Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKinga Chowaniec Został zmieniony 11 lat temu
1
Twoja Szansa Plus Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka www.twojaszansaplus.org
2
BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ Cel: Poznanie istoty funkcjonowania instytucji pomocy społecznej -zapoznanie się z rodzajami form wsparcia świadczonymi przez instytucje pomocy społecznej -informacje o ilości osób z poszczególnych grup, którym udzielane jest wsparcie -poznanie problemów zawodowych pracowników instytucji pomocy społecznej
3
BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ Metodologia badania: 1.Liczebność próby – 1800 osób 2.Dobór próby: proporcjonalnie do liczby instytucji w poszczególnych województwach w podziale na instytucje rządowe i pozarządowe proporcjonalnie do liczby instytucji na obszarach wiejskich oraz w miastach, biorąc pod uwagę ich liczebność.
4
BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ wieśmiasto do 50 tys. mieszk.miasto 50 - 100 tys. mieszk.miasto 100 - 500 tys. mieszk. miasto powyżej 500 tys. mieszk.liczebność rządowepozarządowerządowepozarządowerządowepozarządowerządowepozarządowerządowepozarządowe dolnośląskie23438202630613622188 kuj.-pom.252296666150095 lubelskie484197141631200123 lubuskie11120653480058 małopolskie3732410131222324130 mazowieckie67642152622482495309 opolskie14215475250054 podkarpackie3212251318140096 podlaskie211145108280069 pomorskie233161017 6 00109 śląskie32612422 4700167 świętokrzyskie24115556440064 warm. -maz.181271213105130099 wielkopolskie3544111201613412147 zachodniopom.153281011123100092 425423621302082037116937153 4674924112401901800
5
BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ Technika badania - bezpośrednie wywiady kwestionariuszowe Budowa kwestionariusza: Rekrutacja 3 moduły: świadczenia pieniężne, niepieniężne, usługi opiekuńcze Pytania ogólne Metryczka
6
BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ Terenowa faza badania (05. – 07.2006) Opracowanie wyników badania (08. – 11.2006) Raport z badania (11.2006)
7
Miejsce pracy (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
8
Wiek respondentów (N=1800, w %)
9
Wykształcenie respondentów (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
10
Rodzaj instytucji (N=1800, w %)
11
Staż pracy w zawodzie (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
12
Stopień zadowolenia z wykonywanej pracy (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
13
Częstość występowania w pracy poszczególnych odczuć – brak chęci rozwoju zawodowego (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
14
Częstość występowania w pracy poszczególnych odczuć – uczucie przepracowania (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
15
Częstość występowania w pracy poszczególnych odczuć – brak satysfakcji z wykonywanej pracy (N=1800, w %) BADANIE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ - wyniki
16
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.