Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałŁucja Baran Został zmieniony 9 lat temu
1
Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS
2
świat konsumenta świat marketera *
3
Dlaczego większość Nowych rozwiązań Ląduje właśnie tu?
4
Jeśli przeanalizować zagadnienie, widać, że Jest wiele powodów, Naprawdę bardzo wiele różnorodnych przyczyn złożyło się na końcowy wynik, nie można go prosto wytłumaczyć, zawiodły różne elementy, innych nie mogliśmy przewidzieć na początku procesu, ale Generalnie rzecz biorąc...
5
... Nie zrobiły celu
6
?
7
MILIONY Muszą zginĄć
8
Jak Przetrwać?
10
Nie są POTRZEBNE
11
1 000 000 000 $ failure
12
wszystko źle, ale…
13
i co, jest lepiej?
16
kolejny flop…
17
jeszcze jeden?
18
Czego potrzebuje Konsument?
20
Na szczęście konsumenci nie mają zazwyczaj kompetencji pozwalających Stwierdzić co jest tanie, a tym bardziej Co jest dobre
21
We’are back in the game! Czyli zaczynają się schody
22
To jest nasz TARGET. Musimy mieć porządny insight i zapiąć to W koncept. Zrobić BADANIA i stworzyć pozycjonowanie. Jak definiować DEFINICJA? Czy konieczny? I jaki? benefit? Rtb? Zapis? Inaczej? Jak? Po co? Żeby zabić ten pomysł?
23
zamknięty system wewnętrznych referencji
24
Cele jawne i ukryte, faktyczne i mniej...
25
Polityka i kompromisy
26
Procedury i sposób weryfikacji słuszności
27
Powierzchowny ogląd świata
35
CAWI, N=1166, 05.2011 Czy słyszeli o „zabawie w słoneczko”? młodzi RESZTA Branża
36
CAWI, N=1166, 05.2011 SKĄD słyszeli?
37
CAWI, N=1166, 05.2011 Jak częste są takie zabawy wśród młodych? bardzo częste częste, w niektórych środowiskach, wśród specyficznych grup młodzieży raczej rzadkie nie ma niczego takiego
38
j a c y O N I s ą? i c o o t y m w i e m y …
39
CAWI, N=1166, 05.2011 Cele życiowe młodzieży – top 5 własny dom, mieszkanie, samochód Młodzi o sobie WSZYSCY oprócz branży Branża Osiągnięcie sukcesu AKTYWNE ŻYCIE TOWARZYSKIE CIEKAWA PRACA ZDOBYCIE PIENIęDZY Zdobycie pieniędzy WŁASNY DOM, MIESZKANIE, SAMOCHÓD OSIĄGNIĘCIE SUKCESU ZROBIENIE KARIERY AKTYWNE ŻYCIE TOWARZYSKIE MIŁOŚĆ WŁASNY dom, mieszkanie, samochód Ciekawa praca przyjaźń UDANE ŻYCIE RODZINNE
40
CAWI, N=1166, 05.2011 Cele życiowe młodzieży wszystko, za co moglibyśmy kogoś znienawidzić (i czego sami nie mamy…)
41
CAWI, N=1166, 05.2011 Cele życiowe młodzieży
42
CAWI, N=1166, 05.2011 10.000 zeta
43
CAWI, N=1166, 05.2011 Marki dla fajnych ludzi - telefony CRS, odpowiedzi z przedziału 81- 100
44
CAWI, N=1166, 05.2011 Marki ZWRACAJĄCE UWAGĘ - telefony CRS, odpowiedzi z przedziału 81- 100
45
CAWI, N=1166, 05.2011 Marki dla fajnych ludzi - UBRANIA CRS, odpowiedzi z przedziału 81- 100
46
dziękuję!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.