Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny"— Zapis prezentacji:

1 TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny
Anna Żurawska, Jakub Legat

2 Anna Żurawska, Jakub Legat
„Telefon do mamy” to autorski projekt TP realizowany w ramach programu charytatywnego „Telekomunikacja Polska Dzieciom” r. Anna Żurawska, Jakub Legat

3 Anna Żurawska, Jakub Legat
Motto projektu: Nie możemy zmniejszyć cierpień dzieci, sprawić by odczuwały mniejszy ból, ale jako firma telekomunikacyjna możemy sprawić, że ich kontakt z osobami, które najbardziej kochają - rodzicami - staje się łatwiejszy. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

4 Założenia dla projektu:
Grupa docelowa DZIECI POTRZEBUJĄCE POMOCY Ścisłe powiązanie z profilem kompetencji TP jako firmy telekomunikacyjnej Szeroki (ogólnopolski) zakres Włączenie w realizację projektu różne zasoby firmy r. Anna Żurawska, Jakub Legat

5 Anna Żurawska, Jakub Legat
Badania wstępne W czerwcu 2003 r. na zlecenie TP instytut IQS and Quanta Group zrealizował badanie dotyczące wagi kontaktu rodziców z chorymi dziećmi w szpitalach. 80% respondentów uważało, że potrzebna jest akcja informująca o możliwości stałego kontaktu rodziców ze swoim dzieckiem przebywającym w szpitalu. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

6 Anna Żurawska, Jakub Legat
Cel projektu Celem projektu „Telefon do mamy” jest budowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej jako firmy odpowiedzialnej społecznie, która podejmuje ważne działania na rzecz dzieci chorych. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

7 Anna Żurawska, Jakub Legat
Grupa docelowa Beneficjenci działań: mali pacjenci oddziałów dziecięcych oraz rodzice dzieci chorych Klienci TP Pracownicy TP r. Anna Żurawska, Jakub Legat

8 Anna Żurawska, Jakub Legat
Komunikacja r. Anna Żurawska, Jakub Legat

9 Anna Żurawska, Jakub Legat
Konkurs Świąteczny r. Anna Żurawska, Jakub Legat

10 Anna Żurawska, Jakub Legat
Efekty TP zainstalowała 1054 „Telefonów do mamy” TP przekazała szpitalom 120 tys. Bezpłatnych kart „ TP Dzieciom” Mali pacjenci wydzwonili ponad 10 milionów darmowych minut Ukazało się ponad 150 pozytywnych publikacji prasowych dotyczących projektu „ Telefon do mamy” r. Anna Żurawska, Jakub Legat

11 Nagrody dla „Telefonu dla mamy”:
2006- Program wśród najlepszych praktyk biznesowych zaprezentowanych na „The European MarketPlace on CSR 2006” w Brukseli 2006 zwycięzca konkursu European SABRE Awards 2006 w kategorii działania prospołeczne 2005 główna nagroda w kategorii Corporate Social Responsibility w międzynarodowym konkursie public relations IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2005 tytuł „Dobroczyńcy Roku” przyznawany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce 2004 prezes Zarządu TP Marek Józefiak otrzymał od Business Center Club Medal Korczaka „Dziecko to jutro” 2004 główną nagrodę w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations r. Anna Żurawska, Jakub Legat

12 BUDOWANIE POPARCIA SPOŁECZNEGO
Walka o EURO 2012 BUDOWANIE POPARCIA SPOŁECZNEGO r. Anna Żurawska, Jakub Legat

13 Anna Żurawska, Jakub Legat
Cel budowanie pozytywnego wizerunku polsko-ukraińskiej kandydatury w konkursie UEFA na organizatora EURO 2012. budowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej jako sponsora kandydatury i spółki wspierającej polską piłkę nożną. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

14 Anna Żurawska, Jakub Legat
Dwa filary kampanii 1) źródło informacji o polsko-ukraińskiej kandydaturze; 2) największy wirtualny stadion na świecie, skupiający entuzjastów turnieju w Polsce i na Ukrainie. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

15 Badania poparcia społecznego
poparcie społeczne dla EURO 2012 Ukraina - 85,4 % Polska - 66,8 % Włochy - 92 % Chorwacja – 83 % Węgry – 45,5 % /maj 2005/ r. Anna Żurawska, Jakub Legat

16 Anna Żurawska, Jakub Legat
Planowanie r. Anna Żurawska, Jakub Legat

17 Główne przesłania kampanii
EURO 2012 – szansa na rozwój infrastruktury (sportowej, drogowej, hotelarskiej). Telekomunikacja Polska sponsorem kandydatury EURO 2012. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

18 Anna Żurawska, Jakub Legat
Grupy docelowe decydenci UEFA polskie władze prezydenci miast-organizatorów meczów prasa polska i zagraniczna pracownicy Telekomunikacji Polskiej kibice opinia publiczna r. Anna Żurawska, Jakub Legat

19 Anna Żurawska, Jakub Legat
Elementy kampanii oficjalna strona kandydatury ( eventy w polskich miastach-gospodarzach. współpraca z liderami opinii oraz mediami. kampania reklamowa w Internecie, prasie i telewizji. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

20 Anna Żurawska, Jakub Legat
Działania Zbieranie podpisów Reklama w mediach Eventy Guerilla marketing (Post-it!) r. Anna Żurawska, Jakub Legat

21 Anna Żurawska, Jakub Legat
zaspokajanie potrzeb liderów opinii i dziennikarzy przejrzystość aktualne informacje w trzech jezykach r. Anna Żurawska, Jakub Legat

22 Anna Żurawska, Jakub Legat
WIRTUALNYSTADION.pl otwarcie w marcu 2007 r. prezentacja na konferencjach prasowych w każdym z miast-gospodarzy fala meksykańska mieści obecnie ponad 160 tys. osób sondy i konkursy r. Anna Żurawska, Jakub Legat

23 Anna Żurawska, Jakub Legat
WIRTUALNYSTADION.pl r. Anna Żurawska, Jakub Legat

24 Anna Żurawska, Jakub Legat
Outdoor r. Anna Żurawska, Jakub Legat

25 Anna Żurawska, Jakub Legat

26 Anna Żurawska, Jakub Legat

27 Anna Żurawska, Jakub Legat

28 Anna Żurawska, Jakub Legat
Akcja „Bramki” r. Anna Żurawska, Jakub Legat

29 Anna Żurawska, Jakub Legat

30 Anna Żurawska, Jakub Legat
Guerilla marketing r. Anna Żurawska, Jakub Legat

31 Anna Żurawska, Jakub Legat

32 Anna Żurawska, Jakub Legat
Mobilne vlepki r. Anna Żurawska, Jakub Legat

33 Anna Żurawska, Jakub Legat
Łańcuch poparcia r. Anna Żurawska, Jakub Legat

34 Anna Żurawska, Jakub Legat
Ewaluacja r. Anna Żurawska, Jakub Legat

35 Anna Żurawska, Jakub Legat

36 Anna Żurawska, Jakub Legat
Internet e2012.org osiągnęła czołowe pozycje w globalnych wyszukiwarkach: Yahoo.com MSN.com Google.com (pierwsze miejsce) polskich (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Netsprint.pl, O2.pl) rosyjskich (Aport.ru, Rambler.ru, Yandex.ru) r. Anna Żurawska, Jakub Legat

37 Anna Żurawska, Jakub Legat
e2012.org źródłem informacji dla mediów, liderów opinii i kibiców; ponad 168 tys. zarejestrowanych użytkowników; użytkowników jednocześnie wzięło udział w meksykańskiej fali na wirtualnym stadionie; e2012.org odwiedziło unikatowych użytkowników, z czego 20 proc. użytkowników z zagranicy; od końca sierpnia 2006 roku do 12 września 2006 zebrano podpisów. Do 18 kwietnia 2007 roku zebrano prawie 170 tys. podpisów; 71 publikacji na temat Telekomunikacji Polskiej jako twórcy e2012.org i wirtualnego stadionu oraz sponsora polsko-ukraińskiej oferty EURO 2012. r. Anna Żurawska, Jakub Legat

38 dziękujemy: Telekomunikacja Polska ESKADRA marketplace
Dziękujemy za uwagę! dziękujemy: Telekomunikacja Polska ESKADRA marketplace r. Anna Żurawska, Jakub Legat


Pobierz ppt "TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny"

Podobne prezentacje


Reklamy Google