Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJozafat Kierepka Został zmieniony 11 lat temu
1
strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce
Magdalena Milejska
2
plan prezentacji 1. 2. 3. 4. 5. Analiza Strategia Realizacja Ewaluacja
Podsumowanie
3
liczba odbiorców pomocy
analiza sytuacja wyjściowa Fundacja Hospicyjna jest liderem wśród OPP pomagającym hospicjom zasięg terytorialny liczba odbiorców pomocy formy pomocy analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
4
analiza analiza problemu niska znajomość charakteru Fundacji
niski stopień wiedzy na temat hospicjów unikanie tematów trudnych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie bierność społeczeństwa
5
analiza analiza otoczenia Rynek Media Społeczeństwo analiza strategia
realizacja ewaluacja podsumowanie
6
analiza mocne strony słabe strony zagrożenia szanse analiza SWOT
pozycja lidera dotychczasowe kampanie Krajowe Duszpasterstwo Hospicjów zasoby ludzkie silna baza internetowa działalność edukacyjno-szkoleniowa brak osoby publicznie rozpoznawalnej kojarzonej z Fundacją brak wyraźnego wyodrębnienia jako organizacji docierającej do wielu hospicjów, która nie ogranicza się do konkretnego odbiorcy pomocy mocne strony słabe strony rozpoznawalność innych akcji związanych z działalnością hospicyjną wykorzystanie dotychczasowych kontaktów z mediami działalność gospodarcza fundacji jako element wizerunku przedsiębiorczej i efektywnej organizacji skuteczna promocja innych OPP większe zaufanie do konkretnego wybranego hospicjum niechęć społeczeństwa do podejmowania tematów trudnych lub ciężkich bierność społeczna analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie szanse zagrożenia
7
strategia cele Promowanie Fundacji Hospicyjnej, która nie jest bezpośrednim odbiorcą pomocy, ale ogniwem gromadzącym ją, a następnie dystrybuującym do hospicjów w całej Polsce. informowanie o Fundacji budowanie wizerunku edukacja przełamywanie barier kształtowanie otwartych postaw społecznych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
8
strategia grupy docelowe uczniowie gimnazjów, liceów oraz studenci
grupa lat grupa 50+ szczególnie kobiety grupy pośrednie analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
9
strategia przesłanie i przekazy „jedna fundacja, wielu potrzebujących”
Hospicja dbają o ludzkie życie potrzeba im profesjonalnej i rzetelnej pomocy Najefektywniejsza pomoc? organizacja znajdująca się w centrum problemu Pomaganie jest teraz prostsze koniec dylematów „komu pomagać?” analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie „pomagamy pomagać”
10
realizacja 1. 2. 3. trzy etapy Sygnalizowanie Eksponowanie
Informacje o samej kampanii, działalności hospicyjnej i Fundacji. Eksponowanie Eksponowanie istnienia Fundacji. Utrwalanie Informacje o działalności Fundacji – organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce. analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
11
realizacja CSR płyta DVD plakaty i ulotki logo narzędzia spot kinowy
gimnazja i licea gimnazja, licea warszawskie uczelnie wyższe Kościół inne miejsca publiczne plakaty i ulotki spot kinowy warszawskie kina logo blogi portale społecznościowe CSR współpraca z Wolontariatem Biznesu analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie wizerunek osób publicznych Ambasadorowie Fundacji Hospicyjnej osoby publiczne dotknięte chorobą
12
realizacja narzędzia „podróż za jeden żonkil” „centrum miłości”
„strefa pomocy” analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie
13
realizacja dodatki do gazet przypinka broszka narzędzia płyta DVD
Polityka, Wprost, Kino, Życie Warszawy, The Warsaw Voice płyta DVD przypinka Aktivist, City, Metro analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie Pani, Twój Styl sponsorowana przez firmę jubilerską broszka
14
realizacja media relations konferencja prasowa broszury informacyjne
rozpoczynająca oraz podsumowująca broszury informacyjne dla mediów na temat Fundacji spotkania z dziennikarzami nawiązywanie kontaktów z mediami wywiady ambasadorów promujące Fundację Hospicyjną przed każdym wydarzeniem i po jego zrealizowaniu informacje prasowe analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie monitoring mediów ewaluacja
15
realizacja harmonogram
Listopad Grudzień Styczeń Luty Marzec Kwiecień przygotowanie zespół, materiały, nawiązywanie współpracy etap I ulotki, plakaty, płyta DVD, spot, ambasadorowie, logo w internecie, CSR, media relations etap II konkurs etap II eventy etap III dodatki do gazet analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie zakończenie ewaluacja, podziękowania
16
ewaluacja liczba odbiorców internet badania ankietowe
porównanie wyników badań ankietowych przed i po kampanii oszacowanie liczby uczestników eventów oraz nabywców gazet z dodatkami liczba odbiorców porównanie liczby odsłon stron internetowych przed i po zrealizowaniu kampanii internet monitoring mediów analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie publikowane informacje
17
podsumowanie 1. 2. 3. 4. 5. summary Campaign’s aim Problem analysis
Target groups 4. Strategy & tools 5. analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie Desired effects
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.