Nie są POTRZEBNE

11 1 000 000 000 $ failure

12 wszystko źle, ale…

13 i co, jest lepiej?

14

15

16 kolejny flop…

17 jeszcze jeden?

18 Czego potrzebuje Konsument?

19

20 Na szczęście konsumenci nie mają zazwyczaj kompetencji pozwalających Stwierdzić co jest tanie, a tym bardziej Co jest dobre

21 We’are back in the game! Czyli zaczynają się schody

22 To jest nasz TARGET. Musimy mieć porządny insight i zapiąć to W koncept. Zrobić BADANIA i stworzyć pozycjonowanie. Jak definiować DEFINICJA? Czy konieczny? I jaki? benefit? Rtb? Zapis? Inaczej? Jak? Po co? Żeby zabić ten pomysł?

23 zamknięty system wewnętrznych referencji

24 Cele jawne i ukryte, faktyczne i mniej...

25 Polityka i kompromisy

26 Procedury i sposób weryfikacji słuszności

27 Powierzchowny ogląd świata

28

29

30

31

32

33

34

35 CAWI, N=1166, 05.2011 Czy słyszeli o „zabawie w słoneczko”? młodzi RESZTA Branża

36 CAWI, N=1166, 05.2011 SKĄD słyszeli?

37 CAWI, N=1166, 05.2011 Jak częste są takie zabawy wśród młodych? bardzo częste częste, w niektórych środowiskach, wśród specyficznych grup młodzieży raczej rzadkie nie ma niczego takiego

38 j a c y O N I s ą? i c o o t y m w i e m y …

39 CAWI, N=1166, 05.2011 Cele życiowe młodzieży – top 5 własny dom, mieszkanie, samochód Młodzi o sobie WSZYSCY oprócz branży Branża Osiągnięcie sukcesu AKTYWNE ŻYCIE TOWARZYSKIE CIEKAWA PRACA ZDOBYCIE PIENIęDZY Zdobycie pieniędzy WŁASNY DOM, MIESZKANIE, SAMOCHÓD OSIĄGNIĘCIE SUKCESU ZROBIENIE KARIERY AKTYWNE ŻYCIE TOWARZYSKIE MIŁOŚĆ WŁASNY dom, mieszkanie, samochód Ciekawa praca przyjaźń UDANE ŻYCIE RODZINNE

40 CAWI, N=1166, 05.2011 Cele życiowe młodzieży wszystko, za co moglibyśmy kogoś znienawidzić (i czego sami nie mamy…)

41 CAWI, N=1166, 05.2011 Cele życiowe młodzieży

42 CAWI, N=1166, 05.2011 10.000 zeta

43 CAWI, N=1166, 05.2011 Marki dla fajnych ludzi - telefony CRS, odpowiedzi z przedziału 81- 100

44 CAWI, N=1166, 05.2011 Marki ZWRACAJĄCE UWAGĘ - telefony CRS, odpowiedzi z przedziału 81- 100

45 CAWI, N=1166, 05.2011 Marki dla fajnych ludzi - UBRANIA CRS, odpowiedzi z przedziału 81- 100

46 dziękuję!


Pobierz ppt "Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS."

Podobne prezentacje


Reklamy Google