Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiga Lange Został zmieniony 11 lat temu
1
Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wydział Zamiejscowy 3-4 stycznia 2003 r.
2
Kontrakt Ramy czasowe: Zgoda na „Ty” Mamy 30*45 min. = 1350 min.
1350 min. = 22,5 h łącznie Dzisiaj i jutro: 22,5/2 = 11,25 h Dzisiaj: 8-16 = 8 h pracy, z czego 1 h przerw = 7h pracy Jutro: 8-13 Zgoda na „Ty”
3
Zasady Nie oceniaj Nie wysnuwaj za szybko wniosków
Jeżeli uznajesz, że ktoś zrozumiał inaczej Twoje intencje, przyczyny szukaj w tym: jaki sobie stworzyła(e)ś obraz odbiorcy jaką zastosowała(e)ś metodę jaki sposób kodowania jaki sposób przekazania informacji
4
Proces komunikacji Jak mnie zrozumiałeś?
5
Zadanie W grupach przygotować 3-minutowe wystąpienie (+-30 sekund) na temat istoty studiowania na specjalności Finanse i Bankowość Unii Europejskiej / Finanse Międzynarodowe / Podatki Szefowie grup: FiBUE – Justyna FM – Jakub Podatki – Joanna 35 minut czasu dla wszystkich
7
Sugestie w sprawie sposobu prezentacji
8
Zasady wystąpienia Struktura wprowadzenie prezentacja tematu
podsumowanie
9
Wprowadzenie Cel Zakres Metoda Struktura wypowiedzi: po pierwsze
po drugie po trzecie
10
Prezentacja tematu O problemie pierwszym O problemie drugim
O problemie trzecim
11
Podsumowanie tematu O problemie pierwszym O problemie drugim
O problemie trzecim
12
Zadanie Proszę sporządzić raport na temat „Zastosowanie teorii komunikacji w programowaniu działań marketingowych”
13
Grupa 1 Badanie rynku docelowego, grupy docelowej (np. wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, pozycja społeczna) Określenie kryteriów jakimi odbiorcy kierują się przy wyborze określonego produktu (obraz klientów) Wybieramy informacje, które chcemy przekazać Wybieramy sposób kodowania i przekazania informacji aby były właściwie zinterpretowane przez klientów Przekazanie potencjalnym klientom informacji w formie reklamy
14
Analiza transakcyjna R R Do Do Dz Dz
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.