Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji"— Zapis prezentacji:

1 Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji

2

3 Rekonstrukcja wypadków
i przyczyn uszkodzeń pojazdów Ocena i analiza stylu jazdy Większe bezpieczeństwo i wydajność floty pojazdów (efekt prewencji) Udokumentowanie wykorzystania sygnałów specjalnych Oczyszczenie od zarzutów wobec kierowcy / przedsiębiorcy

4

5 UDS-AT zapisuje na bieżąco sygnały stanu ...

6 Trójwymiarowe czujniki przyspieszenia
Czujnik pola magnetycznego Żyroskop do pomiaru prędkości obrotowej ... Ponadto dane z czujników są rejestrowane.

7 Wszystkie zapisane dane są wykorzystywane
do obliczenia wartości um einen Triggerwert zu berechnen.

8 Jeżeli wartość (waga) uaktywnienia zapisu przewyższa wartość progową – dane te bedą zapisane trwale, jeżeli nie – będą one zastępowane zdarzeniami o większej wadze

9 Przycisk UDS-Taste (zewnętrznego elemenu obsługi)
umożliwia wywołanie zapisu na żądanie, tak więc również zdarzenia o mniejszej wadze (o wartości poniżej wartości progowej) mogą być zapamiętane trwale przez kierowcę .

10 Po podłączeniu UDS-AT do komputera, możliwe jest zaprogramowanie
wymaganyach parametrów oraz odczyt danych

11 Moduł oprogramowania UDS-AT Basic umożliwia przegląd zapisanych zdarzeń,
przegląd i wykorzystanie danych statystycznych oraz pozwala na przetestowanie urządzenia (sprawdzenie poprawności rejestracji doprowadzanych sygnałów) Moduł UDS-AT Service pozwala na uruchomienie i programowanie urządzenia. Moduł ten posiada wszystkie funcje modułu Basic . Moduł UDS-AT Science pozwala na przeprowadzenie kompelksowej, szczegółowej analizy zdarzeń. Moduł ten posiada dostęp do rzeczywistych, wszystkich zarejestrowanych danych oraz wyposażony jest w szereg przydatnych narzędzi .

12 Basic Tworzenie kopii zapasowych danych oraz podgląd danych do głównej informacji o danych zdarzeń dla managerów flotowych. Część komunikacyjna umożliwia następujące funkcje:    • Test UDS • Pobranie danych • Kasowanie danych Graficzne przedstawienie danych daje pierwsze wrażenie, co się dzieje i umożliwia menedżerowi floty na dalszą analizę zgromadzonych danych, celem podjęcia odpowiednich działań. Grafika w Module UDS-AT Basic pozwala na podstawową ocenę: • Prędkości jazdy (z obrotów kół – wykres wygładzony), • przebytych odległości, • statusu sygnałów wejściowych (np. światła STOP, kierunkowskazy, zapłon itd. – stan: włączone / wyłączone).

13 Service Moduł ten jest narzędziem do uruchamiania i konfiguracji (parametryzacji) UDS-AT. Posiada on rozbudowane funkcje do testowania urządzenia. Część komunikacyjna umożliwia oprócz funcji modułu BASIC: • Konfigurację ustawień zawierającą definicje sygnałów wejściowych, konfigurację CAN, ustaenia dotyczące położenia montażówego oraz parametrów pojazdu, • Import predefiniowanych parametrów konfiguracyjnych, • Test działania.

14 Science Moduł Science został specjalnie zaprojektowany do przeprowadzania szczegółowej analizy zapisanych wartości przez UDS-AT. Przyjazna/komfortowa/wygodna obsługa z zoomem i narzędziami pomiarowymi - wspomaga użytkowników. Oprogramowanie pozwala na szybką ocenę zachowań kieriwcy w czasie jazdy, szczególnie: hamowanie, sytuacje ekstremalne, alternatywne procesy i wiele innych. Wyświetlane są wszystkie dane źródłowe: • Podłużne, poprzeczne i pionowe przyspieszenie, • prędkości koła, • Prędkości kątowe, • Status sygnałów wejściowych (hamulec, kierunkowskazy, światła, zapłon ...) • długość przebytej drogi w obszarze zarejestrowanym

15 Przykład: UDS-AT Basic i Service Przegląd zdarzeń i dostęp do zapisanych danych.
Prędkość i status sygnałów wejściowych umożliwia dokonanie oceny, czy dane mają być przekazane do specjalistycznych badań

16 Dane statystyczne Oprócz zdarzeń zapisywanych automatycznie, UDS-AT zbiera szereg informacji statystycznych. Dostarczają one informacji o włączeniu/wyłaczeniu, ważności zdarzeń, używania przycisku UDS-Taste, Zdarzeń pargingowych itp Dane te mogą być wykorzystywane do oceny stylu jazdy kierowców. Może być również ocenić, kiedy pewne zdarzenia miały miejsce. Jak np. szkody wyrządzone w pojazdach. Zarządzający flotą może na tej podstawie opracować szkolenia dla pracowników (kierowców) ukierunkowane na edukację w zakresie poprawy bezpieczeństwa floty pojazdów

17 Modularer Aufbau – zukünftige Erweiterungen
GPRS Datenübertragung GPS Ortung Bluetooth LE Visualisierung Fahreranmeldung via iButton WLAN Servicezugriff

18


Pobierz ppt "Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji"

Podobne prezentacje


Reklamy Google